Je bent zelf niet leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch niet net zo fanatiek met de OS als met SR en top 2000 he?quote:
Zeg ideale vrouw, hoe schat je de druppelkansen voor vanavond in? Kan ik aan de wijn?quote:
Ik zag Uccie zelfs voorbij komen in het langlauftopic....dan ben je een echte wintersportfreakquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch niet net zo fanatiek met de OS als met SR en top 2000 he?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag Uccie zelfs voorbij komen in het langlauftopic....dan ben je een echte wintersportfreak
Is ook erg leuk om te doen....ook erg vermoeiend trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]die hard
Langlaufen lijkt me wel tof om te doen trouwens, maar om te kijken...
Dat vind ik wel leukquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef arjan1112 het volgende:
dat langlaufen in combinatie met schieten is wel een typische olympische sport vind ik
Biathlon is qua landen waar het beoefend wordt groter als het schaatsen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:22 schreef arjan1112 het volgende:
dat langlaufen in combinatie met schieten is wel een typische olympische sport vind ik
quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent zelf niet leuk![]()
![]()
Uccie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Nee ik moet nu ook nog 9u per dag werken, dat beperkt mij in mijn dagcijfersquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toch niet net zo fanatiek met de OS als met SR en top 2000 he?
Ja, maar dat en schaatsen is het enige dat ik ook echt weleens gedaan heb.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik zag Uccie zelfs voorbij komen in het langlauftopic....dan ben je een echte wintersportfreak
Ah, gelukkigquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik moet nu ook nog 9u per dag werken, dat beperkt mij in mijn dagcijfers
Ja ik deed een hele dag over de 14km, op zich ook wel een Olympisch record, maar niet eentje waarmee je op het podium eindigt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is ook erg leuk om te doen....ook erg vermoeiend trouwens.
Gewoon een keer proberen dan!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dat en schaatsen is het enige dat ik ook echt weleens gedaan heb.
EN biathlon is wel leuk om te zien, ik zie mezelf al gaan met zo'n geweer
Wow maar 14 km is wel veel toch? Klinkt het in ieder geval. Ik kan 14 km fietsen of hardlopen maar langlaufen lijkt me een stuk zwaarder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik deed een hele dag over de 14km, op zich ook wel een Olympisch record, maar niet eentje waarmee je op het podium eindigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |