Als het de normale cyclus is, dan is volgens die cyclus BTC binnen 3 maanden op 0.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:04 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij is het de "normale cyclus" maar deze keer met een scheutje Gox
Stond in de bitcointalk topictitle van dat plaatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Duidelijk, ik hou het soms niet meer bij over welke coin het nu weer gaat hier hoor
Oh shitquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef smiths het volgende:
[..]
Stond in de bitcointalk topictitle van dat plaatje
Ach het stijgt elke keer maar even. De lange lijn is omlaag omlaag omlaag.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef smiths het volgende:
Ik heb net even een gruwelijke buywall van 1500 btc neergezet, de koers gaat dus omhoog.
You can thank me later
Bitcoin wordt eindelijk stabielquote:
Negatieveling, dit is gewoon het perfecte moment om bij te kopen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach het stijgt elke keer maar even. De lange lijn is omlaag omlaag omlaag.
Zit je nu helemaal in crypto?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Negatieveling, dit is gewoon het perfecte moment om bij te kopen.
Ik heb iets te hoog bijgekocht, en nu heb ik geen fiat meer
Er is een verschil tussen negatief en realistquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Negatieveling, dit is gewoon het perfecte moment om bij te kopen.
Ik heb iets te hoog bijgekocht, en nu heb ik geen fiat meer
Lijnen is voor wijvenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ach het stijgt elke keer maar even. De lange lijn is omlaag omlaag omlaag.
Nou, dat wordt topsport in de Stairway binnenkort: Neem je handdoek en wat schone kleren maar meequote:
Even denken..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, dat wordt topsport in de Stairway binnenkort: Neem je handdoek en wat schone kleren maar mee
Zweetband niet vergeten natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Nou, dat wordt topsport in de Stairway binnenkort: Neem je handdoek en wat schone kleren maar mee
Ik neem dit zweetbandje mee:quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zweetband niet vergeten natuurlijk
[ afbeelding ]
mensen die selfies plaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zweetband niet vergeten natuurlijk
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:24 schreef roislecxe het volgende:
Neem ik deze wel mee zodat ik herkend word.
[ afbeelding ]
Je eigen sell geen wall zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:28 schreef roislecxe het volgende:
Godverdomme zeg.... Zet ik een sell op 3.75 NMC, en zie wat er weer gebeurd. Er stond niet eens een wall. bah bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |