SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Let eens op litmanenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik geloof niet dat ik ooit zoiets doms heb gelezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
All about the money.
En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.![]()
Lees nou eens wat je zegt man:
En voetbal gaat nou eenmaal om geld want zonder geld zou Ajax niet eens meer bestaan dus je kan wel krampachtig willen volhouden aan een oud logo maar dat schiet ook niet op.
WTF.Je denkt dat Ajax met het oude logo nooit geld had kunnen krijgen ofzo? Je denkt dat Ajax ineens een middenmotor wordt en alle sponsors hun contracten opzeggen als we teruggaan naar het enige echte Ajax-logo?
Waarom word je niet gewoon voor Vitesse?Daar draait namelijk alles om geld.
Gourmetten of steengrillen?![]()
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
Kom op Silenus, ik ben beter van je gewend.Heb ook weinig met het oude logo, ik weet dat het bestond, maar bij mijn geboorte werd het al vervangen door het nieuwe. Voor mij is Ajax altijd al het nieuwe logo geweest. Natuurlijk lijkt het nieuwe logo meer op een tuinkabouter dan op een halfgod, maar heb me er nooit aan gestoord.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens is het gros van de users natuurlijk gewoon opgegroeid met het lelijke logo van nu. Het maakt mij persoonlijk niet zo veel uit welk logo het is (Tenzij sponsorinvloeden aanwezig zijn), ik blijf toch wel fan van Ajax met of zonder lelijk logo.![]()
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Met de modernisering van het voetbal en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o praktisch onmogelijk om het oude logo mooi erin terug te verwerken.
'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?
'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?!met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken.
Dat was godverdomme in de jaren 70 toch ook gewoon mogelijk?
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.Gourmetten of steengrillen?![]()
Stijn lult gewoon wat mensen na en heeft morgen weer een andere mening.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.
'Met de modernisering van het voetbal'. Ja eh, dus? Is het 'nieuwe logo' een bepaald bedrijf wat ons per jaar 2 miljoen euro geeft ofzo?
'en de steeds meer verfijnde technieken die worden gebruikt op shirts is het i.m.o'. praktisch onmogelijk'...GAST?!met meer verfijnde technieken is het JUIST MEER MOGELIJK om het oude logo erin te verwerken.
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.Oh.![]()
HAHAHA of niet jezus manquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nog zo'n reactie waarvan ik me afvraag of je dit wel serieus kan menen.
Echt what the fuck, ik weet gewoon niet wat ik lees.![]()
Over 2 jaar spelen we lekker in groene shirts en bouwen we een nieuw stadion in Alphen a/d Rijn. Komt kostentechnisch het beste uitquote:
Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Gelijk tegen zwolle en utrecht en dan over t logo janken...
Dat doe je als je vier ronden voor t einde kampioen ben. Niet als je in een malaise zit.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
ik kijk al weken geėrgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan het ook overdrijven zeg...Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Als andere clubs wel normaal speelden, stonden we nu gewoon vierdeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
In de eerste helft gaat het vaak goed. Alleen verzuimt Ajax het af te maken en dan wordt het de tweede helft erg lastig. Nu hoef je niet te gaan doen alsof dat er sinds korte tijd ingeslopen is, maar dat is al veel langer het riedeltje.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik kijk al weken geėrgerd naar ajax, ik weet niet hoe t met jou zit hoor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: