Uit je wat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, ik zet maar gewoon de wekker op 8.30, wil het echt niet missen want dan is het weer gelijk na het weekend
En het is trouwens morgen vrijdag, niet zaterdag
Laatst al gekeken, 1.10 per pakje geloof ik zo uit mn hooft. Maar ik wil toch weer meer gaan fietsen en 3 sloffen scheelt dan toch ¤30. En die krijg ik makkelijk in een rugzakje mee.
Je hebt alle windrichtingen gehad behalve de goeiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:41 schreef roislecxe het volgende:
2000km, zuid frankrijk, richting de Pyreneeën, Uiterst polen tegen Oekraine aan of midden Italie?
Edit: of Scandinavië
Je zit op een booreiland in de noordzee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
Je hebt alle windrichtingen gehad behalve de goeie
Ik faal ook niet na m'n 7e biertje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
om kwart voor 1 in de nacht mag ik falen
He enige waar ik uit verveling kan boren is uit mijn neusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je zit op een booreiland in de noordzee.
Nope, sinds ik zo veel in de nachten/ploegen werk ben ik echt niet wakker te krijgen van de deurbelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:46 schreef roislecxe het volgende:
Word je niet wakker van de deurbel? Ochtendjas aan en met je slaapkop het pakje aannemen.
En voor 3 sloffen bespaar je inderdaad 33 euro, dat in combi met een fietstochtje en desnoods iemand die meefietst, da wel zo gezellig heb je best een aardig dagje. Waar spring je de grens over ergens dan?
Eens even kijken. 2000km.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:48 schreef edcetera het volgende:
[..]
He enige waar ik uit verveling kan boren is uit mijn neus
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, sinds ik zo veel in de nachten/ploegen werk ben ik echt niet wakker te krijgen van de deurbel
Ik heb het even nagekeken hoe het daar heet, maar ik ga de grens over bij Neeritter.
Hamont, waar de Zwarte Markt is?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nope, sinds ik zo veel in de nachten/ploegen werk ben ik echt niet wakker te krijgen van de deurbel
Ik heb het even nagekeken hoe het daar heet, maar ik ga de grens over bij Neeritter.
Volgens mij niet, maar als ik naar Maaseik wil (wat de bedoeling is) is het met de fiets alsnog het makkelijkst om daar de grens over te gaan. Beetje binnendoor enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nooit van gehoordHebben ze er wel een winkeltje, das best wel belangrijk
Moolenbeersel komt wel in de buurt, maar iets te veel richting Brabant voor mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hamont, waar de Zwarte Markt is?
Molebeersel?
Redesing gehadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:55 schreef roislecxe het volgende:
Wat is er in godsnaam met google maps gebeurd? Ik snap er geen bal meer van.
Wilde kijken waar dat vage dorpje lag maar pff..
Er is niet eens meer een lijntje dat aangeeft hoeveel cm een km is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Redesing gehadWerkt wel nog steeds vrijwel hetzelfde maar de knopjes zijn verplaatst
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:51 schreef edcetera het volgende:
[..]
Hamont, waar de Zwarte Markt is?
Ah Limburg aan de Belgische grens: Iemand, die weet, dat patat echt iets anders is als frietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moolenbeersel komt wel in de buurt, maar iets te veel richting Brabant voor mij.
Ik vertrek in Limburg he jongens
Pas op, alleen als je goed genoeg bent is het friet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:56 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Ah Limburg aan de Belgische grens: Iemand, die weet, dat patat echt iets anders is als friet
Je kunt beter 2 km meer fietsen en een dorpje induiken dan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:58 schreef Maxbet het volgende:
Volgens mij heb ik nu het dichtstbijzijnde Belgische tankstation gevonden, 34,8 km vanaf mijn voordeur. Valt nog mee. Maar daar zijn dan weer geen lekkere terrasjes om te rusten met frisdrank en taart.
Nee, België is goedkoper. Duitsland is wel iets goedkoper dan Nederland maar niet eens echt de moeite. (En het is geloof ik maar iets van 8 kilometer vanaf mijn huis tot de sigarettenwinkel in Duitsland, tankstation is nog dichter bij)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:57 schreef roislecxe het volgende:
Zeg max, kun je niet beter de Duitse grens over vanaf daar? Das nog goedkoper volgens mij.
Oh dacht dat Duitsland goedkoper wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nee, België is goedkoper. Duitsland is wel iets goedkoper dan Nederland maar niet eens echt de moeite. (En het is geloof ik maar iets van 8 kilometer vanaf mijn huis tot de sigarettenwinkel in Duitsland, tankstation is nog dichter bij)
Eerder 8 km meer, en terug nog een keerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je kunt beter 2 km meer fietsen en een dorpje induiken dan.
Maaseik, dan toch niet niet die winkel vlak over de grens van die Turk, waar mijn zusje altijd mijn/haar peuken haaltquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Moolenbeersel komt wel in de buurt, maar iets te veel richting Brabant voor mij.
Ik vertrek in Limburg he jongens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |