Das ook waar. Bankje of een parkje kun je overal vinden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerder 8 km meer, en terug nog een keerMisschien net wat veel van het goede. Bij een tankstation kan ik ook wat fris kopen en gewoon ergens in het gras gaan zitten anders.
Wat iz tegen my winkel mannetje?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maaseik, dan toch niet niet die winkel vlak over de grens van die Turk, waar mijn zusje altijd mijn/haar peuken haalt
Ik wou dan gewoon in Maaseik het centrum inrijden en ergens neerploffen waar ze een terras hebben, vraag ik daar wel waar ik peuken kan krijgen. Maar ik denk dat een tankstation dichterbij wellicht een beter idee is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:01 schreef edcetera het volgende:
[..]
Maaseik, dan toch niet niet die winkel vlak over de grens van die Turk, waar mijn zusje altijd mijn/haar peuken haalt
Niet Roermond, Venloquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Das ook waar. Bankje of een parkje kun je overal vinden.
En dan denk ik dat je in Roermond woont. Zoja, dan ben ik enigszins jaloers want daar onweert het altijd keimooi in de zomer.
Jezus das echt een eind fietsenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik wou dan gewoon in Maaseik het centrum inrijden en ergens neerploffen waar ze een terras hebben, vraag ik daar wel waar ik peuken kan krijgen. Maar ik denk dat een tankstation dichterbij wellicht een beter idee is.
[..]
Niet Roermond, Venlo
Van mijn ouders huis naar Duitsland is 3km, maar daar zijn geen winkels aan de Duitse kant (Naturschutzgebiedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, België is goedkoper. Duitsland is wel iets goedkoper dan Nederland maar niet eens echt de moeite. (En het is geloof ik maar iets van 8 kilometer vanaf mijn huis tot de sigarettenwinkel in Duitsland, tankstation is nog dichter bij)
Mwah, met goed weer, een flinke pauze in Belgenland en wat frisdrank daar moet het allemaal wel te doen zijn. En zo niet kan ik altijd nog in Roermond op de trein stappenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:05 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jezus das echt een eind fietsen
Hee hee, jij had het over 2000 KM. dan zit je echt niet in Duitsland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Van mijn ouders huis naar Duitsland is 3km, maar daar zijn geen winkels aan de Duitse kant (Naturschutzgebied).
Duitsland voor boodschappen oa EKO-groenten, goed vlees, Benzin en de Lidl zelfs veel goedkoper
Met mooi weer is het een mooi fietstochtje, maar je kunt er wel een dagje voor uittrekken bedoel ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Mwah, met goed weer, een flinke pauze in Belgenland en wat frisdrank daar moet het allemaal wel te doen zijn. En zo niet kan ik altijd nog in Roermond op de trein stappen
Druktemaker. Note.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
YEAAHH vandaag komt House of Cards uit![]()
en ik heb weliswaar al een heus valentijnsberichtjelike a boss
en fuck ik moet echt vroeg op en heb geen zin in slapen![]()
Hoc Coins--> SPACEY
niks naar de moon maar todaspace!
Je bent zelf een notequote:
Grens Duitsland is vanaf mijn huis ongeveer 4 kilometer zie ik nu, supermarkten nog 3 daarna. Toen ik nog een auto had ging ik regelmatig in Duitsland boodschappen doen en tankenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:07 schreef edcetera het volgende:
[..]
Van mijn ouders huis naar Duitsland is 3km, maar daar zijn geen winkels aan de Duitse kant (Naturschutzgebied).
Duitsland voor boodschappen oa EKO-groenten, goed vlees, Benzin en de Lidl zelfs veel goedkoper
Heb je die van mij al binnen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
YEAAHH vandaag komt House of Cards uit![]()
en ik heb weliswaar al een heus valentijnsberichtjelike a boss
en fuck ik moet echt vroeg op en heb geen zin in slapen![]()
Hoc Coins--> SPACEY
niks naar de moon maar todaspace!
Ik wil ook naar Duitse supermarkten kunnen, er is zelfs een hele topicreeks op Fokquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Grens Duitsland is vanaf mijn huis ongeveer 4 kilometer zie ik nu, supermarkten nog 3 daarna. Toen ik nog een auto had ging ik regelmatig in Duitsland boodschappen doen en tanken
Enig idee wat een Duitse scheelt met een Belgische?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Duitse supermarkten kunnen, er is zelfs een hele topicreeks op Fok
Nee ik heb niks van jou binnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je die van mij al binnen?
En morgen de hele dag HoC kijken
Nee. Belgenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Enig idee wat een Duitse scheelt met een Belgische?
Serieusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Duitse supermarkten kunnen, er is zelfs een hele topicreeks op Fok
Jaloers zijn dat je er niet heen kunt of je moet 200km rijdenquote:
Veel meuk is echt goedkoop in Duitsland, en ze hebben veel spul wat je in Nederland niet kentquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:11 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Enig idee wat een Duitse scheelt met een Belgische?
Nog niks van gehoord nee, maar dat is wel errug goed nieuwsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik heb niks van jou binnenwel van offline iemand waar ik dat niet van had verwacht
![]()
HoooooooooooooooooooooooooooC eindeeeelijkecht kut dat ik eerst colleges heb.
Wist je ook dat seizoen 3 ook komt?
Ik heb jullie hele verhalen hierboven niet gelezen, ik zag alleen dat laatste stukje en haakte aan dus ik weet niet wat "vroeger" is enzo dit dat, maar dit topic bedoel ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
SerieusDat was toen net zo normaal als naar de Nederlandse supermarkt
Wou eigenlijk volgende week even naar Duitsland rijden met de auto van mijn ouders om flink inkopen te gaan doen, vriend van me moet ook nog naar de REAL hoorde ik afgelopen weekend.
Nou ja, vroeger.. Toen ik nog een auto had. Iets meer dan een jaar geleden zo uit mijn hoofd dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik heb jullie hele verhalen hierboven niet gelezen, ik zag alleen dat laatste stukje en haakte aan dus ik weet niet wat "vroeger" is enzo dit dat, maar dit topic bedoel ikCUL / Duitse supermarkt #6
Net zei je nog dat het weinig uitmaakte en dat België goedkoper wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:14 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nou ja, vroeger.. Toen ik nog een auto had. Iets meer dan een jaar geleden zo uit mijn hoofd dus
Maar einkaufen in Duitsland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |