abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:38:20 #1
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136685721
Zwangerschap & geboorte

2014

07 februari: WupWup (meisje)
09 februari: RunForrestRun (meisje)
***16 februari: Burdie & WebSpider***
19 februari: nummer_zoveel (jongetje)
20 februari: Gateway (papa)

05 maart: klaprooss (jongetje)
17 maart: Kimpossible (meisje)
18 maart: _NIKKI_ (tweeling, 2 jommetjes)
18 maart: Dot. (jongen)
25 maart: Theeleuter (jongen)
26 maart: Rijstebuiltje

04 april: Bolletje (jongen)
05 april: Mevr_Mus (jongetje)
06 april: Babbel1
07 april: Butterflower (meisje)
08 april: Aisly
11 april: Musique (meisjestweeling)
26 april: Poppejans (meisje)

06 mei: Cocotrimonium
12 mei: Ikina (jongen)
13 mei: Fazzoletti
16 mei: StefanieV
18 mei: Kursor
18 mei: Take_A_Picture
23 mei: Thistleweed

01 juni: Soohr (papa)
04 juni: Enfermera
08 juni: Hobbesje (meisje)
08 juni: Kwisted (jongen)
10 juni: JaleesaJoia (meisje)
11 juni: Cantare
***12 juni: Chanty & DirtyHarry*** (jongetje)

2 juli: BlueEyes
7 juli: OooLisaooO
11 juli: LaLouchi (jongen)
*** 16 juli: Sunshine1982 & Fe2O3 ***
27 juli: Twinkle20 (jommetje)

3 augustus: Sugarsnap
8 augustus: marel88
8 augustus: Amsell
16 augustus: gewoonmezelf87
17 augustus: geppie
22 augustus: rebel-angel
27 augustus: Dyre
30 augustus: Mangostine

18 september: Vlindur
25 september: Tante_Soesa

2 oktober: Spees_Eend
5 oktober: IsabellaMariaAnna
9 oktober: Skittles
10 oktober: DagenNachtdromer
16 oktober: Loj
16 oktober: kwakz0r
20 oktober: Fee-nix
----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door Kyara op 14-02-2014 18:40:16 ]
doei
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:39:33 #2
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136685771
Sorry voor de ongein, dames :+.
KuikenGuppy
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:41:01 #3
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136685824
Mijn laatste post was:
Nooit geweten, gewoon maar braaf bij eentje ingeschreven voor de nacontrole, whatever dat dan mocht zijn hahaha Maar duidelijk dames, dank!

Wijzigingen in de OP hoor ik graag, vooral als er verse babies zijn O+
doei
pi_136685836
Even in de herhaling:
Oh, nog 20w+ dames uit het Noorden hier trouwens? Zag dat de Hanze nog vrouwen zoekt voor praktijklessen echo.
  donderdag 13 februari 2014 @ 22:46:12 #5
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_136686022
Klopt Migonne dan mag niet ivm aanrijtijden. Daarom gaan die van zoetermeer ook niet meer naar den haag. Maar had altijd begrepen dat de kraamzorg de controles doet. Zal volgende week bij mijn vk iig bespreken dat ik dus echt in DH ga bevallen en dan kan ik meteen vragen of zij dan wel de nacontroles weer willen doen :Y

Oh ik ben zo blij als ik dit in kannen en kruiken heb. Gaat me een hoop rust geven in mijn hoofd.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_136686137
ja je kraamverzorgende doet de dagelijkse controles van moeder en kind maar de verloskundige houdt het overzicht als het ware en is degene die het beleid bepaald (of goedkeurt) als er iets aan de hand is. Ook is zij degene die je instuurt mocht dat nodig zijn.

En gewoon doen, ik zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn :)
in het MCH hebben ze van die mooie baden staan, heb je die gezien? Kun je ook in bevallen als je dat zouo willen.
:)
pi_136686446
Die taarten _O-
  donderdag 13 februari 2014 @ 23:07:36 #8
52229 Chanty
pi_136686828
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:49 schreef mignonne het volgende:
ja je kraamverzorgende doet de dagelijkse controles van moeder en kind maar de verloskundige houdt het overzicht als het ware en is degene die het beleid bepaald (of goedkeurt) als er iets aan de hand is. Ook is zij degene die je instuurt mocht dat nodig zijn.

En gewoon doen, ik zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn :)
in het MCH hebben ze van die mooie baden staan, heb je die gezien? Kun je ook in bevallen als je dat zouo willen.
Ik ook niet, maar ben wel een beetje bang dat ik ze hier voor het hoofd stoot omdat ik de bevalling niet met hen doe. En dat heeft niet zozeer te maken met hen als vks maar echt met het LLZ.

En ja die baden heb ik gezien O+ Inmiddels ook eea gelezen en badbevallingen en het lijkt mij nog altijd fantastisch dus als het aan mij ligt ga ik dat wel proberen :Y Lijkt me voor het kindje ook heel fijn om zo geboren te worden; minder harde overgang lijkt me.
pi_136691064
Wat hebben jullie zo tegen het llz?

Hoe zit dat eigenlijk? Ik loop straks bij de gyn van het sfg, kan t zijn dat ik toch ergens anders moet bevallen als er plaatsgebrek is ofzo?
Llz was de vorige keer tweede keus, maar vind t stiekem wel erg leuk als dit ook een Rotterdams kindje wordt :@

Die taarten!!!! :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 07:11:06 #10
52229 Chanty
pi_136692468
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Loj het volgende:

Hoe zit dat eigenlijk? Ik loop straks bij de gyn van het sfg, kan t zijn dat ik toch ergens anders moet bevallen als er plaatsgebrek is ofzo?
Llz was de vorige keer tweede keus, maar vind t stiekem wel erg leuk als dit ook een Rotterdams kindje wordt :@

Nou ik heb daar gewoon erg slechte ervaringen met mijn vruchtbaarheidsbehandelingen gehad dus ik wil er gewoon niet bevallen. Maar als jij in Rotterdam wilt bevallen dan zijn daar toch nog wel meer ziekenhuizen en hoef je toch niet naar Zoetermeer?
pi_136692706
Goedemorgen! Ik heb bijna het klokje rond geslapen afgelopen nacht. *O*
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:40:51 #12
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136693132
Hier ook negatieve ervaring met LLZ qua vruchtbaarheidsbehandelingen, maar inmiddels gelukkig juist positief over de
Controles en gyn die ik nu heb.
Ik durf het bevallen in het LLZ dus nu wel aan, en zal na de bevalling voor alle dames uit de regio een uitgebreid verslag maken, inclusief ransige details :P
doei
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:41:13 #13
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_136693138
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 07:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen! Ik heb bijna het klokje rond geslapen afgelopen nacht. *O*
Wat heerlijk!!
doei
pi_136693169
Goedemorgen! :)

Nou, van Kotex krijg ik nu dus ook ontzettende jeuk. Heb nu maar niks meer van verbandjes in want alles gaat irriteren na een paar dagen.
Verder alles rustig hier, af en toe een krampje in m'n onderrug of onderbuik maar meer ook niet. Een 14 febr kindje zal het waarschijnlijk niet worden.
pi_136693179
Nog steeds niks gehoord van Wupwup? Die is nu toch al een week overtijd!
pi_136693233
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Loj het volgende:

Het LLZ had vorig jaar nog geen badkamer aangesloten op de kraamsuite, waardoor je bevallend en al de gang over zou moeten als je naar het toilet zou moeten. Leek me erg onhandig... Maar dat is nu mss anders?
Home is where the O+ is...
pi_136693236
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen! :)

Nou, van Kotex krijg ik nu dus ook ontzettende jeuk. Heb nu maar niks meer van verbandjes in want alles gaat irriteren na een paar dagen.
Verder alles rustig hier, af en toe een krampje in m'n onderrug of onderbuik maar meer ook niet. Een 14 febr kindje zal het waarschijnlijk niet worden.
Is een wasbaar maandverbandje niets voor je dan?
Ik ben niet zo heel erg fan van wasbaar spul voor menstruatie maar als je het draagt tegen afscheiding en je krijgt van de rest jeuk dan is zo'n extra laagje katoen misschien juist wel prettig?

-edit-
oh wacht, ik lees nu dat het om een laatste loodjes klacht gaat. Dan is t wsl niet rendabel.
pi_136693284
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:47 schreef mignonne het volgende:

[..]

Is een wasbaar maandverbandje niets voor je dan?
Ik ben niet zo heel erg fan van wasbaar spul voor menstruatie maar als je het draagt tegen afscheiding en je krijgt van de rest jeuk dan is zo'n extra laagje katoen misschien juist wel prettig?

-edit-
oh wacht, ik lees nu dat het om een laatste loodjes klacht gaat. Dan is t wsl niet rendabel.
Heeft dat met de laatste loodjes te maken dan?
pi_136693348
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

De jeuk niet, maar afscheiding, mja kan, hoeft niet. Maar ik bedoel meer dat het dan misschien qua geld niet zo rendabel is om nog wat aan te schaffen voor die paar dagen. Ik dacht dat je minder ver was eerlijk gezegd maar je bent er al bijna :D

Lastig dat hetzo snel irriteert. -O-
  vrijdag 14 februari 2014 @ 08:58:07 #20
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136693411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Skittles het volgende:

[..]

Met zo'n leuke taart/cupcake/muffin whatever dat roze/blauw gekleurd is van binnen? O+
Ja zoiets! Wij gaan nog even kijken hoe we daar invulling aan gaan geven, maar mijn zusje had dit jaar soesjes gemaakt met (roze) vulling. En na het aftellen kon iedereen een hap uit dat soesje nemen om het geslacht te ontdekken. Denk dat wij (mocht het allemaal goed gaan he ... :P dat moet ik er toch even bij zeggen van mezelf) wel iets anders gaan verzinnen voor de onthulling. En verder komt iedereen in het roze of in het blauw, afhankelijk van je voorspelling en iedereen mocht een voorspelling voor de naam doen. Dit hebben wij bij S trouwens ook gevraagd aan de directe familie, vond ik leuk om in zijn boek te doen :)

Overigens komt het veel voor dat de aanstaande ouders het ook pas zien op de reveal party, maar wij weten het dan wel van tevoren al. Ik wil het dan ook weer niet pas tegelijk met vrienden en familie weten :P
pi_136693452
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

:W
TenaLady minimagic, voor urineverlies maar ik gebruik ze al een jaar en inmiddels alleen voor afscheiding. Het enige waar ik geen irritatie van krijg!
pi_136693603
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ja zoiets! Wij gaan nog even kijken hoe we daar invulling aan gaan geven, maar mijn zusje had dit jaar soesjes gemaakt met (roze) vulling. En na het aftellen kon iedereen een hap uit dat soesje nemen om het geslacht te ontdekken. Denk dat wij (mocht het allemaal goed gaan he ... :P dat moet ik er toch even bij zeggen van mezelf) wel iets anders gaan verzinnen voor de onthulling. En verder komt iedereen in het roze of in het blauw, afhankelijk van je voorspelling en iedereen mocht een voorspelling voor de naam doen. Dit hebben wij bij S trouwens ook gevraagd aan de directe familie, vond ik leuk om in zijn boek te doen :)

Overigens komt het veel voor dat de aanstaande ouders het ook pas zien op de reveal party, maar wij weten het dan wel van tevoren al. Ik wil het dan ook weer niet pas tegelijk met vrienden en familie weten :P
En dan het soesje in een keer in je mond stoppen omdat je altijd zo soesjes eet oO<
pi_136693609
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

En dan het soesje in een keer in je mond stoppen omdat je altijd zo soesjes eet oO<
_O-
hahahahaha :D
pi_136693628
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:00 schreef Suikertante het volgende:

[..]

:W
TenaLady minimagic, voor urineverlies maar ik gebruik ze al een jaar en inmiddels alleen voor afscheiding. Het enige waar ik geen irritatie van krijg!
Goeie tip, ga k onthouden!
Waar koop je dat? gewoon kruidvat/etos enzo?
pi_136693655
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef mignonne het volgende:

[..]

Goeie tip, ga k onthouden!
Waar koop je dat? gewoon kruidvat/etos enzo?
Ja, ook gewoon bij AH trouwens :Y
Echt hoor, wat een uitvinding.
Geen aandelen nee :')
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:13:28 #26
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136693691
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:09 schreef Dot. het volgende:

[..]

Ahum, ja. Er was er serieus eentje bij die het niet snapte _O-
pi_136693785
Spees ga je dan ook eerst de mensen verdelen op kleur? Dat is ook leuk, dan sta je tussen je medegeslachtsraadwinnaars O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:22:38 #28
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_136693878
Goedenmorgen :D

Mijn god wat gaan jullie snel, kan niet overal op reageren maar dat maak ik dan wel goed als ik verlof heb :P
Ik lees wel alles.

Welkom aan de nieuwe zwangere *O*
En ik zag een mooie echo voorbij komen *O*

Een :* voor iedereen die het zwaar of nodig heeft.

Zo'n gender reveal party lijkt me ook echt wel heel leuk.
Hier zijn we nu eerst nog bezig om het een beetje leuk te vertellen, mag ook wel denk ik na 13 weken.
W
Z
E
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:22:46 #29
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136693880
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Spees ga je dan ook eerst de mensen verdelen op kleur? Dat is ook leuk, dan sta je tussen je medegeslachtsraadwinnaars O+
Ja! O+ Beetje teamspirit kweken he :7
pi_136693982
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Ahum, ja. Er was er serieus eentje bij die het niet snapte _O-
Ik zou helemaal plat gaan van het lachen geloof ik. :+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:31:41 #31
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136694068
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:27 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik zou helemaal plat gaan van het lachen geloof ik. :+
Ik vond het toen niet zo heel leuk, zij zat al vrolijk dat soesje te eten voor dat het sein gegeven was en ik zag dus de vulling al. En ik had me helemaal verheugd op Het Moment dat ik in dat soesje zou happen en zou zien of het een neefje of nichtje zou worden :') /first world problem
pi_136694125
Oh ik dacht dat iemand 'm op het moment supreme helemaal naar binnen schoof. Dit is inderdaad stom. -O-
pi_136694176
Meld met een sticker van de vk.
Alles gaat nog steeds goed, baby doet 't goed en mijn bloeddruk is netjes, dus geen reden om in te grijpen. Maandag moet ik weer komen en dan zullen ze een strippoging gaan doen.
Stiekem hoop ik dat ik dit weekend al los mag gaan met puffen, het wordt nu wel echt zwaar. Ik zou graag weer willen slapen, liggen, zitten, lopen zonder dat ik pijn heb in mijn buik/rug/bekken/liezen en zonder dat die buik in de weg zit. Maar ik houd me voor dat is alles kan volhouden zolang het goed gaan met de baby.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog steeds niks gehoord van Wupwup? Die is nu toch al een week overtijd!
En dit viel mij ook op!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136694180
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

O+

alleen daarom wil ik nog een 4e!

Oh, en dan ook nog een 5e om het geslacht pas bij de geboorte te weten.

:')
pi_136694201
Een mooie dag voor verse babietjes! :D

En over minder dan zes uur weten manlief en ik hopelijk het geslacht :D

Kan ik eindelijk los qua hormonen (tenzij het een meisje wordt.. meiisjesspul hebben we zoooooveel)
pi_136694229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Een mooie dag voor verse babietjes! :D

En over minder dan zes uur weten manlief en ik hopelijk het geslacht :D

Kan ik eindelijk los qua hormonen (tenzij het een meisje wordt.. meiisjesspul hebben we zoooooveel)
Daar kan nog meeeer bij!!
Succes straks. Leuk!
Met een meidenkwartet
pi_136694247
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Kyara het volgende:

[..]

O+

alleen daarom wil ik nog een 4e!

Oh, en dan ook nog een 5e om het geslacht pas bij de geboorte te weten.

:')
Ja joh! Doen. Vier is leuk O+
Met een meidenkwartet
pi_136694275
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Chanty het volgende:
Klopt Migonne dan mag niet ivm aanrijtijden. Daarom gaan die van zoetermeer ook niet meer naar den haag. Maar had altijd begrepen dat de kraamzorg de controles doet. Zal volgende week bij mijn vk iig bespreken dat ik dus echt in DH ga bevallen en dan kan ik meteen vragen of zij dan wel de nacontroles weer willen doen :Y

Oh ik ben zo blij als ik dit in kannen en kruiken heb. Gaat me een hoop rust geven in mijn hoofd.
Partera heeft zichzelf al bij mij uitgenodigd hoor in de kraamweek :). Ik vind het prima.
Want inderdaad niks tegen de vk's daar, het is alleen dat stomme LLZ :').
pi_136694290
:D wie weet, ooit ;)

Spannend Twinkle! Ben benieuwd!
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:40:52 #40
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136694301
O Spees dat lijkt mij ook heel leuk! Ook dat van die voorspellingen van de naam, goed idee! Leuk om later terug te lezen.
En ik zou er ook niet tegen kunnen om het geslacht tegelijk met vrienden en familie te weten te komen :D. Dat momentje wil ik ook eerst gewoon met m'n man delen :).
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:42:41 #41
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136694349
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Fee-nix het volgende:
O Spees dat lijkt mij ook heel leuk! Ook dat van die voorspellingen van de naam, goed idee! Leuk om later terug te lezen.
En ik zou er ook niet tegen kunnen om het geslacht tegelijk met vrienden en familie te weten te komen :D. Dat momentje wil ik ook eerst gewoon met m'n man delen :).
Ja was echt leuk om te lezen! En ik dacht dus de hele tijd dat mijn tweelingzus de naam wist, maar ik kwam er zo achter dat dat dus niet zo was (Ruben). Dus dat was een extra plus :+ . En om sommige namen moest ik ook wel een beetje lachen ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:43:41 #42
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136694366
Succes straks Twinkle! Alleen geslachtsbepaling of heb je de SEO al?
Ik denk trouwens meisje!

En ik heb het altijd fout dus je kunt vast losgaan op blauw straks
pi_136694375
En toch, dat geslacht. Ik was beide keren ontzettend nieuwsgierig maar op het moment zelf nam ik het echt ter kennisgeving aan en kwam daar echt geen gevoel bij kijken. Meer dat het fijn was om te weten (en los te kunnen met kopen...). En bij de meiden vond ik het leuk om te vertellen want 1e kleindochters voor mijn schoonouders (en voor mijn moeder).
pi_136694385
Kom maar door met die liefdes baby's!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_136694397
Ik wil ook nog even vastleggen dat ik denk dat Twinkle een jongetje krijgt. Dus ik ga vast jongenskleertjes uitzoeken ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:45:23 #46
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_136694409
I gotta feeling (ooohoo)
That wupwup has had a push push nihihight
pi_136694440
Volgens mij heeft Wup gisteren ook al niet gepost toch? :o
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_136694624
RFR fijn dat je weer bent goedgekeurd. Vandaag is een heul mooie datum om te bevallen hoor. O-)
Het is dat het voor mij nog wat te vroeg is, anders had ik vandaag graag gewild. 14-02-14 O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:57:36 #49
149959 SQ
snelle trees
pi_136694710
jij gaat gewoon voor 14-03-14 nikki :Y
disclaimer
pi_136694737
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR fijn dat je weer bent goedgekeurd. Vandaag is een heul mooie datum om te bevallen hoor. O-)
Het is dat het voor mij nog wat te vroeg is, anders had ik vandaag graag gewild. 14-02-14 O+
Wat is het geschat gewicht nu van je mannetjes Nikki? Bij mij hadden ze echt nog een enorm spurt de laatste weken (en mijn buik werd nogggg groter).
Met een meidenkwartet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')