Ze was aan de telefoon.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef renevanlaaren het volgende:
ik heb post voor jullie ,aike loopt gewoon door zonder een woord
Ik gedaan...voor Bief & Stukquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
Over post gesproken... vandaag is de laatste dag dat je ze gratis een kaartje kan sturen,
UTO / Kaartjes voor Utopianen
Roken heeft niks te maken met acute hyperventilatie...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als je aan het roken bent dan hyperventileer je niet.
Die kerel simuleert het hyperventileren.
Janken om ellende geloof ik maar de rest niet!
Ik zie het probleem niet, .... de hectiek trouwens ook niet, veel mensen in de maatschappij hebben meer sores en zorgen als mensen die daar zitten en voor wie alles geregeld wordt. Dat Paul zijn verwerkingsproces deels op TV komt, who cares, er zijn zoveel mensen die op een gegeven moment overspannen of dergelijk worden. Niets om je voor te schamen, het gebeurt "de besten"quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij gaat psychisch door een diep dal.. en zal daar in Utopia op één of andere manier wel bij begeleid worden. Maar of het daar nu de juiste plaats is om dingen te verwerken.. 'k weet niet.. het is daar iedere dag hectisch. En of je dat ook nog op tv wilt laten zien is ook een keuze... waarvan ik denk dat je dát wilt.
De FEBO stond al met een jachtgeweer te wacht: terug jij!!!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef ansjovissie het volgende:
[..]
die wordt gewoon terug gestuurd door de FEBO hekmedewerker
Nee, ik ook niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Roken heeft niks te maken met acute hyperventilatie...
Ik geloof niet dat het gesimuleert is eigenlijk
Hahaha nee want dan is de post verdwenen onder haar bed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Dotteke het volgende:
Wat dom, kan Andrea die post niet aan pakken?
en dat vind je jammer?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef community het volgende:
[..]
Beetje jammer aan het einde. Ik dacht even dat Paul de kanker had veroorzaakt
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef notturna het volgende:
[..]
Hahaha nee want dan is de post verdwenen onder haar bed.
Ze was er even niet bij met haar hoofd denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
dan kan je nog wel ff zeggen sorry ze zijn binnen loop maar door
waarom volg je dit anders? voor de saai?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:20 schreef Elzelina het volgende:
[..]
en dat vind je jammer?ben je uit op sensatie?
Oeehh, what a shocker ...quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef community het volgende:
[..]
Beetje jammer aan het einde. Ik dacht even dat Paul de kanker had veroorzaakt
Sorry ik zou echt niet heel Nederland van mijn burn-out willen laten meegenieten hoor. Het mooiste vermaak is leedvermaak..quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet, .... de hectiek trouwens ook niet, veel mensen in de maatschappij hebben meer sores en zorgen als mensen die daar zitten en voor wie alles geregeld wordt. Dat Paul zijn verwerkingsproces deels op TV komt, who cares, er zijn zoveel mensen die op een gegeven moment overspannen of dergelijk worden. Niets om je voor te schamen, het gebeurt "de besten"
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:21 schreef freaky40 het volgende:
De postbode: 'ik zal zorgen dat het op de plaats van bestemming komt'...Wat een acteur pur sang is het toch
Nou, roken kalmeert -zogenaamd- de zenuwen en laat je dieper ademhalen. Dus het zou op zich wel kunnen. Simulatie geloof ik niet zo, paniekaanval kan je ook zonder hyperventilatie hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:19 schreef Elzelina het volgende:
[..]
Roken heeft niks te maken met acute hyperventilatie...
Ik geloof niet dat het gesimuleert is eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |