SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Valentijnsdagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je een opblaaskrokodil gekocht Alinaquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:43 schreef roislecxe het volgende:
Hopelijk krijg ik ook niks voor valentijn, want ik heb ook niks gekocht
Wel een paarse he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb je een opblaaskrokodil gekocht Alina
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
ValentijnsdagHouse of CardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer genoeg heb ik de hele dag college, daarna ga ik naar mijn ouders en ben ik ook nog eens verplicht om naar een kringverjaardag te gaan. Dus ik kan pas vanaf zaterdag kijken
.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Kringverjaardagquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
House of Cards![]()
Jammer genoeg heb ik de hele dag college, daarna ga ik naar mijn ouders en ben ik ook nog eens verplicht om naar een kringverjaardag te gaan. Dus ik kan pas vanaf zaterdag kijken
.
ohquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bazenserie op Netflix, morgen komt seizoen 2 uit
Door trolletje verslaafd aan geraakt
Vrijdag 06:00 NL tijd iig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
Is er ook ergens te vinden hoe laat de release precies is in Amerika eigenlijk?
Dat is goed op tijd, dan kan ik gelijk beginnen met kijken als het pakket hier isquote:
Netflixquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef MaGNeT het volgende:
Iedereen klaar voor EAC to the moon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |