abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136714328
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

De enige die smaak heeft in het topic is Aldiewillentekaaprenvaren. Hij weet!

Maar de gifjes waren leuk. Pareltjes ;)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:23:03 #32
269692 Divje
brr brr patapim
pi_136714577
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:16 schreef artelligence het volgende:
Ik heb in totaal 20 TR's verstuurd mbt het sneakertopic. Vooral Basj en Atta zijn de klootzakjes. SHOOOTO is de leider van het geheel. Hij zet je ongevraagd op de foto met zijn camera die dag en nacht om z'n nek hangt.

Damn :D
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_136714685
quote:

We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b

Speciaal voor jou heb ik er een geplaatst.
pi_136714948
quote:

Loool ja hij had mijn vader ook gepaparazzied :+
Faka G
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:57:49 #35
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136716153
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:26 schreef Mylene het volgende:

[..]

We hebben een topic met gifjes in ONZ: ONZ / Funny links, pics & clips - #169 elkravo kutn00b

Speciaal voor jou heb ik er een geplaatst.
de gifjes waren vooral leuk omdat ze de reactie/post aanvulden, zo droog zonder gesprek zoals in dat topic heb je er niets aan.
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_136735049
Het is gissen naar de motivatie voor een nodeloos streng beleid. Het argument dat nieuwe users zich uitgesloten zouden voelen of belemmerd zouden voelen om te posten houdt zich moeilijk staande. Immers, in onze absentie zou je logischerwijs meer nieuwe users/irregulars zien posten, wat niet het geval was.

Je zou je zeggen dat er een andere reden was voor dit. Welke dat zou moeten zijn is echter niet duidelijk. Het valt paradoxaal te noemen dat nu juist irregulars met spreekwoordelijke open armen ontvang omdat zij de reden zijn dat onze ' lol verpest wordt'. Kill the snakes.

[ Bericht 10% gewijzigd door zwartemarktplaats op 15-02-2014 20:28:17 ]
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:18:15 #37
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_136744270
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:02 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is gissen naar de motivatie voor een nodeloos streng beleid. Het argument dat nieuwe users zich uitgesloten zouden voelen of belemmerd zouden voelen om te posten houdt zich moeilijk staande. Immers, in onze absentie zou je logischerwijs meer nieuwe users/irregulars zien posten, wat niet het geval was. Logischerwijs zou je zeggen dat er een andere reden was voor dit, welke is echter niet duidelijk. Paradoxaal is juist dat ik juist die irregulars nu met minder spreekwoordelijke open armen ontvang omdat zij de reden zijn dat onze ' lol verpest wordt'.
Hier krijg je toch geen antwoord op :)
吴 曼 迪
  PR en moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 18:19:18 #38
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_136744295
Is er nou nog steeds drama? :')
Fuck the EBU.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:00:59 #39
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_136953982
Topic is redelijk dood. En hoewel ik die gifjes soms ook best kon missen als kiespijn (opa wordt oud) vind ik het vrij bizar dat er met een botte bijl doorheen geknald wordt en er users zonder waarschuwing vooraf gebanned worden. Hoe kan je Basj gaan bannen? Dude was zo'n beetje de normaalste poster die er te vinden was. Om die dan na 10 jaar te bannen...

60.000 views per maand zal best, maar gok dat het gros van een klein clubje was; keer of 30 per dag refreshen en je zit in je eentje op 1000 views per maand.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 20 februari 2014 @ 23:15:13 #40
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136955141
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef matthijst het volgende:
Topic is redelijk dood. En hoewel ik die gifjes soms ook best kon missen als kiespijn (opa wordt oud) vind ik het vrij bizar dat er met een botte bijl doorheen geknald wordt en er users zonder waarschuwing vooraf gebanned worden. Hoe kan je Basj gaan bannen? Dude was zo'n beetje de normaalste poster die er te vinden was. Om die dan na 10 jaar te bannen...

60.000 views per maand zal best, maar gok dat het gros van een klein clubje was; keer of 30 per dag refreshen en je zit in je eentje op 1000 views per maand.
Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.
pi_136957981
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:15 schreef droommoord het volgende:

[..]

Dit inderdaad, het ging mis toen Basj uit het niets werd gebanned. Topic is nu al helemaal diarree en dat zal het nu ook wel blijven.
Uit het niets?
Nou, nee hoor.
En je keus wat betreft user-icon vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, erg flauw.
Mokkel met stuntstok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:03:04 #42
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136958155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:59 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Uit het niets?
Nou, nee hoor.
En je keus wat betreft user-icon vind ik nou ook niet echt om over naar huis te schrijven, erg flauw.
Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.
En ja UI is flauw, maar het sneakertopic uitmoorden was ook flauw.
pi_136958162
Wtf zit je on-topic posts te verwijderen dan
pi_136958265
Moet elke keer weer tvp klikken, heb er ernstig last van. Gewoon met de kloeren van die verwijder post knop afblijven.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:06:40 #45
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136958336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:05 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet elke keer weer tvp klikken, heb er ernstig last van. Gewoon met de kloeren van die verwijder post knop afblijven.
ahh, daarom moet ik dat dus de hele tijd doen, ik was al in de war :P
pi_136958423
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 00:03 schreef droommoord het volgende:

[..]

Bajs is altijd een kwaliteits-user geweest en heeft (bijna) nooit getrollt/gif.s gepost, hij kwam in dit topic met argumenten en werd uit het niets permanent gebanned. De anderen die werden gebanned snap ik wel, maar Bajs niet.
En ja UI is flauw, maar het sneakertopic uitmoorden was ook flauw.
geen enkele ban is uit het zogenaamde niets.
Verder wordt er over bans niet gesproken, dus lijkt het me hierbij wel goed.

Flauw gedoe en kinderachtig gekutklooi met usericons en kinderachrige posts is nergens voor nodig.

Post gewoon normaal en er is niks aan de hand.
Mokkel met stuntstok
pi_136958651
...ik postte normaal, vriend. En je haalde hem alsnog weg.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:22:20 #48
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136959021
huh, is mijn post nu verwijderd? Ronduit belachelijk.
Ik zeg alleen dat er dus wel iets aan de hand is, en dat er daarom deze rellen ontstaan (soms kinderachtig, baldadig of flauw).
(ik hoop dat mijn post nu wel aan de eisen voldoet)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 00:24:29 #49
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_136959091
te ver
pi_136964875
Sneaker topic officieel doodgeknuppeld > mission accomplished voor de mods?

Vindt de gifs van Mylene en Mord_Sith als usericon trouwens ook flink irritant. Elke keer als ik een reactie probeer te lezen zie ik ze flitsen vanuit m'n ooghoeken, heb er nogal last van..
pi_136966619
Ik wil graag dat Mord_Sith een permban krijgt. All in favor say 'Aye'.

Maar serieus: Basjkorv was, in tegenstelling tot enkele andere users, juist de persoon die leuk, interessant en normaal reageerde in het sneakertopic. Volwassen en zo nu en dan een geintje.

Even kijken hoe lang dit bericht blijft staan en/of ge-edit wordt...
  zaterdag 22 februari 2014 @ 01:26:51 #52
269692 Divje
brr brr patapim
pi_137002949
Word er verder nog gecommuniceerd anders dan 'zie feedback' ? Wat neerkomt op telkens dezelfde reden lezen dat het zo gegaan is? En who the fuck is Mord_Sith? Waarom begint die zich er nu mee te bemoeien maar hebben we die nooit in het sneakertopic gezien? Heb überhaupt nog nooit van hem/haar gehoord.

Wees er maar trots op dat je iemand, die al 10 jaar lid is van dit forum nu hebt weg gekieperd met een kutsmoes. Bullshit :{

En dat om een paar kutlurkers die nu niet eens de moeite nemen om nu wél in het sneakertopic te posten. :X
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_137003413
Mord_Sith is ook een LIF mod ;).

Wij maken ons geen zorgen om de sneakers reeks. Sinds dat we de regel hebben ingevoerd is er volop in gepost. Vorige topic vol, meer dan 7 pagina's geloof ik en inmiddels een nieuw deel. Hier en daar andere users. Views blijven ook gewoon goed. Verder gaan we niet herhalen wat er gezegd is en over bans wordt nu eenmaal niet gesproken. Bans die nooit vanuit het niets vallen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 02:28:28 #54
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_137003845
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef Mylene het volgende:

Wij maken ons geen zorgen om de sneakers reeks. Sinds dat we de regel hebben ingevoerd is er volop in gepost. Vorige topic vol, meer dan 7 pagina's geloof ik en inmiddels een nieuw deel. Hier en daar andere users. Views blijven ook gewoon goed. Verder gaan we niet herhalen wat er gezegd is en over bans wordt nu eenmaal niet gesproken. Bans die nooit vanuit het niets vallen.
Volgens mij is Mord_Sith gewoon opperbaas Mirjam, maar durft die niet meer onder haar eigen naam te posten na wat controversiële (?) topics. Doet er natuurlijk ook niet toe.

Maar is het aantal posts en de views dan echt veel belangrijker dan de kwaliteit van de topics? En die views zijn natuurlijk allemaal te danken aan de mensen die dezs topicreeks hebben opgebouwd.

Ik snap gewoon oprecht niet wat er mis is met een topic voor een groep die daarin zowel lol maakt als serieus reageert op vragen. Ik zie in elke subforum wel dergelijke chats (bv. in het B&H forum, iets met nacht dinges)

Wat ik jullie kwalijk neem is dat niemand van jullie geprobeerd heeft te bemiddelen tussen 'onze' groep en de mods. Je zou hierbij kunnen denken aan verplaatsing van de reeks, of de reeks van naam veranderen zodat slowchat gewoon is toegestaan.

Toegegeven, op een gegeven moment waren we 'teveel' aan het kutten door niet te luisteren. Maar ga eens na wat jullie echt hebben gedaan. Alleen maar strenge regels gepost ipv mee te denken over een oplossing. Zodat zowel wij tevreden kunnen zijn als de mensen die lurken. Nogmaals, dit kan op meerdere manieren gebeuren.

In plaats daarvan zijn er mensen gebanned, en wordt er 0,0 erkenning gegeven voor de community die we hebben opgebouwd.

Ik denk dat de kracht van een forum zich schuilt achter mods die juist echt bezig zijn met het 'modereren' van een forum. Zij zijn dan als het ware een tussenpersoon van de forum die vooral begeleiden en hier en daar voor agentje spelen. En je kunt er niet onderuit dat er voornamelijk voor agent is gespeeld. Nogmaals waarom is er niet met ons nagedacht over een oplossing?
#FREEBAJSKORV
  zaterdag 22 februari 2014 @ 02:37:39 #55
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_137003934
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 02:28 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Volgens mij is Mord_Sith gewoon opperbaas Mirjam, maar durft die niet meer onder haar eigen naam te posten na wat controversiële (?) topics. Doet er natuurlijk ook niet toe.

Maar is het aantal posts en de views dan echt veel belangrijker dan de kwaliteit van de topics? En die views zijn natuurlijk allemaal te danken aan de mensen die dezs topicreeks hebben opgebouwd.

Ik snap gewoon oprecht niet wat er mis is met een topic voor een groep die daarin zowel lol maakt als serieus reageert op vragen. Ik zie in elke subforum wel dergelijke chats (bv. in het B&H forum, iets met nacht dinges)

Wat ik jullie kwalijk neem is dat niemand van jullie geprobeerd heeft te bemiddelen tussen 'onze' groep en de mods. Je zou hierbij kunnen denken aan verplaatsing van de reeks, of de reeks van naam veranderen zodat slowchat gewoon is toegestaan.

Toegegeven, op een gegeven moment waren we 'teveel' aan het kutten door niet te luisteren. Maar ga eens na wat jullie echt hebben gedaan. Alleen maar strenge regels gepost ipv mee te denken over een oplossing. Zodat zowel wij tevreden kunnen zijn als de mensen die lurken. Nogmaals, dit kan op meerdere manieren gebeuren.

In plaats daarvan zijn er mensen gebanned, en wordt er 0,0 erkenning gegeven voor de community die we hebben opgebouwd.

Ik denk dat de kracht van een forum zich schuilt achter mods die juist echt bezig zijn met het 'modereren' van een forum. Zij zijn dan als het ware een tussenpersoon van de forum die vooral begeleiden en hier en daar voor agentje spelen. En je kunt er niet onderuit dat er voornamelijk voor agent is gespeeld. Nogmaals waarom is er niet met ons nagedacht over een oplossing?
:Y dit dus
pi_137005704
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 01:56 schreef Mylene het volgende:

Ja het topic loopt echt goed nu, de helft van de reacties word verwijderd of aangepast. Lijkt Rusland wel. Verder word er gewoon minder gepost, ook inhoudelijk en is de sfeer minder leuk.
Daarbij zijn er misschien 2 mensen die nu een keer iets gepost hebben die normaal niet posten, verder zijn die ook niet verder gegaan met posten in de reeks dus ik neem aan dat dit incidenteel is zoals dit vroeger ook wel eens gebeurde.
Door de bans zijn er dus eigenlijk minder mensen die posten en heb je een nog kleiner groepje "vaste users" daarnaast word er door het modereren van jullie waar niet alleen de vaste users maar blijkbaar ook lurkers het niet mee eens zijn veel meer getrolled als ooit tevoren. Waar waarschijnlijk ook die views vandaan komen.

Kan iemand ook nog vertellen waarom bajs gebanned is? Want zelf vertelde hij dat dit kwam omdat hij zogenaamd in een post knker oid gezegd had.
Tijdens al die posts die verwijderd en aangepast zijn ben ik gewoon online geweest en heb nergens knker zien staan, naast dat hij nooit op die manier post heeft ook niemand anders die post ooit gezien.
Lijkt dus meer een goedkoop smoesje om maar wat mensen weg te werken imo.
Faka G
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:06:30 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137006726
Topic gaat nergens meer over nu, wat staat er nou helemaal in? Een foto van een fietsend paar schoenen... Dat er nog views zijn komt hooguit doordat iedereen hoopvol is dat de mods hier ingezien hebben dat dit ook anders opgelost had kunnen worden en gebande posters weer toegelaten zijn, lijkt me.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137008214
Kom op zeg Mirjam, het is niet alsof mods en admins nooit fouten maken. Vaak genoeg gezien en gebeurt, het is en blijft mensenwerk. De perm ban van Bajs is daar één van.

Giftige users perm ban je, users die doodsbedreigingen uiten ban je. Users die na bans op kloons doorgaan perm ban je. Kwaliteitsusers die al dan niet een keertje 'knkr' zeggen ban je niet, dat is een kankerslechte reden. Zeg nou zelf, jet is een afzwakking van de term zelf. Juist in een topicreeks die nota bene over streetwear gaat zie je dit verder maar erg zelden / nooit.

De reactie van enkele mods en admins waren overtrokken, wat natuurlijk niet wil zeggen dat het gespam van gifjes na verschillende waarschuwingen goed was. Bans okay, hardstikke terecht. Maar perm bans? Kankerlame.

Ga dan de dialoog aan, het is duidelijk dat de 'kern' van de reeks daartoe bereid is. De naam van de reeks is niet heilig, je kunt er ook een algemere streetwear reeks van maken over alle parka's, tassen en wat er al niet meer in gepost wordt. Sta gifjes toe, al dan niet wat SC en jullie hebben ineens nog maar de helft aan werk.

Klaar zijn Mirjam, Mylene, Snakey en wie die soth gozer zijn mag.
pi_137008312
Domste is nog wel dat ie niet eens kanker gepost heeft. Of heb jij het wel zien staan.
Perm ban voor het gebruik van een woord :')
Faka G
  zaterdag 22 februari 2014 @ 11:20:29 #60
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_137008363
Ten eerste, een ban gaat niemand iets aan behalve de gebande en de FA´s. Ten tweede, er is niemand gepermbanned. Ten derde, als iemand willens en wetens in een topic wat achter elkaar schoongeveegd wordt gewoon door blijft met precies datgene posten wat we weghalen dan is diegene duidelijk aan het trollen, waar een ban op staat.

Laatste: er is een groepje wat het leuk vind om constant gifjes te posten, tot grote ergenis van een andere groep die het gewoon over sneakers wil hebben. Het lijkt misschien dat iedereen dat leuk vind, maar dat is niet zo. Het topic loopt prima zonder die gifjes, en nogmaals, als je gifjes wil posten dan is daar ruimte genoeg voor elders op het forum.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')