Gegronde smoes om er niet te zijn om 11:00quote:
Definieer vroeg. Om 11.00 het eerste pilske bij het frühshoppen kan primaquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ha, bedenk me net dat we nu wel bier kunnen drinken. Vorige keer was het wat aan de vroege kant.
nouja, 11 uur is dus wat aan de vroege kant.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Definieer vroeg. Om 11.00 het eerste pilske bij het frühshoppen kan prima.
Heb ook wel eens om 8.00 aan het bier gezeten hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nouja, 11 uur is dus wat aan de vroege kant.
Weet je moeder dat welquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb ook wel eens om 8.00 aan het bier gezeten hoor.
Al was dat meer 'nog' aan het bier zitten.
+1quote:
quote:
Die deed natuurlijk mee hequote:
Vrijdagochtend 08.00 uur.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef liesje1979 het volgende:
Tot wanneer kan je kaarten reserveren
Ja.quote:en komt Bart?
jij altijd! Zit ik tussen twee schoonhedenquote:Op donderdag 20 februari 2014 13:38 schreef liesje1979 het volgende:
Als ik zo een kruidvatkaartje kan scoren reserveer ik vanavond een kaartje. Want ik heb nog iets dat naar Bart moet.![]()
Mag ik dan naast je zitten Bart?
Komt M ook?quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
jij altijd! Zit ik tussen twee schoonheden
quote:
gewoon komenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gezellig! Ik laat het je nog wel weten dan.
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef kanovinnie het volgende:
Mag ik de andere zijde van M bekleden Bart?
Durf ik niet. Ik ga er wel gewoon naast zitten en dan stilletjes hopen dat ze het niet erg vindquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Durf ik niet. Ik ga er wel gewoon naast zitten en dan stilletjes hopen dat ze het niet erg vind
Wat mensen meequote:
heeft geen van die anderen een account?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:25 schreef darkmond het volgende:
[..]
Wat mensen mee2 kaartjes, k dacht onbeperkt geld verspillen...Nu twijfel ik wie ik mee zou nemen mocht ik de kaartjes krijgen. Wel leuk trouwens om andere FOK!-ers te zien, moet iedereen ff een bordje op z'n hoofd dragen met username en foto.
Nee, ik ben de enige FOK!-er die ik ken. Ze even een account laten maken om alleen een bioscoop ticket lijkt me niet 't beste...Weet je trouwens of er nog veel plaatsen zijn..? Anders zou dat wel wat zijn natuurlijkquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:26 schreef Bart het volgende:
[..]
heeft geen van die anderen een account?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |