Zomer- of winterspelen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk moet Darten ook een olympische sport worden.
Laten we dan maar meteen jeu de boules olympisch makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:04 schreef xzaz het volgende:
Eigenlijk moet Darten ook een olympische sport worden.
Armpje drukken , Pokerenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
De Olympische kroegspelen
Darts, Paaldansen, Snooker
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef polderturk het volgende:
JONGENS WAT GAAT VAN GERWEN DOEN VANAVOND ?!?!?!?!?!?
dartenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef polderturk het volgende:
Jij bent echt godvergeten irritantquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:21 schreef polderturk het volgende:
Hij komt wel op stoomquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
4-5, straks wint Chizzy nog
Dat zou wel cool zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
4-5, straks wint Chizzy nog
hij is een hoop afgevallenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:04 schreef Ronaldsen het volgende:
Phil moet weer meer eten, hij oogt zo bleekjes
Ik zie dat hij van cup D naar cup C is gegaan. Chapeau.quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie dat hij van cup D naar cup C is gegaan. Chapeau.
en nog steedsquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Phil moet nog wachten op z'n eerste leg deze Premier League
Taylor gaat gewoon alle resterende legs winnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Jaja, nu gaat Lewis denken. Gelijkspelletje zou me niet verbazen.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
De volgende leg staat Peter Wright op het podium? Dat lijkt me niet.
Misschien zit zijn vrouw daarquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kijkt echt altijd links de zaal in na legwinst of een 180
Zou wel debiel zijn, bij ieder toernooi dat ie gooit op TV in dezelfde hoek v/d zaal zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien zit zijn vrouw daar
Daar staat ook de camera natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij kijkt echt altijd links de zaal in na legwinst of een 180
Of niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal je zien dat Thornton terugbreekt..
Ook mooie potjes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Week 3 - Belfast
Robert Thornton v Gary Anderson
Dave Chisnall v Michael van Gerwen
Peter Wright v Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Via de stream dus vanwege Europa League.
Jaquote:
En nog een keer voor als het niet duidelijk was.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Barney huilt weer om het reizen.
Miep. miep. miep.
Op vrijdag won Raymond van Barneveld met 6-4 van Magnus Caris in zijn eerste ronde, het duel tegen landgenoot Christian Kist werd een whitewash, Van Barneveld won met 6-0. In de vierde ronde ging het mis, Raymond verloor nipt (5-6) van Kevin Painter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, ik lach 'm hardop uit nu.
Heeft hij echt áltijd met 6-5 verloren? Ik geloof er geen reet van.
Barneyquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef El-Capone het volgende:
Hij geeft een x een interview en weer is het niet goed hier. Wie zijn de zeikerds dan.
Als je de schuld overal op af probeert te schuiven en geen ene vorm van zelfkennis kent, ben je gewoon een treurig persoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef El-Capone het volgende:
Hij geeft een x een interview en weer is het niet goed hier. Wie zijn de zeikerds dan. #BarneyArmy
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende week weer Europa League zeker?
letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef GwaiLow het volgende:
Ik begrijp Barney wel. Leven als darter is ook een zwaar leven.
Vind het wel mooi. Barney zegt gewoon hoe het is. Mentaal is het een heel pittig spel, en hij legt uit hoe hij deze week heeft beleefd. En geeft dus in alle eerlijkheid aan dat hij mentaal niet sterk genoeg was om al die tikken op te vangen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je de schuld overal op af probeert te schuiven en geen ene vorm van zelfkennis kent, ben je gewoon een treurig persoon.
Jazekerquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef opperkleurder het volgende:
Volgende week weer Europa League zeker?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef opperkleurder het volgende:
Helden van de Velden is een topshow
Zegt gewoon hoe het isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vind het wel mooi. Barney zegt gewoon hoe het is. Mentaal is het een heel pittig spel, en hij legt uit hoe hij deze week heeft beleefd. En geeft dus in alle eerlijkheid aan dat hij mentaal niet sterk genoeg was om al die tikken op te vangen.
Legt gewoon de feiten op tafel. En legt uit dat het mentaal gewoon erg zwaar is als je doordeweeks een paar ongelukkige tikken te verduren krijgt. Tis toch wel mooi dat hij niet zo'n standaard riedeltje oprakelt zoals je heel vaak bij een interview ziet.quote:
Ow je kent de topic etiketten hier nog niet? Barney is een lul. Wat hij ook doet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef El-Capone het volgende:
Hij geeft een x een interview en weer is het niet goed hier. Wie zijn de zeikerds dan. #BarneyArmy
Ja, ik moest ook lachen. Vond het een mooi interview. Toch leuk dat het tenminste leuk is om naar een interview te luisteren. Bij veel andere is het tergend saai.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:09 schreef hafcfan het volgende:
Ik heb serieus tranen van t lachen gekregen tijdens dat interview met Barney. Wat een calimero.
Ik heb hier last van, ik heb daar last van. Barney heurt in bejoardencentrum thuus met zijn smoesjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Ach die vetklep gaf tenminste een interview na een verlies . Dat is al heel wat
Daar kriegt die rust weetjewelquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb hier last van, ik heb daar last van. Barney heurt in bejoardencentrum thuus met zijn smoesjes.
Waarom post je dat artikel zonder het zelf te lezen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:33 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
RTL7 stream moet je vanaf volgende week voor betalen :S
http://www.dartfreakz.nl/(...)meer-gratis-te-zien/
Dan maar kijken of er een engelse stream te kijken is, want ik vind het een beetje achterlijk om te moeten dokken iedere keer dat er voetbal is ipv darts!
Als er voetbal op is dan kun je gewoon kijken dus.quote:Vanaf de vierde speeldag in de Premier League zijn wedstrijden die ook rechtstreeks op televisie te zien zijn, niet meer via de live stream te volgen. Om de extra kosten daarvan te besparen, moet de kijker hiervoor 1,99 euro betalen. Hiermee krijg je naast de live beelden ook toegang tot de extra interviews en beelden.
Er staat ook niet specifiek dat het wel gratis is als het niet op tv is. Sowieso beetje raar zou dat dan zijn dat je wel moet betalen als je de stream niet nodig hebt, en niet hoeft te betalen als je de stream wel nodig hebt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waarom post je dat artikel zonder het zelf te lezen?
[..]
Als er voetbal op is dan kun je gewoon kijken dus.
je kan toch lezen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Er staat ook niet specifiek dat het wel gratis is als het niet op tv is. Sowieso beetje raar zou dat dan zijn dat je wel moet betalen als je de stream niet nodig hebt, en niet hoeft te betalen als je de stream wel nodig hebt.
Ik zie het wel, engels commentaar is ook prima te pruimen iig!
Jepquote:
quote:Week 3 - Belfast
Robert Thornton v Gary Anderson
Dave Chisnall v Michael van Gerwen
Peter Wright v Phil Taylor
Wes Newton v Adrian Lewis
Raymond van Barneveld v Simon Whitlock
Mongolen kunnen ook niks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:19 schreef GwaiLow het volgende:
Geen zaalgeluid. Best saai nu eigenlijk.
De Bungalow?quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:32 schreef Zipportal het volgende:
Straks De Bungalow - Mighty Mouse
Ik kijk nu op RTL streamquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, kijk lekker via RTL stream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sig verwijderd door FA
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:05 schreef Ambrosius het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)a2-8872-3cc066f9237cSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Phil komt terug. Hij gooit nu 104 gemiddeldquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:36 schreef Zipportal het volgende:
Jammer van die 9-darter maar 113 gemiddeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |