Ik ook niet, maar ben wel een beetje bang dat ik ze hier voor het hoofd stoot omdat ik de bevalling niet met hen doe. En dat heeft niet zozeer te maken met hen als vks maar echt met het LLZ.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:49 schreef mignonne het volgende:
ja je kraamverzorgende doet de dagelijkse controles van moeder en kind maar de verloskundige houdt het overzicht als het ware en is degene die het beleid bepaald (of goedkeurt) als er iets aan de hand is. Ook is zij degene die je instuurt mocht dat nodig zijn.
En gewoon doen, ik zou niet weten waarom het een probleem zou moeten zijn
in het MCH hebben ze van die mooie baden staan, heb je die gezien? Kun je ook in bevallen als je dat zouo willen.
Nou ik heb daar gewoon erg slechte ervaringen met mijn vruchtbaarheidsbehandelingen gehad dus ik wil er gewoon niet bevallen. Maar als jij in Rotterdam wilt bevallen dan zijn daar toch nog wel meer ziekenhuizen en hoef je toch niet naar Zoetermeer?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Loj het volgende:
Wat hebben jullie zo tegen het llz?
Hoe zit dat eigenlijk? Ik loop straks bij de gyn van het sfg, kan t zijn dat ik toch ergens anders moet bevallen als er plaatsgebrek is ofzo?
Llz was de vorige keer tweede keus, maar vind t stiekem wel erg leuk als dit ook een Rotterdams kindje wordt
Die taarten!!!!
Wat heerlijk!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:57 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen! Ik heb bijna het klokje rond geslapen afgelopen nacht.
Het LLZ had vorig jaar nog geen badkamer aangesloten op de kraamsuite, waardoor je bevallend en al de gang over zou moeten als je naar het toilet zou moeten. Leek me erg onhandig... Maar dat is nu mss anders?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:31 schreef Loj het volgende:
Wat hebben jullie zo tegen het llz?
Hoe zit dat eigenlijk? Ik loop straks bij de gyn van het sfg, kan t zijn dat ik toch ergens anders moet bevallen als er plaatsgebrek is ofzo?
Llz was de vorige keer tweede keus, maar vind t stiekem wel erg leuk als dit ook een Rotterdams kindje wordt
Die taarten!!!!
Is een wasbaar maandverbandje niets voor je dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nou, van Kotex krijg ik nu dus ook ontzettende jeuk. Heb nu maar niks meer van verbandjes in want alles gaat irriteren na een paar dagen.
Verder alles rustig hier, af en toe een krampje in m'n onderrug of onderbuik maar meer ook niet. Een 14 febr kindje zal het waarschijnlijk niet worden.
Heeft dat met de laatste loodjes te maken dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:47 schreef mignonne het volgende:
[..]
Is een wasbaar maandverbandje niets voor je dan?
Ik ben niet zo heel erg fan van wasbaar spul voor menstruatie maar als je het draagt tegen afscheiding en je krijgt van de rest jeuk dan is zo'n extra laagje katoen misschien juist wel prettig?
-edit-
oh wacht, ik lees nu dat het om een laatste loodjes klacht gaat. Dan is t wsl niet rendabel.
De jeuk niet, maar afscheiding, mja kan, hoeft niet. Maar ik bedoel meer dat het dan misschien qua geld niet zo rendabel is om nog wat aan te schaffen voor die paar dagen. Ik dacht dat je minder ver was eerlijk gezegd maar je bent er al bijnaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft dat met de laatste loodjes te maken dan?
Ja zoiets! Wij gaan nog even kijken hoe we daar invulling aan gaan geven, maar mijn zusje had dit jaar soesjes gemaakt met (roze) vulling. En na het aftellen kon iedereen een hap uit dat soesje nemen om het geslacht te ontdekken. Denk dat wij (mocht het allemaal goed gaan he ...quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:53 schreef Skittles het volgende:
[..]
Met zo'n leuke taart/cupcake/muffin whatever dat roze/blauw gekleurd is van binnen?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heeft dat met de laatste loodjes te maken dan?
En dan het soesje in een keer in je mond stoppen omdat je altijd zo soesjes eetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja zoiets! Wij gaan nog even kijken hoe we daar invulling aan gaan geven, maar mijn zusje had dit jaar soesjes gemaakt met (roze) vulling. En na het aftellen kon iedereen een hap uit dat soesje nemen om het geslacht te ontdekken. Denk dat wij (mocht het allemaal goed gaan he ...dat moet ik er toch even bij zeggen van mezelf) wel iets anders gaan verzinnen voor de onthulling. En verder komt iedereen in het roze of in het blauw, afhankelijk van je voorspelling en iedereen mocht een voorspelling voor de naam doen. Dit hebben wij bij S trouwens ook gevraagd aan de directe familie, vond ik leuk om in zijn boek te doen
![]()
Overigens komt het veel voor dat de aanstaande ouders het ook pas zien op de reveal party, maar wij weten het dan wel van tevoren al. Ik wil het dan ook weer niet pas tegelijk met vrienden en familie weten
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
En dan het soesje in een keer in je mond stoppen omdat je altijd zo soesjes eet
Goeie tip, ga k onthouden!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:00 schreef Suikertante het volgende:
[..]![]()
TenaLady minimagic, voor urineverlies maar ik gebruik ze al een jaar en inmiddels alleen voor afscheiding. Het enige waar ik geen irritatie van krijg!
Ja, ook gewoon bij AH trouwensquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:10 schreef mignonne het volgende:
[..]
Goeie tip, ga k onthouden!
Waar koop je dat? gewoon kruidvat/etos enzo?
Ahum, ja. Er was er serieus eentje bij die het niet snaptequote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:09 schreef Dot. het volgende:
[..]
En dan het soesje in een keer in je mond stoppen omdat je altijd zo soesjes eet
Ja!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:17 schreef Suikertante het volgende:
Spees ga je dan ook eerst de mensen verdelen op kleur? Dat is ook leuk, dan sta je tussen je medegeslachtsraadwinnaars
Ik zou helemaal plat gaan van het lachen geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ahum, ja. Er was er serieus eentje bij die het niet snapte
Ik vond het toen niet zo heel leuk, zij zat al vrolijk dat soesje te eten voor dat het sein gegeven was en ik zag dus de vulling al. En ik had me helemaal verheugd op Het Moment dat ik in dat soesje zou happen en zou zien of het een neefje of nichtje zou wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:27 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik zou helemaal plat gaan van het lachen geloof ik.
En dit viel mij ook op!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog steeds niks gehoord van Wupwup? Die is nu toch al een week overtijd!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja zoiets! Wij gaan nog even kijken hoe we daar invulling aan gaan geven, maar mijn zusje had dit jaar soesjes gemaakt met (roze) vulling. En na het aftellen kon iedereen een hap uit dat soesje nemen om het geslacht te ontdekken. Denk dat wij (mocht het allemaal goed gaan he ...dat moet ik er toch even bij zeggen van mezelf) wel iets anders gaan verzinnen voor de onthulling. En verder komt iedereen in het roze of in het blauw, afhankelijk van je voorspelling en iedereen mocht een voorspelling voor de naam doen. Dit hebben wij bij S trouwens ook gevraagd aan de directe familie, vond ik leuk om in zijn boek te doen
![]()
Overigens komt het veel voor dat de aanstaande ouders het ook pas zien op de reveal party, maar wij weten het dan wel van tevoren al. Ik wil het dan ook weer niet pas tegelijk met vrienden en familie weten
Daar kan nog meeeer bij!!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Twinkle20 het volgende:
Een mooie dag voor verse babietjes!
En over minder dan zes uur weten manlief en ik hopelijk het geslacht
Kan ik eindelijk los qua hormonen (tenzij het een meisje wordt.. meiisjesspul hebben we zoooooveel)
Ja joh! Doen. Vier is leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Kyara het volgende:
[..]
alleen daarom wil ik nog een 4e!
Oh, en dan ook nog een 5e om het geslacht pas bij de geboorte te weten.
Partera heeft zichzelf al bij mij uitgenodigd hoor in de kraamweekquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Chanty het volgende:
Klopt Migonne dan mag niet ivm aanrijtijden. Daarom gaan die van zoetermeer ook niet meer naar den haag. Maar had altijd begrepen dat de kraamzorg de controles doet. Zal volgende week bij mijn vk iig bespreken dat ik dus echt in DH ga bevallen en dan kan ik meteen vragen of zij dan wel de nacontroles weer willen doen![]()
Oh ik ben zo blij als ik dit in kannen en kruiken heb. Gaat me een hoop rust geven in mijn hoofd.
Ja was echt leuk om te lezen! En ik dacht dus de hele tijd dat mijn tweelingzus de naam wist, maar ik kwam er zo achter dat dat dus niet zo was (Ruben). Dus dat was een extra plusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Fee-nix het volgende:
O Spees dat lijkt mij ook heel leuk! Ook dat van die voorspellingen van de naam, goed idee! Leuk om later terug te lezen.
En ik zou er ook niet tegen kunnen om het geslacht tegelijk met vrienden en familie te weten te komen. Dat momentje wil ik ook eerst gewoon met m'n man delen
.
Wat is het geschat gewicht nu van je mannetjes Nikki? Bij mij hadden ze echt nog een enorm spurt de laatste weken (en mijn buik werd nogggg groter).quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:53 schreef _NIKKI_ het volgende:
RFR fijn dat je weer bent goedgekeurd. Vandaag is een heul mooie datum om te bevallen hoor.![]()
Het is dat het voor mij nog wat te vroeg is, anders had ik vandaag graag gewild. 14-02-14
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |