SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze openingspost is te vinden in de FoK!Wiki: klik
Random plaatjes:
![]()
zag het gisteravond toen ik even aan het kijken was op de lego shop inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:56 schreef conobram het volgende:
Top film! Vooral leuk dat er zoveel inside jokes inzitten die vooral voor de oudere kijker herkenbaar zijn. Heb mij echt vermaakt en wil zeker het spaceship hebben
[..]
(Western) Wyldstyle zit trouwens inderdaad tussen de CMF.
Kettinkjes en armbandjes, die kent toch iedereen!quote:
wat een drama was datquote:Op vrijdag 14 februari 2014 14:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kettinkjes en armbandjes, die kent toch iedereen!
[ afbeelding ]
die ken ik wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:08 schreef Da hopman het volgende:
Precies ja! Uberhip in de seventies
[ afbeelding ]
Is je Spookhuis of trein nou al eens afquote:
Haunted House is nog niet klaar aangezien ik het nogal druk heb maar het komt goed. eerst het begin en dan zo verder.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 13:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Is je Spookhuis of trein nou al eens afNiks meer over gehoord, terwijl we daar eerst mee dood gespamd werden
![]()
glazuur valt spontaan van m'n tandenquote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Da hopman het volgende:
Mijn dochter wilt nu opeens ook modulars gaan sparen
[ afbeelding ]
Mijn zwager ook, die hoorden vorige week in een legowinkel wat mijn rijtje nu waard is.quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
in het allerergste, worstcase, scenario gaat een groot stukje kapot..quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Da hopman het volgende:
Heej, het is lego.... met een beetje geluk gaat het stuk en mag je het weer opbouwen.
mja, wat is mint, imho heb je het dan over een set dat nooit gebouwd is en nooit uit de doos is geweest...quote:Op maandag 17 februari 2014 17:25 schreef bleiblei het volgende:
Ja maar hey, dan is het niet meer een mint conditie!![]()
Kwam er trouwens laatst achter dat ze voor het boekje van de Cafe Corner alleen al 125 dollar vragen.
ik post toch dat ik mijn nichtjes er mee laat spelenquote:Op maandag 17 februari 2014 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, wat is mint, imho heb je het dan over een set dat nooit gebouwd is en nooit uit de doos is geweest...
maar als jij het straatje hebt staan kan dat dus al niet meer..
Ik vind hem juist wel mooiquote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
Red Light District?quote:Op maandag 17 februari 2014 10:33 schreef Da hopman het volgende:
[ afbeelding ]
ik reageerde opquote:Op maandag 17 februari 2014 17:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ik post toch dat ik mijn nichtjes er mee laat spelen.
wat weer een reactie op mijn vervang het kapotte stukje reactie was...quote:Ja maar hey, dan is het niet meer een mint conditie!
zelfde hier hoorquote:Ik heb lego om er mee te bouwen, niet om het misb te houden.
mja, soms heb je van die mensen.. ik kan het mij wel voorstellen hoorquote:Wat ik wel postte is dat de verkoper van die zaak schijnbaar keek alsof ie water zag branden toen mijn zus vertelde dat haar kinderen er mee mogen spelen.
Gelukkig. Ik dacht dat ik de enige was.quote:Op maandag 17 februari 2014 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik erger me altijd aan Amerikanen die het hebben over Legos, als ze het hebben over legostukjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die set is al 'leeggeroofd' qua minifigsquote:
Welke camera gebruik je op de treinen zelf ? Want zo te zien is die zo'n 6 nopjes breed en geeft 'ie een goede beeldkwaliteit.quote:Op donderdag 20 februari 2014 04:19 schreef AlmightyArjen het volgende:
Afgelopen weekend een treinlayout met een vriend van me neergelegd (vriendin was een dagje weg). En hierbij de video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |