abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136668399

SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Gifjes enzulks

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136668406
Let eens op litmanen
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136668415
Excuses had niet gezien dat ik de lapo had
pi_136669784
Siem en Fischer op die training _O_
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:40:02 #5
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136669825
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
All about the money.

En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets doms heb gelezen. :') _O-

Lees nou eens wat je zegt man:

En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.

WTF. :') Je denkt dat Ajax met het oude logo nooit geld had kunnen krijgen ofzo? Je denkt dat Ajax ineens een middenmotor wordt en alle sponsors hun contracten opzeggen als we teruggaan naar het enige echte Ajax-logo?

Waarom word je niet gewoon voor Vitesse? :') Daar draait namelijk alles om geld.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136669904
Godverdomme, sneuheid ten top in dit topic over het logo.
pi_136670022
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.
SPOILER
Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_136670112
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.
pi_136670127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.
SPOILER
Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.
Heb ook weinig met het oude logo, ik weet dat het bestond, maar bij mijn geboorte werd het al vervangen door het nieuwe. Voor mij is Ajax altijd al het nieuwe logo geweest. Natuurlijk lijkt het nieuwe logo meer op een tuinkabouter dan op een halfgod, maar heb me er nooit aan gestoord.
  donderdag 13 februari 2014 @ 16:49:48 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136670247
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.

'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?

'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?! :') met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken. :') Dat was godverdomme in de jaren 70 toch ook gewoon mogelijk?

Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.
Gourmetten of steengrillen?
pi_136670693
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?

'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?! :') met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken. :') Dat was godverdomme in de jaren 70 toch ook gewoon mogelijk?

Stijn lult gewoon wat mensen na en heeft morgen weer een andere mening.
Oh.
pi_136671513
het is maar een logo

stelletje wijven
pi_136671530
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:

[..]

HAHAHA of niet jezus man
pi_136672500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 17:25 schreef Tyron het volgende:
het is maar een logo

stelletje wijven
Ajax is maar een naam.

Amsterdam is maar een stad.

Voetbal is maar een spelletje.
pi_136672834
Maar waarom dan het vorige logo, en niet het allereerste logo?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_136673364
quote:
het is maar een logo

stelletje wijven
Over 2 jaar spelen we lekker in groene shirts en bouwen we een nieuw stadion in Alphen a/d Rijn. Komt kostentechnisch het beste uit :{w
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_136673998
Eens met Silenius
  Moderator donderdag 13 februari 2014 @ 18:49:58 #18
9859 crew  Karina
Woman
pi_136674125
quote:
het is maar een logo

stelletje wijven
Ik vind het oude logo ook veel mooier. En ik zal maar niet beginnen over de shirts.

Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_136674152
quote:
het is maar een logo

stelletje wijven
:')
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:53:10 #20
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136674262
Gelijk tegen zwolle en utrecht en dan over t logo janken...

Dat doe je als je vier ronden voor t einde kampioen ben. Niet als je in een malaise zit.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136674299
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:53 schreef Catch22- het volgende:
Niet als je in een malaise zit.
Je kan het ook overdrijven zeg...
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:57:36 #22
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136674436
quote:
14s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je kan het ook overdrijven zeg...
ik kijk al weken geėrgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136674508
Er is geen malaise.

En de fundamenten van de club zijn altijd van belang.
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:00:08 #24
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_136674528
Als andere clubs wel normaal speelden, stonden we nu gewoon vierde
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_136674607
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Catch22- het volgende:

[..]

ik kijk al weken geėrgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.
In de eerste helft gaat het vaak goed. Alleen verzuimt Ajax het af te maken en dan wordt het de tweede helft erg lastig. Nu hoef je niet te gaan doen alsof dat er sinds korte tijd ingeslopen is, maar dat is al veel langer het riedeltje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')