Niet iedereen is zo simpelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:44 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Ik niet. Maar dat is uit de context op te maken. Sim-pel.
Eigenlijk moet je dat niet meer doen.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk eens naar opsporing verzocht zou ik zeggen.
Ik maak nota bene nog de vergelijking met "een ouderwetsche garagedeur had die handmatig open moest".quote:
Blijkbaar zijn mensen die contextueel kunnen redeneren simpel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik maak nota bene nog de vergelijking met "een ouderwetsche garagedeur had die handmatig open moest".
Maar goed, genoeg geneuzeld.
Had Els Borst daar nog wat mee te maken dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef sturmpie het volgende:
[..]
kan best iemand zijn die het totaal niet eens is met GGZ-instanties en zo zijn eigen lijstje afwerkt
tis maar een idee he
Hun geven toch niet aan hoeveel vermogen een bejaard slachtoffer heeft?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kijk eens naar opsporing verzocht zou ik zeggen.
Inderdaad, nu je het zegt. Welk huis is van mevrouw Borst?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:49 schreef Leandra het volgende:
Wel foeilelijk trouwens, al die jaren 30 villa's met die uitbouwen aan de achterkant op de begane grond, kennelijk is het nooit groot genoeg.
Zijn toch vaak ouderen die voor een habbekrats worden beroofd....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef eight het volgende:
[..]
Hun geven toch niet aan hoeveel vermogen een bejaard slachtoffer heeft?
zij geven dat niet aan nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef eight het volgende:
[..]
Oh! Jij mag het wel zeggen, als ik het zeg krijg ik Anus en Paro achter me aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en de ongefortuneerde hoor. Het is echt schering en inslag (no phun intended) dat bejaarden in hun huis worden overvallen.
nou ja, de dag is nog niet om.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh! Jij mag het wel zeggen, als ik het zeg krijg ik Anus en Paro achter me aan
Wat wou je er tegen doen? Die oudjes verplicht opsluiten? Ze verplicht iemand in huis laten nemen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:09 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb ergens gelezen dat crimineeltjes uit Utrecht door de bossen naar de villa's in Bilthoven gaan om hun slag te slaan.
Het is in deze tijd in feite onverantwoord om oudere mensen in hun eentje afgelegen te laten wonen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wou je er tegen doen? Die oudjes verplicht opsluiten? Ze verplicht iemand in huis laten nemen?
Vanaf welke leeftijd? 65? 75? 85? Mogen ze nog wel zelfstandig op vakantie?
Verhuizen naar portiekflats met camera beveiliging.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat wou je er tegen doen? Die oudjes verplicht opsluiten? Ze verplicht iemand in huis laten nemen?
Vanaf welke leeftijd? 65? 75? 85? Mogen ze nog wel zelfstandig op vakantie?
Nee, maar als je een vrijstaande villa in Amersfoort op de Berg ziet dan hoef je geen wiskundige te zijn om te achterhalen dat het niet om een huisje van ¤ 175.000 gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:06 schreef eight het volgende:
[..]
Een portiekflat lijkt me dan juist geen veilige oplossing.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
[..]
Verhuizen naar portiekflats met camera beveiliging.
In die vrijstaande villa's alleen gezinnen waarvan de man een geweer en 3 waakhonden heeft laten wonen.
Hier idem ditoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:35 schreef Tomatenboer het volgende:
Allemaal zeer erg, en Els Borst was een respectabel politicus.
Maar ben ik de enige die bij het lezen van dit nieuws meteen aan een hele slechte grap over actieve euthanasie moest denken? Misschien is het mijn slechte gevoel voor humor.
GGZ is toch onderdeel van "volksgezondheid"quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:02 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Had Els Borst daar nog wat mee te maken dan?
Je denkt aan iemand die dement is en denkt dat het nog 1999 is en Els Borst minister van VWS is?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:09 schreef sturmpie het volgende:
[..]
GGZ is toch onderdeel van "volksgezondheid"
dement of psychotischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt aan iemand die dement is en denkt dat het nog 1999 is en Els Borst minister van VWS is?
Dit. De laatste tijd was het daar een komen en gaan van inbrekers en ik denk zomaar dat die meer naar de villa's keken dan dat het ze te doen is of daar een oud-politica woont. Die zien een oude vrouw in een duur huis en dat is een aantrekkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:55 schreef ShadyLane het volgende:
Ik geloof helemaal niks van politieke motieven. Dat doe je bij een politicus van 41, of desnoods van 61, eentje die je dagelijks op tv dingen hoort verkondigen waar je het niet mee eens bent. Niet bij iemand van 81 die al geruime tijd hooguit op de achtergrond nog politiek actief is.
Villawijk en alleenwonend oudje, dat lijkt me de reden.
Alleen zijn inbrekers over het algemeen geen moordenaars, ook al betreft het een oude vrouw.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit. De laatste tijd was het daar een komen en gaan van inbrekers en ik denk zomaar dat die meer naar de villa's keken dan dat het ze te doen is of daar een oud-politica woont. Die zien een oude vrouw in een duur huis en dat is een aantrekkelijk doelwit.
En gezien het feit dat ouderen steeds vaker overvallen worden lijkt dat mij het meest voor de hand liggende.
Maar we wachten af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |