DAT zou fantastisch zijn ... ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
omg btc 583 ik heb de hele dag niet op de koers gelet.
CRASHHHH![]()
![]()
zak zak zak zakk
Als ik morgen terug ben van de uni moet het op 450 staan
Potverquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DAT zou fantastisch zijn ... ik.
Laten we hier niet dialect gaan pratenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ge het gin adres gevraogd jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Laten we hier niet dialect gaan pratenZo werrekt uwe spoiler niej eej.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:42 schreef roislecxe het volgende:
Ik gooi maar ergens 'ik' erbij anders krijg ik weer op m'n sodemieter.
Geen idee, ik tik zoals ik praatquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Maar even serieus waarom schrijf je nooit "denk ik" maar altijd gewoon "denk".
Rennen dan kreng, we komen allemaal uit het zuiden,quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Loaten we hier neet in dialect goan proaten.
Gelukkig ben ik geen zuiderling. Zuiderlingen.
*rent*
Bijnaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Loaten we hier neet in dialect goan proaten.
Gelukkig ben ik geen zuiderling. Zuiderlingen.
*rent*
Buy order op 450 gezet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
DAT zou fantastisch zijn ... ik.
Trusten edquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Buy order op 450 gezet.
Ik ga nu fantastisch dromen over jullie![]()
Doeii/Houtdoef/Hoie
Maar jouw dialect is half Duits. De vriendin van een neef van m'n vriend. (ja die ja) die was uit Mastreg. Man man man...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bijna
Dich liers potverdomme snel meadje
Houdoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Buy order op 450 gezet.
Ik ga nu fantastisch dromen over jullie![]()
Doeii/Houtdoef/Hoie
Maastrichts is heul niet te vergelijkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar jouw dialect is half Duits. De vriendin van een neef van m'n vriend. (ja die ja) die was uit Mastreg. Man man man...
Vervelend he als iemand een zin niet af maaktquote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vervelend he als iemand een zin niet af maakt
Doen of Ik is nogal en verschil he.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vervelend he als iemand een zin niet af maakt
Deze moet ik quoten voor de volgende keer dat je mij wilt verbeterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doen of Ik is nogal en verschil he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |