SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Dat ze op vrouwen valt is voor veel mensen al lastig zat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
Bij mijn weten is Wüst biseksueel, niet lesbisch. Ze heeft op dit moment een vriend, toch?
Inderdaad. Ze legt ook nog eens de vinger goed op de zere plek.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Jeroen gaat er vanavond met zijn halalworst even doorheen.
Wel via de artiesteningang, anders gaat ze naar de hel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:15 schreef Specularium het volgende:
Jeroen gaat er vanavond met zijn halalworst even doorheen.
Inderdaad, gooi een sluier over dit secreet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dit is alleen maar weer een stap verder de goede kant op.
Gelukkig heeft hij wel iets te vertellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand steunen via een facebook pagina en dan ook nog de landelijke tv halen.![]()
Waarom is dat slecht? Ik zie het probleem niet. Als mensen hun mening willen uitwisselen of een punt willen maken, mogen ze dat gerust doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef Kenju het volgende:
Al die kut-Facebook pagina's die een zgn. statement moeten maken....
Ik kan er ook niet aan wennen, hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Die bril van jeroen. Ik mis de krant met twee gaten
Dat dacht ik ook al.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Iemand steunen via een facebook pagina en dan ook nog de landelijke tv halen.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Inderdaad, gooi een sluier over dit secreet.
Wij hebben inderdaad de psychopathische barbaren binnengehaald, ze waren in Marokko maar wat blij dat ze waren opgerot.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
De Marokkanen in Marokko zijn een stuk liberaler dan het rif gespuis hier
NWS / Troll doet het verkeerdquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef Pandaplint het volgende:
Zelf wat FB profielen aanmaken, jezelf bedreigen en gratis marketing
Die Marokkaanse mag er ook zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme, wat een moeilijk lekker wijf
Het gaat mij niet om het onderwerp.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al.
Aan de andere kant, je hoort vaak bepaalde mensen, op geenstijl of de frontpage van fok. Die vinden dat je de goede moslims of Marokkanen niet hoort. Pauw en Witteman nodigt ze uit. Normaal is goed nieuws, geen nieuws.
Met haar sjaaltjequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef BlackLining het volgende:
Goddomme, wat een moeilijk lekker wijf
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die Marokkaanse mag er ook zijn.
Hopelijk weten meer Marokkanen de stap te maken in de richting van liberaler gedrag. Volgens zijn de liberalen nu nog flink in de minderheid.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef Ronaldsen het volgende:
De Marokkanen in Marokko zijn een stuk liberaler dan het rif gespuis hier
Fokkertje geilen al snel op vrouwen die er gemiddeld tot iets bovengemiddeld uitzien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had eigenlijk liever gezien dat ze minder aantrekkelijk was. Dan was het misschien wat inhoudelijker geweest hier
Waarvan akte.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef DrDentz het volgende:
De Nederlanders in Nederland zijn ook wat liberaler dan de Pennsylvania Dutch.
[..]
[..]
Topwijfquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Pandaplint het volgende:
Ik had eigenlijk liever gezien dat ze minder aantrekkelijk was. Dan was het misschien wat inhoudelijker geweest hier
Fokkertjes.... (meervoud)quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Fokkertje geilen al snel op vrouwen die er gemiddeld tot iets bovengemiddeld uitzien.
Marokko heeft de rifapen, wij hebben de Limbabwanen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
Niemand zit ook te wachten op Limburgers.
Volgens mij is het daarmee wel te vergelijken.
Omdat het geen legitieme vorm is om een degelijke bijdrage te leveren aan het maatschappelijke debat. Krijgt fans die daar reageren en liken en wat pseudomasochisten die iets er tegenin proberen te brengen omdat ze niets beters te doen hebben. Het schermen met argumenten en uitmaken wat redelijk is, gebeurt niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom is dat slecht? Ik zie het probleem niet. Als mensen hun mening willen uitwisselen of een punt willen maken, mogen ze dat gerust doen.
Je hebt net zelf trouwens ook een statement gemaakt. Ook maar verbieden?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:23 schreef DrDentz het volgende:
Dit klinkt als stront in mn oren, ik kan niet luisteren naar lelijke vrouwen.
Adblocker uitzetten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef KingRoland het volgende:
Me automatische updates loopt al paar dagen vast, moet steeds vernieuwen![]()
In Nederland wel ja, maar ik zie het somber in als je gemiddelde 3e/4e generatie mocro jeugdige ziet hier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hopelijk weten meer Marokkanen de stap te maken in de richting van liberaler gedrag. Volgens zijn de liberalen nu nog flink in de minderheid.
Tupperwareparties met Mariette Hamer en Sharon Dijksma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Martinello het volgende:
Deze vrouw geeft vast ook cursussen origami.
Ik zie het ook heel somber in en ik ben er ook zeer kritisch over, wat mij labeltjes als 'racist' heeft opgeleverd. Wat die somberheid betreft, zie ik mijn ongelijk graag bewezen worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In Nederland wel ja, maar ik zie het somber in als je gemiddelde 3e/4e generatie mocro jeugdige ziet hier.
Een normale foutloze Nederlandse zin formuleren is al te lastig voor ze.
Echter zijn dat van oorsprong Duitschersquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef DrDentz het volgende:
De Nederlanders in Nederland zijn ook wat liberaler dan de Pennsylvania Dutch.
Ze heeft ook wel iets Catherine Keijl-achtigs over zich.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze vrouw is een beetje Christine Aaftink meets Pino.
Ja die ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze heeft ook wel iets Catherine Keijl-achtigs over zich.
De racismeroepers zijn ook altijd dezelfden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het ook heel somber in en ik ben er ook zeer kritisch over, wat mij labeltjes als 'racist' heeft opgeleverd. Wat die somberheid betreft, zie ik mijn ongelijk graag bewezen worden.
Ze is het lesbische maatje van Halsemaquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Wat een Gütmensch zeg. Gadverdamme.
Dat vind ik niet zo rullevantquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Echter zijn dat van oorsprong Duitschers
Laat Putin het maar niet horen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ze is het lesbische maatje van Halsema
Toch zijn er diverse achterstanden verminderd, met de integratie gaat het beter dan in 2003quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zie het ook heel somber in en ik ben er ook zeer kritisch over, wat mij labeltjes als 'racist' heeft opgeleverd. Wat die somberheid betreft, zie ik mijn ongelijk graag bewezen worden.
Waarom doen ze dat zichzelf en elkaar toch aan? Als ik dat gejengel moest aanhoren, zou ik ook op de vlucht slaan.quote:
Loopt hij wel tegen een fatwaatje aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef KingRoland het volgende:
Pauw gaat die Marokkaanse zometeen eens even hosselen
Ik geloof er eerlijk gezegd geen ene ruk van, maar we zullen zien... de tijd zal het leren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Toch zijn er diverse achterstanden verminderd, met de integratie gaat het beter dan in 2003
Racismisch.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef DrDentz het volgende:
She's got more chins than chinatown
Liever een goed theater, dan een slechte poppenkastquote:
Fuck yeah.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef Pandaplint het volgende:
Wetten totaal verkeerd uitleggen
Ik ben ook kritisch, mensen willen toch vasthouden aan hun eigen club en cultuur. En er komen nog elke dag nieuwe migranten bij. En een hoop babyboomers gaan dood. Nederland zal nog veel cultureler worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Toch zijn er diverse achterstanden verminderd, met de integratie gaat het beter dan in 2003
ik was allang verhuistquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch, mensen willen toch vasthouden aan hun eigen club en cultuur. En er komen nog elke dag nieuwe migranten bij. En een hoop babyboomers gaan dood. Nederland zal nog veel cultureler worden.
Ik woon in een buurt met de meerderheid aan allochtonen. En het zijn niet alleen moslims die problemen veroorzaken. Er is gewoon een attitude van gooi je afval maar op straat en bedreig je mede buurtbewoner als hij je per ongelijk aanstoot op straat.
En die vrouw keek er ook zo lekker zelfgenoegzaam bij. Zo'n wellness vrouw die begint te kirren bij alles wat een tikje exotisch is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom doen ze dat zichzelf en elkaar toch aan? Als ik dat gejengel moest aanhoren, zou ik ook op de vlucht slaan.
Overmorgen denk ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Morgen komt Mart en overmorgen komt Frank weer.
Er zijn sowieso steeds meer gebieden in Nederland waar ik nog niet dood gevonden wil worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben ook kritisch, mensen willen toch vasthouden aan hun eigen club en cultuur. En er komen nog elke dag nieuwe migranten bij. En een hoop babyboomers gaan dood. Nederland zal nog veel cultureler worden.
Ik woon in een buurt met de meerderheid aan allochtonen. En het zijn niet alleen moslims die problemen veroorzaken. Er is gewoon een attitude van gooi je afval maar op straat en bedreig je mede buurtbewoner als hij je per ongelijk aanstoot op straat.
Zolang ze zelf de troep opruimen, vind ik alles bestquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Morgen komt Mart en overmorgen komt Frank weer.
Doei.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Oh god. Ben wel klaar met dat schaatsen nu. *Zap
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Jammer dat er deze weken geen Lucky TV's zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef tralalala het volgende:
Koning Willy gaat weer terug naar Sochi zaterdag
En morgen toch weer inschakelen he voor de 3KM.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Topshow morgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En morgen toch weer inschakelen he voor de 3KM.
Het is net de tv draait door die 5 jaar oude kattenfilmpjes uitzend.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Frank pakte alle bekende momentjes er wel uit zeg.
Zit je weer te genieten met je leverworst?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ik zie het nut er ook niet van in. Op zich best een grappig onderdeel. In een sportprogramma.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef marcodej het volgende:
Ach, het blijft Nederland, relatief gezien is het hier veilig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er zijn sowieso steeds meer gebieden in Nederland waar ik nog niet dood gevonden wil worden.
We hebben in Nederland een groot probleem wat betreft wet- en regelgeving en de handhaving ervan. Iedereen wil altijd alles maar mogen.
Mart is vooral goed wanneer hij laat zien dat hij nadenkt over de andere zaken aan tafel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef arjan1112 het volgende:
Nah... dat Mart gisteren liet zien dat ie bij schaatsbanen die als gymzaal werden gebruikt en alles was geweest, vond ik wel leuk hoor.
1988 was EPO uit een potje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In 1988 deed hij nog niet mee.
Uytdehaage had alles al op gemaakt.quote:
Dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef marcodej het volgende:
Deze mannen lullen te veel voor een echt goeie mannenvriendschap.
Henk weet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
Vriendschap is een illusie, Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Kijk dat zijn tekstenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef opperkleurder het volgende:
Vriendschap is een illusie, Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
Ben voorlopig weer goed klaar met D66.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
Te koop lopen met D66 stemmen
Om Almere moet je altijd lachen.quote:
In Sassem heb je geen zwarten.quote:
Ik ben een zelfhatende donkere man inderdaad.quote:
Ja wel hoor, zeker 3.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
In Sassem heb je geen zwarten.
In Katwijk gooien ze andersgekleurden gewoon nog in de gracht.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens eentje tegen het lijf gelopen in de Vomar. Schrok me een hoedje.
In de zee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Katwijk gooien ze andersgekleurden gewoon nog in de gracht.
Katwijk heeft ghetto's vol met dat tuig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
In Katwijk gooien ze andersgekleurden gewoon nog in de gracht.
i Top 100 van donderdag 13 februari 2014quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat johannes_vermeer expres offline is gegaan om niet weer in de levenloze dag top 5 te komen. Wat dat betreft.
Prof. dr. mr. Johannes_vermeerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Johannes wil binnenkort afstuderen op zijn status als FOK! icoon.
Wat een engnek is het ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prof. dr. mr. Johannes_vermeer
Juist, en daarna met gierende banden naar Hilversum.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:08 schreef Mani89 het volgende:
Johannes wil binnenkort afstuderen op zijn status als FOK! icoon.
Ik overweeg ook mijn diploma te halen bij de HHH.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prof. dr. mr. Johannes_vermeer
Dat is een stuk beter, alleen die eerstequote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
DeMart, Samsom, Ferry & Marieke Stellinga
Jij wilt alleen Antoine Bodar zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:58 schreef Webschip het volgende:
Ik hoop wel op een betere tafel dan gisteren. Dat kon gewoon haast niet slechter.
Ik zie hem een miljard keer liever dan die arrogante Mart Smeets, die denkt dat we niet zonder hem kunnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij wilt alleen Antoine Bodar zien.
Dan pak je de pot vaseline er ook gelijk bij.
Amaai Ronald, heeft gij dan zo een beetje gejokt?quote:
Ik krijg inderdaad bij Antoine nooit het idee dat hij zichzelf als verlosser op aarde ziet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:14 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik zie hem een miljard keer liever dan die arrogante Mart Smeets, die denkt dat we niet zonder hem kunnen![]()
Het programma "Eeuwigh gaat voor Oogenblick" is zeer aanbevelenswaardig.
Vaseline heb je daarvoor niet nodig.
Dat zou hem sieren, er is immers maar 1 Jezus.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik krijg inderdaad bij Antoine nooit het idee dat hij zichzelf als verlosser op aarde ziet.
Mariekequote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:34 schreef Specularium het volgende:
Er moet nog iemand bij voor de Megalomaan.
Dat kan helemaal niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kanniewaarzijn wordt met de week slechter
quote:
Allebei aids.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:58 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat kanniewaarzijn wordt met de week slechter
De pest is dat 60+ NL dit mooie TV vindtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Godver de godver is dit nog steeds bezig.
marcod3j.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:10 schreef Gramulanion het volgende:
Hoeveel mensen zouden de Ster Extra-app op hun telefoon hebben staan?
Voorspelbaar antwoord is voorspelbaar.quote:
3. marcod3jquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:17 schreef luxerobots het volgende:
We moeten blij zijn met deze koning.
1. Willem-Alexander is echt een sportman.
2. Als Willem geen koning was geworden, was zo'n talent er echt wel gekomen.
ik dacht n.a.v. dat plaatje dat het Ruth Jacott wasquote:
Videla is al doodquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Bier drinken met Poetin. What's next, barbecueën met Jorge Junta?
Elflettering is sensueel PvdA.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef Mani89 het volgende:
Daar is Pechtold, Elfletterig kom er maar in.
Volgens mij zijn schoonpa en ma nog steeds niet welkom bij officiële feesten en partijen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar als hij het niet was, kwamen ze gezellig langs.
Hij is zo vaak gedraaid van verhaal, ergens zal er nog wel iets eerlijks zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Samsom gaat het (on)eerlijke verhaal vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |