Nou 1 bericht meteen populair noemen is een beetje overdreven hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Veel meuk is echt goedkoop in Duitsland, en ze hebben veel spul wat je in Nederland niet kent
[..]
Nog niks van gehoord nee, maar dat is wel errug goed nieuws
En je bent populair
Voor sigaretten wel, boodschappen zijn in Duitsland wel goedkoperquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net zei je nog dat het weinig uitmaakte en dat België goedkoper was
Zit daar statiegeld opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor sigaretten wel, boodschappen zijn in Duitsland wel goedkoper
Ik moet er alleen aan denken om daar geen blikjes drinken mee te kopen, ga die echt niet bewaren voor statiegeld![]()
Goed nieuws in ieder gevalquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:16 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nou 1 bericht meteen populair noemen is een beetje overdreven he![]()
HoC seizoen 3 http://www.hollywoodrepor(...)-cards-season-677027
Heb ik van Redditvind ik nog steeds een stomme site maar heb het wel daar gevonden.
Jup, overal zit statiegeld op daar, ook halve liter flesjes spa enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zit daar statiegeld op![]()
Koop Nederlandse dan en lever ze daar in? Of kan dan niet...
Zusje gaat altijd naar de Kaufland, bij Arcen over de grens (Plaatsje over de grens daar, Geldern, E-dry?). REAL voor electronica-aanbiedingenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
SerieusDat was toen net zo normaal als naar de Nederlandse supermarkt
Wou eigenlijk volgende week even naar Duitsland rijden met de auto van mijn ouders om flink inkopen te gaan doen, vriend van me moet ook nog naar de REAL hoorde ik afgelopen weekend.
Strik op je hoofdquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:19 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goed nieuws in ieder geval
En je kijkt op Reddit
Valentijnsdag is nog niet fatsoenlijk begonnen en je hebt al een berichtje, dat noem ik populair ja. En morgen als ik met een strik op mijn hoofd voor je deur staat voel je je helemaal populair
[..]
Jup, overal zit statiegeld op daar, ook halve liter flesjes spa enzo
En nee, dat werkt niet. En ik zou niet de eerste zijn die dat gaat proberen
De REAL in Nettental dan waarschijnlijk, ging ik ook altijd heenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:22 schreef edcetera het volgende:
[..]
Zusje gaat altijd naar de Kaufland, bij Arcen over de grens (Plaatsje over de grens daar, Geldern, E-dry?). REAL voor electronica-aanbiedingen
Wie kan me dit uitleggen? Hoe kan het afschaffen van statiegeld het zwerfafval verminderen? Ik weet het echt niet.quote:Staatssecretaris van Milieu Wilma Mansveld (PvdA) liet in november de Tweede Kamer al weten dat zij vasthoudt aan het plan van haar voorganger Joop Atsma (CDA). Hij sloot een overeenkomst met het bedrijfsleven om zwerfafval terug te dringen. In 2014 gaat een proef van start. Als die succesvol blijkt kan het statiegeld in 2015 worden afgeschaft.
Als ik dan niet mooi ben dan weet ik het ook niet meerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Strik op je hoofd![]()
![]()
en ik keek op reddit omdat bij dat filmpje over de Amerikaanse jury die je gister stuurde, een filmpje van diezelfde gast zat over Reddit. Toen keek ik even en ging ik uitproberen wat hij zei, daar gebruikte ik HoC voor en toen blabla poef seizoen 3.
Nee ik denk dat ik geen echte Redditor ga worden, maar dat zei ik ooit ook over Fok. Daar zou ik echt niet mee gaan posten en was alleen maar handig om af en toe ergens mee te lezen. Rightquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Als ik dan niet mooi ben dan weet ik het ook niet meer
Ga je nu ook een ekte Redditor worden of zit dat er toch niet in
Dramaqueenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef roislecxe het volgende:
Het was een leuk topic. Ben benieuwd of we de #300 halen.
Moetje kijken wat het in 3 dagen daalt. Als dat nog een week duurt is er niks meer over.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Komt wel goed als we eens een keer van Gox af zijn
En we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik geen echte Redditor gaat worden, maar dat zei ik ooit ook over Fok. Daar zou ik echt niet mee gaan posten en was alleen maar handig om af en toe ergens mee te lezen. Right.
Geen statiegeld wordt een puinhoop en dat zie ik hier in Ierland welquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wie kan me dit uitleggen? Hoe kan het afschaffen van statiegeld het zwerfafval verminderen? Ik weet het echt niet.
HA! Ierland! Das toch geen 2000km man....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen statiegeld wordt een puinhoop en dat zie ik hier in Ierland wel![]()
Mensen zijn van beginsel uit gewoon gemakzuchtig...
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:16 schreef roislecxe het volgende:
Oh en trolletje doet altijd lelijk tegen me. Mag ze een note?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |