Ja zeker naar de 14000 toe.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:25 schreef smiths het volgende:
WDC op 19000
https://www.cryptsy.com/markets/view/14
Gaat het morgen dan naar de moon?
Eerst wachten tot de fix af en geïmplementeerd is, daarna is het popcorn tijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
Is Goxonderhand al dood, dan kunnen we weer eens omhoogkijken.
Hoelang duurt dat geintje, een dag, een week een maand ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eerst wachten tot de fix af en geïmplementeerd is, daarna is het popcorn tijd
Evengoed lullig, maar ik heb mijn geliefde PeePeeCees ook met een 80ct verlies per PPC eruitgeknikkerd en zit nu met mijn volle portemonaille in mijn auto te schuilen tot het onweer over isquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee dat viel tegenhet waren er 10
Ze zijn er stevig aan bezig maar er is veel tijd verspild aan wachten op Gox (ja echtquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoelang duurt dat geintje, een dag, een week een maand ?
Ik heb nog PPC en NMC van 5.5quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Evengoed lullig, maar ik heb mijn geliefde PeePeeCees ook met een 80ct verlies per PPC eruitgeknikkerd en zit nu met mijn volle portemonaille in mijn auto te schuilen tot het onweer over is
In je auto te schuilenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Evengoed lullig, maar ik heb mijn geliefde PeePeeCees ook met een 80ct verlies per PPC eruitgeknikkerd en zit nu met mijn volle portemonaille in mijn auto te schuilen tot het onweer over is
De tijden dat je voor het huis van je ex in je auto hangt in de hoop nog een glimp op te vangenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In je auto te schuilenOp dit tijdstip
Hoor je niet gewoon op de bank te hangen nu?
Lekker thuis achter mijn flaptop hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In je auto te schuilenOp dit tijdstip
Hoor je niet gewoon op de bank te hangen nu?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
De tijden dat je voor het huis van je ex in je auto hangt in de hoop nog een glimp op te vangen
Ik las prostaat kijkenquote:
Nu je het zegt... ik neem er nog 1. goedkoper dan het alternatief in de stadquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:46 schreef edcetera het volgende:
[..]![]()
Kun je nog beter je verdriet gaan verzuipen...
Ik ben bekeerdquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wanneer komt je burka weer terug in je UI?
Jij hebt een satanswiel als UIquote:
Goeie keuze en niet te vergeten: veel gezelliger hier en geen enge mensenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu je het zegt... ik neem er nog 1. goedkoper dan het alternatief in de stad
Zeker niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:52 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij hebt een satanswiel als UI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |