Oostenrijk, Zwitserland, Noorwegen, Zweden en Finland staan in dat geval sowieso boven ons.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Monaco medaillekansen...want dan zie ik wel een bedreiging.
Nee.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heeft Monaco medaillekansen...want dan zie ik wel een bedreiging.
We hebben bv al geen ijshockeyploegen....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:06 schreef Uccie het volgende:
Als je dat aantal deelnemers van NL (41) afzet tegen die 200+ van o.a. VS en Rusland dan zijn we al dikke winnaars in de medaillespiegel.
Ik bedoelde dat ze meer mensen inzetten om al die medailles te winnen dan wij.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Metaan het volgende:
[..]
We hebben bv al geen ijshockeyploegen....
Als je de hoogste berg in de berekening meeneemt, staan we gewoon eerstequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Kortom, er is bijna geen manier te bedenken om te berekenen dat we 1 zijn
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je de hoogste berg in de berekening meeneemt, staan we gewoon eerste![]()
![]()
Bij Nederlanders ga je niet zomaar naar de OS hequote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:07 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dan verliezen we weer dik van andere landen.
Het is allang aangetoond dat dat technisch en financieel totaal niet haalbaar is.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:40 schreef TLC het volgende:
Het wordt hoog tijd dat Nederland die kunstberg eens gaat bouwen zodat we over -tig jaar ook eens wat skieers e.d. zien op de OS
Heel groot diep gat dan...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is allang aangetoond dat dat technisch en financieel totaal niet haalbaar is.
Jawel hoor....alleen het schaatsenklassement mee laten tellen....staan we dik op !quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Alleen kijken naar de echte sporten dus alleen langebaan schaatsen telt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Uccie het volgende:
Zeg een beetje sneller typen dan ik????quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jawel hoor....alleen het schaatsenklassement mee laten tellen....staan we dik op !
Dan typ je wel heel langzaam, want mijn 2 vingersysteem heeft het tempo van een bejaarde met reuma.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:48 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Zeg een beetje sneller typen dan ik????
De langebaan deed me de das om, ik had eerst alleen schaatsen staan maar met de shorttrack erbij en het kunstrijden is dat nog geen garantie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan typ je wel heel langzaam, want mijn 2 vingersysteem heeft het tempo van een bejaarde met reuma.
Dat scheelt behoorlijk... 25 mannen en 21 vrouwen voor de ijshockeyploegen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:25 schreef Metaan het volgende:
[..]
We hebben bv al geen ijshockeyploegen....
Met 1 goud staan we al weer tweedequote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef marcodej het volgende:
Nederland nu zevende... Het wordt weer tijd voor goud!
16.27.......................Wustquote:Op zondag 16 februari 2014 09:29 schreef marcodej het volgende:
Nederland nu zevende... Het wordt weer tijd voor goud!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |