Jawel hoor....alleen het schaatsenklassement mee laten tellen....staan we dik op !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Kortom, er is bijna geen manier te bedenken om te berekenen dat we 1 zijn
Alleen kijken naar de echte sporten dus alleen langebaan schaatsen telt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Kortom, er is bijna geen manier te bedenken om te berekenen dat we 1 zijn
Zeg een beetje sneller typen dan ik????quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel hoor....alleen het schaatsenklassement mee laten tellen....staan we dik op !
Dan typ je wel heel langzaam, want mijn 2 vingersysteem heeft het tempo van een bejaarde met reuma.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zeg een beetje sneller typen dan ik????
De langebaan deed me de das om, ik had eerst alleen schaatsen staan maar met de shorttrack erbij en het kunstrijden is dat nog geen garantie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan typ je wel heel langzaam, want mijn 2 vingersysteem heeft het tempo van een bejaarde met reuma.
Dat scheelt behoorlijk... 25 mannen en 21 vrouwen voor de ijshockeyploegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Metaan het volgende:
[..]
We hebben bv al geen ijshockeyploegen....
Met 1 goud staan we al weer tweedequote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef marcodej het volgende:
Nederland nu zevende... Het wordt weer tijd voor goud!
16.27.......................Wustquote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef marcodej het volgende:
Nederland nu zevende... Het wordt weer tijd voor goud!
quote:
USA heeft er 8 en die staan juist bekend om hun killermentaliteitquote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef watheet het volgende:
wel veel brons in verhouding, we missen toch die echte killermentaliteit.
Net als de USA, blijkbaar.quote:Op zondag 16 februari 2014 16:55 schreef watheet het volgende:
wel veel brons in verhouding, we missen toch die echte killermentaliteit.
Hoeveel mensen denk jij dat er in Noorwegen wonen?quote:Op zondag 16 februari 2014 16:39 schreef dieselnoi het volgende:
Nederland nu tweede, nu de meeste gewonnen medailles van alle landen op de OS, meeste medailles per 1 miljoen inwoner, meeste medailles per afgevaardigde sporter.
quote:
4 maal goud: 10k mannen, 5k vrouwen, achtervolging m/v.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |