Fiets / zwem er maar even naartoe, Annie (en neem nog wat peukies mee, lievert)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
HA! Ierland! Das toch geen 2000km man....
Jammer dat het er zo sneu uit ziet, dat verpest het wel een beetje vind ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopenIk post ook niet echt op Reddit, maar er is zo onmeunig veel te vinden dat het niet eens grappig meer is. Meestal als ik op zoek ben naar iets doe ik gewoon op de gok /r/watikopdatmomentzoek en bingo. Bijna alles heeft wel een subreddit.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze doet het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anniequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Fiets / zwem er maar even naartoe, Annie (en neem nog wat peukies mee, lievert)
http://redditenhancementsuite.com/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo sneu uit ziet, dat verpest het wel een beetje vind ik.
Ik geef je wel 1 CryCoinquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:36 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee, Jij moet meer doen om het goed te maken.
Dan zulde ge het wel verdient hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ze doet het weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo denkte gij da.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dan zulde ge het wel verdient hebben
Zegt meneer die overal "ik" weg laat.quote:
Nee, ik keek laatst we op een t0pic (via FOK volgens mij) op bitcointalk en zie er 3 bekende usernames postenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe dat is afgelopenIk post ook niet echt op Reddit, maar er is zo onmeunig veel te vinden dat het niet eens grappig meer is. Meestal als ik op zoek ben naar iets doe ik gewoon op de gok /r/watikopdatmomentzoek en bingo. Bijna alles heeft wel een subreddit.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zegt meneer die overal "ik" weg laat.
" Ltc gaat stijgen denk."
Ltc ik ga stijgen denk?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zegt meneer die overal "ik" weg laat.
" Ltc gaat stijgen denk."
fry.jpgquote:
Okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |