Wel typisch dat het nu het om een bekende D66-politica gaat, de politie opeens wel tijd heeft, terwijl toen vorig jaar met carnaval mijn autoruit werd ingeslagen, ze niet eens kwamen kijken.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:42 schreef arjan1112 het volgende:
Dus de politie gaat nu die sigaretten peuken op dna controleren en kijken of het overeenkomt met mensen die ze kennen ?
Ja dat is gewoon omdat ze moord wel wat belangrijker vinden he.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel typisch dat het nu het om een bekende D66-politica gaat, de politie opeens wel tijd heeft, terwijl toen vorig jaar met carnaval mijn autoruit werd ingeslagen, ze niet eens kwamen kijken.
Bij mijn buurman, die agent is, werd een raam ingegooid. Stonden ze daar met 6(!) man, 3 auto's, sterk alles te fotograferen enzo. Week later gebeurde hetzelfde bij mij andere buurman, geen agent, en hij moest maar via internet aangifte doenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wel typisch dat het nu het om een bekende D66-politica gaat, de politie opeens wel tijd heeft, terwijl toen vorig jaar met carnaval mijn autoruit werd ingeslagen, ze niet eens kwamen kijken.
Is dat niet waar politiek om draait?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef Quarant het volgende:
D'66'ers zijn niet anti-christelijk, ze hebben een hekel aan mensen zoals Veldkamp die hen maatschappijke wetten en regels voorschrijven vanuit een persoonlijke ideologie.
dát is dan wel ongelijke behandeling, dat van lxiv niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bij mijn buurman, die agent is, werd een raam ingegooid. Stonden ze daar met 6(!) man, 3 auto's, sterk alles te fotograferen enzo. Week later gebeurde hetzelfde bij mij andere buurman, geen agent, en hij moest maar via internet aangifte doen
Dat vat mooi samen waar het in de politiek om draait, waar dus ook D66 deel van uitmaakt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:33 schreef Quarant het volgende:
Ik heb er als christen geen moeite mee dat 'Erbarme Dich' werd gespeeld tijdens haar afscheid in een kerkgebouw. Euthanasie is een persoonlijke keuze waarbij de artsen niet over een nacht ijs gaan.
D'66'ers zijn niet anti-christelijk, ze hebben een hekel aan mensen zoals Veldkamp die hen maatschappijke wetten en regels voorschrijven vanuit een persoonlijke ideologie.
Een soort religieuze pubers dus. Afzetten tegen, maar eigenlijk doodsbenauwd verkeerd te doen. Een soort omgekeerde angstvalligheid, maar dan parlementair doorgedrukt en doorgedreven.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:39 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ach, bij die D666-ers gaat het altijd hetzelfde. Bij leven Satan aanbidden en God lasteren, en zijn ze eenmaal dood dan weten ze niet hoe snel ze de kerk moeten invluchten om zich bij God in te bruinen in de hoop toch nog de hemel in te mogen.
En een databaseje aanleggen voor het geval er wat inbrekers worden betrapt, hebben ze een beetje een idee wie er in dat bos rondhangt.quote:Op zondag 16 februari 2014 17:42 schreef arjan1112 het volgende:
Dus de politie gaat nu die sigaretten peuken op dna controleren en kijken of het overeenkomt met mensen die ze kennen ?
Els is maandag in verdachte omstandigheden gevonden, vervolgens regent het zowat de hele week en als dan zowat alle sporen bijna gewist zijn door de regen komen ze op zondag in actie.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:45 schreef Marrije het volgende:
Agenten hebben zondag verschillende spullen verzameld tijdens de zoekactie in een stuk bos bij de woning van de overleden oud-minister Els Borst-Eilers in Bilthoven.
De voorwerpen, zoals sigarettenpeuken, gaan mee naar het bureau waar ze verder worden onderzocht. Dat heeft een woordvoerder van de politie gemeld.
Hoeveel spullen de agenten hebben gevonden is niet bekend. Onderzoek moet uitwijzen of de spullen een aanwijzing vormen naar een eventuele dader of daders.
Zeker niet bekend met de broken window theorie?quote:Op zondag 16 februari 2014 17:44 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon omdat ze moord wel wat belangrijker vinden he.
Uitsmijter heur.quote:Op zondag 16 februari 2014 13:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Wat zal ik dáár nu eens opzeggen ? Wat denk je van : ik zing geen 2 liedjes voor 1 cent
en wanneer kunnen we jouw uitvaart vieren ?quote:Op zondag 16 februari 2014 14:00 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Was ook passender geweest.
Of in een operagebouwtje. Dit blijft tenslotte theater: echte compassie buiten gespeelde verontwaardiging vindt men niet bij de elite en zeker niet bij de secularisten en atheïsten onder hen. Indien wij mensen slechts een toevalletje zijn, is dit slechts een psychische techniekbijeenkomst om het verscheiden van een zekere hoeveelheid biomassa biochemisch makkelijker te verwerken in de hersenen van de kennissen en collegae.
Mrs Death had zelf ook altijd zulke leuke opmerkingen voor de Christelijke burgers van Nederland over, vanuit haar hautaine Haagsche ivoren toren en haar Bilthovensche villawijkje.
Nee, maar wel Erbarme Dich spelen tijdens een herdenkingsbijeenkomst.
Links en liberaal Nederland is gewoon mateloos hypocriet en in zich tegenstrijdig. En niets is hun heilig.
Iig na de jouwe. Hoop dat er veel tijd tussen zit.quote:Op maandag 17 februari 2014 05:03 schreef TLC het volgende:
[..]
en wanneer kunnen we jouw uitvaart vieren ?
Dit is wat ook door mijn gedachten is gegaan. Straks vinden ze uit dat de dader(s) uit een van de nieuwe lidstaten komt. Iedereen die waarschuwde voor dit soort uitwassen werd uitgemaakt voor alles wat lelijk is. Vooral Pechthold komt in deze discussies graag met een Godwin op de proppen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:20 schreef Nielsch het volgende:
Els Borst, dodelijk slachtoffer van het sociale experiment dat EU heet?
Ironisch dat haar eigen partij zo'n voorstander van dat experiment is.
Het scheelt dat dat allemaal nep is, dus dan zien ze het niet per ongeluk aan voor de plukje van een langslopende haas.quote:Op maandag 17 februari 2014 08:24 schreef Salah-al-Din het volgende:
Misschien heeft de politie wel een plukje bont gevonden van een bontkraagje
En mocht het een politieke moord zijn, wie gaan we dan aan de hoogste boom hangen?quote:Op maandag 17 februari 2014 08:10 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dit is wat ook door mijn gedachten is gegaan. Straks vinden ze uit dat de dader(s) uit een van de nieuwe lidstaten komt. Iedereen die waarschuwde voor dit soort uitwassen werd uitgemaakt voor alles wat lelijk is. Vooral Pechthold komt in deze discussies graag met een Godwin op de proppen.
Het zou toch wat zijn al op zo'n wrange manier het gelijk van Wilders zou worden bewezen.
Doe Wilders maar, die zal er dan (in)direct wel voor verantwoordelijk zijn, daarbij mis je toch niets aan Wilders.quote:Op maandag 17 februari 2014 09:38 schreef Re het volgende:
[..]
En mocht het een politieke moord zijn, wie gaan we dan aan de hoogste boom hangen?
het is ook niet alsof er voor de toetreding van MOE-landen we hier geen enkele oost Europeaanse crimineel over de vloer hadden,
Kweenie, als ik de mate van geweld zie dan zou daar ook wel veel woede achter kunnen zitten, als in opgekropte haat. Ik denk 50/50.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:07 schreef Webschip het volgende:
Ik denk niet dat het een politieke moord is. Eerder een overval of inbraak.
Ik hoop maar dat ze er uit komen.quote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kweenie, als ik de mate van geweld zie dan zou daar ook wel veel woede achter kunnen zitten, als in opgekropte haat. Ik denk 50/50.
Waarbij 50% overval / inbraak en 50% voor politieke moord / moord door bekende.
dan heb je alles wel een beetje afgetikt zo, behalve een in scene gezette zelfmoord, natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 11:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kweenie, als ik de mate van geweld zie dan zou daar ook wel veel woede achter kunnen zitten, als in opgekropte haat. Ik denk 50/50.
Waarbij 50% overval / inbraak en 50% voor politieke moord / moord door bekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |