quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:51 schreef Burdie het volgende:
weer bloeddrukgedoe.
Vanmiddag weer extra controle en overleg of ik nog bij de vk mag blijven of beter aan het ziekenhuis kan worden overgedragen.
Kan me voorstellen! Ik vraag me af wat de gyn in dit geval eigenlijk meer kan/wil doen dan de vk. Bloeddruk meten kan toch ook bij de vk? Denken ze aan CTG's? Medicijnen? Inleiden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik wil liever bij de vk blijven, vooral ook omdat het me echt veel tijd en moeite scheelt... De vk zit om de hoek en het ziekenhuis is een goede 20 minuten met de auto.
En ivm bloeddruk willen ze me dan natuurlijk om de dag zien.
Als het beter is, prima hoor! Maar ik kijk niet uit naar het gedoe.
3 weken terug wogen ze 'al' 2250 gram per stuk volgens de groeiecho. Volgende week donderdag heb ik een nieuwe groeiecho.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Wat is het geschat gewicht nu van je mannetjes Nikki? Bij mij hadden ze echt nog een enorm spurt de laatste weken (en mijn buik werd nogggg groter).
Elke keer urine en bloed controleren en als de waardes oplopen inderdaad inleiden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Cantare het volgende:
Kan me voorstellen! Ik vraag me af: wat kan/wil de gyn in dit geval eigenlijk meer doen dan de vk? Bloeddruk meten kan toch ook bij de vk? Denken ze aan medicijnen? Inleiden?
Vooral dit! Dat is hetgeen ik het meest vervelend vind aan medisch zijn, niet weten wie de bevalling gaat doen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Burdie het volgende:
Nrz, poliklinisch was idd al de bedoeling, dus wat dat betreft verandert er weinig, alleen weet ik nu wie ik aan mijn bed ga treffen tijdens de bevalling.
Geen leuk vooruitzichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Burdie het volgende:
Nrz, poliklinisch was idd al de bedoeling, dus wat dat betreft verandert er weinig, alleen weet ik nu wie ik aan mijn bed ga treffen tijdens de bevalling.
[..]
Elke keer urine en bloed controleren en als de waardes oplopen inderdaad inleiden.
Tnx!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Misschien een tip dat kan helpen: speltbrood schijnt ontzettend goed te zijn voor de stoelgang. Misschien helpt het ook bij jou?
Goeie poging Cocoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Wat denkt iedereen dat je krijgt dan?
Hopelijk blijf je bij je vk. Maar ze zullen hetgeen doen wat het beste is voor jou en je kindje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:26 schreef Burdie het volgende:
Het komt vast goed hoor, maar ik baal gewoon dat het weer met gedoe moet.
Bedankt voor het meeleven.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:51 schreef Aisly het volgende:
[..]
Goeie poging Coco![]()
![]()
Jeetje Burdie, dat is balen. Hopelijk mag je bij je vk blijven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |