abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:15:43 #51
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136695216
Veel plezier bij de geslachtsbepaling Twinkle!

Oeh nu ben ik ook benieuwd naar WupWup!
pi_136695232
Nee echt pretecho. Seo over een maand maar no way dat ik daarop kan wachten :D

We hebbengisteren wel. besloten om hetgeheim voorvrienden/familie te houden. Dus zet het wel hier op Fok! Maar op facebook gouden we het geslacht stil ;)

Maar dan kan ik igg schandalig los in v&a :D
  vrijdag 14 februari 2014 @ 10:21:28 #53
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136695379
Ben erg benieuwd! Veel plezier!

Ik twijfel nog over een geslachtsbepaling. Denk eigenlijk dat we het niet gaan doen. Want wij gaan dus zo'n reveal party geven en het voelt niet goed om dat al te doen terwijl we de SEO nog niet hebben gehad. En ik kan het écht geen 4 weken stilhouden voor o.a. mijn zussen.
pi_136695905
Dat begrijp ik wel, daar zou ik ook moeite mee hebben.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:15:17 #55
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136696932
Heb je mijn inspiratiefoto's in het vorige topic gezien, spees? 8-)
KuikenGuppy
pi_136697259
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen met de oma's erbij, dat was ook erg leuk :Y Ik zou het dan idd ook niet geheim kunnen houden tot de SEO, maar ik vind geheimen sowieso al moeilijk :')

En een onsmakelijke spoiler...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:28:26 #57
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136697314
Haha die taarten! _O-

Wij weten het geslacht (+ een paar van FOK) maar verder nog steeds voor onszelf kunnen houden. Moet het zeggen dat het af en toe erg lastig is, zeker nu nog met maar een 'paar' weken te gaan. Maar wel leuk hoe iedereen aan het raden is, en hoe sommigen "zeker weten dat het een meisje/jongen is vanwege .... vorm van mijn buik, blosje op mn wangen, haarsprietje dat meer naar links zit dan normaal, etc etc :D " Tot nu toe heeft bijna niemand het goed met dat soort voorspellingen ;)

Vervelend Dot, klinkt wel als aambeien maar heb er geen ervaring mee dus geen tips helaas
pi_136697402
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef Dot. het volgende:
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen met de oma's erbij, dat was ook erg leuk :Y Ik zou het dan idd ook niet geheim kunnen houden tot de SEO, maar ik vind geheimen sowieso al moeilijk :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb hetzelfde en drink nu elke dag een glas roosvicee laxo en eet elke dag 1 of twee keer wat gedroogde pruimen als tussendoortje en het helpt! Het is echt een vervelend kwaaltje...
pi_136697454
Dot bij mij werkt 1 a 2 plakken ontbijtkoek per dag goed!
Vervelend!

Hier een bagger nacht gehad, baby was onwijs druk! Lijf deed erg pijn, voorwerk, scheurende buik en ook nog eens dromen over ontsluiting/gebroken vliezen en geboorte werkt ook niet mee. Sliep ik eindelijk weer moest ik plassen :{w .
Zo ik moet het even kwijt :+
♥ J & S
pi_136697656
quote:

SPOILER
Heb je ook al inwendig gevoeld?
Wat voor pijn is het: stekend, zeurend, hevig? En hoe lang na de ontlasting hou je nog last van pijn?
Het zou ook kunnen dat door de harde ontlasting er een wondje (scheurtje) is ontstaan die nu telkens weer open gaat als je ontlasting hebt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:40:00 #61
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136697688
Klinkt als een gezellige nacht, klap ;). Vandaag overdag maar lekker luieren dan! :*.
KuikenGuppy
pi_136697698
Klap hier ook baggernacht.. Snurkende vriend dus in de logeerkamer gaan liggen. Dan kon ik niet slapen door buikpijn, hoe ik ook lag, het deed pijn. Vanmorgen vroeg weer bij vriend gekropen maar nog een uur wakker gelegen.. En dit is al zo de ganse week :(
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:40:59 #63
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136697717
@Dot, even met een spiegeltje kijken of er een trosje druiven groeit? :P
KuikenGuppy
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:43:47 #64
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136697823
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:40 schreef Burdie het volgende:
@Dot, even met een spiegeltje kijken of er een trosje druiven groeit? :P
Lastig te zien als ze inwendig zijn ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:57:39 #65
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136698311
Icm goatse? ;(.
KuikenGuppy
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:02:52 #66
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136698500
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:57 schreef Burdie het volgende:
Icm goatse? ;(.
:X
pi_136699269
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:39 schreef Skittles het volgende:

[..]

Heb je ook al inwendig gevoeld?
Wat voor pijn is het: stekend, zeurend, hevig? En hoe lang na de ontlasting hou je nog last van pijn?
Het zou ook kunnen dat door de harde ontlasting er een wondje (scheurtje) is ontstaan die nu telkens weer open gaat als je ontlasting hebt.
Het is een beetje zeurend en na een uurtje ofzo wel weer weg. Ik heb het wel eens eerder gehad maar dan was het maar een keer en nu al een paar keer achter elkaar, dus ik hoopte idd op een wondje. Maar ik heb nog niet inwendig gevoeld nee. Ik ga iig even die Roosvicee halen, extra fruit en volkoren pasta ed. Hopelijk wordt het dan wat minder.
pi_136699462
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:28 schreef Aisly het volgende:
Haha die taarten! _O-

Wij weten het geslacht (+ een paar van FOK) maar verder nog steeds voor onszelf kunnen houden. Moet het zeggen dat het af en toe erg lastig is, zeker nu nog met maar een 'paar' weken te gaan. Maar wel leuk hoe iedereen aan het raden is, en hoe sommigen "zeker weten dat het een meisje/jongen is vanwege .... vorm van mijn buik, blosje op mn wangen, haarsprietje dat meer naar links zit dan normaal, etc etc :D " Tot nu toe heeft bijna niemand het goed met dat soort voorspellingen ;)

Vervelend Dot, klinkt wel als aambeien maar heb er geen ervaring mee dus geen tips helaas
Wat denkt iedereen dat je krijgt dan? :D

Twink, ben benieuwd!!

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:21 schreef Spees_Eend het volgende:
Ben erg benieuwd! Veel plezier!

Ik twijfel nog over een geslachtsbepaling. Denk eigenlijk dat we het niet gaan doen. Want wij gaan dus zo'n reveal party geven en het voelt niet goed om dat al te doen terwijl we de SEO nog niet hebben gehad. En ik kan het écht geen 4 weken stilhouden voor o.a. mijn zussen.
Jaweeeel! Ook niet weten :Y Dat moment dat jullie dan allemaal samen happen en het soesje (of wat dan ook) van binnen blauw of roze blijkt te zijn, en dat met zn allen stuiteren/gillen/springen/elkaar om de nek vliegen O+ O+ Dat lijkt me juist enorm tof!! *O*
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:51:56 #69
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136699878
-O- weer bloeddrukgedoe.
Vanmiddag weer extra controle en overleg of ik nog bij de vk mag blijven of beter aan het ziekenhuis kan worden overgedragen -O-.
KuikenGuppy
pi_136699977
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 11:31 schreef marel88 het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde en drink nu elke dag een glas roosvicee laxo en eet elke dag 1 of twee keer wat gedroogde pruimen als tussendoortje en het helpt! Het is echt een vervelend kwaaltje...
Misschien een tip dat kan helpen: speltbrood schijnt ontzettend goed te zijn voor de stoelgang. Misschien helpt het ook bij jou?
pi_136700015
Balen Burdie... -O- wat wil je zelf?
pi_136700166
Burdie :*

SPOILER
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:02:39 #73
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136700194
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef Cantare het volgende:
Balen Burdie... -O- wat wil je zelf?
Ik wil liever bij de vk blijven, vooral ook omdat het me echt veel tijd en moeite scheelt... De vk zit om de hoek en het ziekenhuis is een goede 20 minuten met de auto.
En ivm bloeddruk willen ze me dan natuurlijk om de dag zien -O-.
Als het beter is, prima hoor! Maar ik kijk niet uit naar het gedoe.
KuikenGuppy
pi_136700204
quote:

SPOILER
ja hoi, ex bakkersmeisje springt er even in:

donkerbruin brood is meestal niet volkoren. soms is het zelfs bijna witbrood. het donkere komt van gekarameliseerd moutmeel. volkoren is in nl. alleen als er "volkoren" op staat, beschermde naam. "multikoren" "meergranen" "donkerbruin" etc. is meestal géén volkoren.
Kwak
pi_136700224
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:02 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik wil liever bij de vk blijven, vooral ook omdat het me echt veel tijd en moeite scheelt... De vk zit om de hoek en het ziekenhuis is een goede 20 minuten met de auto.
mijn nicht mocht de laatste weken van haar zwnagerschap thuis bloeddruk monitoren, misschien kan dat bij jou ook? ze hoefde alleen naar t ziekenhuiis als t te hoog was en ze een ctg moest.
Kwak
pi_136700369
Da's balen Burdie.

Ga je sowieso in het ziekenhuis bevallen?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:10:31 #77
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136700463
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:51 schreef Burdie het volgende:
-O- weer bloeddrukgedoe.
Vanmiddag weer extra controle en overleg of ik nog bij de vk mag blijven of beter aan het ziekenhuis kan worden overgedragen -O-.
-O- :*
pi_136700505
Pff Burdie! Hopelijk mag je bij de VK blijven :*
We gaan duimen draaien!
♥ J & S
pi_136700506
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:02 schreef Burdie het volgende:

[..]

Kan me voorstellen! Ik vraag me af wat de gyn in dit geval eigenlijk meer kan/wil doen dan de vk. Bloeddruk meten kan toch ook bij de vk? Denken ze aan CTG's? Medicijnen? Inleiden?
pi_136700594
Koffie en veel watwr drinken hiel mij Dot.

Gelukkig tot nu toe in deze zwangerdchap weinig last van dat kwaaltje. Dat kan echt heul pijnlijk zijn soms.
pi_136700605
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Wat is het geschat gewicht nu van je mannetjes Nikki? Bij mij hadden ze echt nog een enorm spurt de laatste weken (en mijn buik werd nogggg groter).
3 weken terug wogen ze 'al' 2250 gram per stuk volgens de groeiecho. Volgende week donderdag heb ik een nieuwe groeiecho.

Stormqueen, voor mijn buik (ik lijk nu al een oorlogsslachtoffer :X ) hoop ik toch eigenlijk dat ze niet tot bijna 40 weken blijven zitten, dan komt het echt nooit meer goed. Al heb ik het er voor die datum wel voor over eigenlijk. O+ En die buik kunnen we dan later nog wel wat aan laten doen. :+

Burdie dat sucks. -O- Het wordt gewoon tijd dat je mini buiten komt spelen. O+

Dot. dat klinkt niet lekker. Ik heb geen bloed bij mijn ontlasting, maar vaak voelt mijn onderkantje na toiletbezoek wel aan als dat van een baviaan.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:14:14 #82
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136700628
Nrz, poliklinisch was idd al de bedoeling, dus wat dat betreft verandert er weinig, alleen weet ik nu wie ik aan mijn bed ga treffen tijdens de bevalling.

quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:11 schreef Cantare het volgende:
Kan me voorstellen! Ik vraag me af: wat kan/wil de gyn in dit geval eigenlijk meer doen dan de vk? Bloeddruk meten kan toch ook bij de vk? Denken ze aan medicijnen? Inleiden?
Elke keer urine en bloed controleren en als de waardes oplopen inderdaad inleiden.
KuikenGuppy
pi_136700682
Verdeurie burd. :*
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136700714
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Burdie het volgende:
Nrz, poliklinisch was idd al de bedoeling, dus wat dat betreft verandert er weinig, alleen weet ik nu wie ik aan mijn bed ga treffen tijdens de bevalling.

Vooral dit! Dat is hetgeen ik het meest vervelend vind aan medisch zijn, niet weten wie de bevalling gaat doen.
pi_136700768
Misschien helpt het dat ik echt de meest lieve, fijne mensen om me heen had tijdens mij bevallingen. Geen idee wie ze waren, ik had ze nog nooit gezien. Maar ze hebben me er doorheen gesleept.
Met een meidenkwartet
pi_136700827
:* voor burdie
pi_136700949
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:14 schreef Burdie het volgende:

[..]

Elke keer urine en bloed controleren en als de waardes oplopen inderdaad inleiden.
Geen leuk vooruitzicht -O-

Kunnen die controles niet bij je in de buurt, en dan bij hoge waardes naar het zh?

Ik hoop voor je dat het gewoon nu echt snel vanzelf begint, dat zou het mooiste zijn. :)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:00 #88
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136701076
Het komt vast goed hoor, maar ik baal gewoon dat het weer met gedoe moet :').
Bedankt voor het meeleven :*.
KuikenGuppy
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:26:55 #89
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136701113
Bah Burdie, niet leuk.
Bij E. heb ik precies hetzelfde gehad, hoge bloeddruk, uiteindelijk overgedragen aan de gyn op donderdag, afspraak gemaakt voor maandag. Vrijdag begon het te rommelen en zaterdagochtend is ze geboren. Nooit bij de gyn geweest uiteindelijk.
Deze keer houden ze mijn bloeddruk extra in de gaten, maar tot nu toe iedere keer perfect.
Als ik na de 37 weken een keer hogere bloeddruk heb, maar verder geen klachten en schone urine, hoef ik niet meer naar de gyn. Mijn vk gaat er dan vanuit dat ik binnen een week ga bevallen, ivm eerdere ervaringen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:28:27 #90
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136701161
Kan een oplopende bloeddruk ook een teken zijn van een naderende bevalling? Urine wordt nu idd ook gecontroleerd.
KuikenGuppy
pi_136701353
Burd, bij mij was het bij L. wel het geval. Ik moest donderdags voor een extra check ivm verhoogde bloeddruk op de afspraak van de dinsdag ervoor. Urine was goed overigens. En vrijdagavond begon mijn bevalling. Geen idee of dit toeval was of dat het vaker het geval is overigens.
pi_136701449
Burdie, gedoe is nooit leuk.
Hopelijk mag je uiteindelijk gewoon bij de vk blijven.
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:37:32 #93
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_136701496
Bij mij is het dus idd een teken van naderende bevalling.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:37:57 #94
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136701518
De vk vertelde mij bij de laatste controle van Eli dat de ietwat verhoogd bloeddruk komt doordat de baby adrenaline aanmaakt om zich voor te bereiden op de bevalling.
Ik had de hele zwschap een onderdruk van 60, twee dagen voor de bevalling was het 75.

Maar wellicht kan mignonne dit aanvullen / verbeteren.

Ben verder ook heel nieuwsgierig hoe het met wup gaat :D

/weer terug lurkt
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:38:29 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_136701530
Sorry, verkeerde knop, dus dubbel
Quote ipv edit
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_136701781
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Misschien een tip dat kan helpen: speltbrood schijnt ontzettend goed te zijn voor de stoelgang. Misschien helpt het ook bij jou?
Tnx!

En balen, Burdie, van het gedoe. Ik hoop dat het niet meer te lang duurt voor het begint...

O, en we missen Wup? Spannend!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 13:51:31 #97
390026 Aisly
A flower a day..
pi_136701948
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:37 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Wat denkt iedereen dat je krijgt dan? :D
Goeie poging Coco :P :D

Jeetje Burdie, dat is balen. Hopelijk mag je bij je vk blijven!
pi_136702202
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:26 schreef Burdie het volgende:
Het komt vast goed hoor, maar ik baal gewoon dat het weer met gedoe moet :').
Bedankt voor het meeleven :*.
Hopelijk blijf je bij je vk. Maar ze zullen hetgeen doen wat het beste is voor jou en je kindje.
Mijn eerste zwangerschap en bevalling werd ook medisch. Niks aan te doen. Gelukkig ben je al een heel eind. :)

En ondanks het bevallen in het ziekenhuis heb ik het als prettig ervaren (de bevalling dan, niet het liggen in het ziekenhuis). Ondanks dat ik meerdere gezichten heb gezien aan mijn bed gaven ze me het gevoel dat ik me kon 'overgeven' aan hun deskundigheid.
En daar waren ook artsen in opleiding bij. Het waren allemaal rustige en lieve mensen die precies zeiden wat ze doen en waarom.
pi_136702639
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 13:51 schreef Aisly het volgende:

[..]

Goeie poging Coco :P :D

Jeetje Burdie, dat is balen. Hopelijk mag je bij je vk blijven!
:+ O-)
pi_136702696
Over bevallen in het ziekenhuis: ik vond het ook een fijne ervaring :) Zou het zo weer doen :Y
Ik moet het zelfs weer doen, haha :+

Heb ook meerdere wisselingen van de wacht meegemaakt, maar heb me in goede handen gevoeld, iedereen was even aardig, en uiteindelijk heb ik nog een kind op de wereld gezet ook. Bam! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')