quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zal wel Dtz - Gv - Ledn - Ut - Amf - Dv worden of Dtz - Gv - Shl - Dv. Ik kijk om 17:00 wel hoe het er dan uit ziet. Weet er iemand wat er aan de hand is @Gd?
Ik heb net ProRail gebeld. Schijnt opeens naar voren gehaald reparatiewerk te zijn. Als ze meer kunnen melden, laat ik het weten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zal wel Dtz - Gv - Ledn - Ut - Amf - Dv worden of Dtz - Gv - Shl - Dv. Ik kijk om 17:00 wel hoe het er dan uit ziet. Weet er iemand wat er aan de hand is @Gd?
Waarom zou je nog helemaal via Leiden - Utrecht gaan? Pak dan gewoon Schiphol, is nog sneller ook volgens mij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Of ga naar Amsterdam en pak de pimpel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:43 schreef b2py het volgende:
[..]
Waarom zou je nog helemaal via Leiden - Utrecht gaan? Pak dan gewoon Schiphol, is nog sneller ook volgens mij.
twitter:VirginTrains twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 15:44:13We're currently running a full service and plan to continue doing so. Please keep up to date with your journeys here http://t.co/otXZ6gbBwv reageer retweet
twitter:Se_Raleway twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 15:47:00@VirginTrains how do you do it?! #southeastern reageer retweet
twitter:VirginTrains twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 15:49:07@Se_Raleway A gallon of tea, a functioning magic wand and a great deal of work - just like any train company.
) ^RM reageer retweet
twitter:Se_Raleway twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 15:57:18@VirginTrains you're not tempted to cancel everything at a hint of rain?! #southeastern reageer retweet
Fles kan nog omreizen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:56 schreef James1988 het volgende:
Prognose onbekend.twitter:NS_online twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 14:53:24Van en naar Gouda rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden. http://t.co/axyyfHaEPO #Gd reageer retweet
Succes straks, Fles
Sprinter rijdt tot Gouda Goverwelle. Het zal toch wel te doen zijn vanaf daar?quote:
Ja, vriendinlief maar eens vragen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:08 schreef bork het volgende:
[..]
Sprinter rijdt tot Gouda Goverwelle.
twitter:ProRail twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 16:18:32Extra inspectie op het spoor bij Gouda. Hier lees je er meer over: http://t.co/GcI9EGTmTA reageer retweet
De middelste.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:23 schreef b2py het volgende:
Vraag me af welke dat zijn dat het nodig is om het hele emplacement buiten dienst te nemen..
hoerende hoerezooi.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:20 schreef James1988 het volgende:
twitter:ProRail twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 16:18:32Extra inspectie op het spoor bij Gouda. Hier lees je er meer over: http://t.co/GcI9EGTmTA reageer retweet
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hoe dan ook weer een veelzijdig brevet van onvermogen.
een kennelijk onvoldoende schouwende schouwtrein
veel te veel spoor buiten dienst gesteld
veel te weinig oog voor vrijdagmiddagspits
en een technische storing aan het informatiesysteem.KWARTET
Zie site ProRail: betreffende wissels zijn met TSB in dienst gegaan, worden later hersteld. Toch blij dat we met al die mooie nieuwe middelen dit soort dingen nog steeds niet kunnen voorspellen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:46 schreef DriekOplopers het volgende:
Voor Beter OV vindt het een vreemde zaak. Waarom niet slechts de desbetreffende wissels buiten gebruik gesteld of een snelheidsbeperking afgekondigd tot na de middagspits?
Er zit natuurlijk iets goed fout met de inspecties en het onderhoud. Want hoe kan het, dat wissels blijkbaar opeens tot voorbij de norm zijn afgesleten/gescheurd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zie site ProRail: betreffende wissels zijn met TSB in dienst gegaan, worden later hersteld. Toch blij dat we met al die mooie nieuwe middelen dit soort dingen nog steeds niet kunnen voorspellen.
Dat vraag ik me ook af. Het gebeurt steeds vaker. Dat kan komen door slecht onderhoud, het kan ook komen door betere inspectiemiddelen waardoor dit soort dingen eerder gevonden worden dan vroeger.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:02 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Er zit natuurlijk iets goed fout met de inspecties en het onderhoud. Want hoe kan het, dat wissels blijkbaar opeens tot voorbij de norm zijn afgesleten/gescheurd?
Ik niet. Ik merk wel dat treinreizen steeds spannender wordt nu je weet dat je zomaar met 140 over versleten wissels kunt tsjakken.quote:Soms word ik 's nachts badend in het zweet wakker, schiet rechtop en mompel "Nul verwijtbare storingen"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |