Ik vermoed eenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach ze frituurt ze de friet toch wat langer?
Beetje jammer aan het einde. Ik dacht even dat Paul de kanker had veroorzaaktquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef Grunge. het volgende:
Aha, oké.
Pauls vriendin heeft een zus die borstkanker heeft gehad. Omdat zij dit had gehad was de vriendin van Paul extra oplettend met haar eigen gezondheid. Ze vond op een gegeven moment een knobbeltje, en die was kwaadaardig, maar omdat ze altijd zo goed op knobbeltjes had gelet was ze er op tijd bij en kon die operatief verwijderd worden.
Twee weken daarna waren Paul en zijn vriendin uit eten en toen kregen ze een telefoontje van het ziekenhuis, dat ze met spoed daarheen moesten komen omdat er een vlekje op een rib van zijn vriendin te zien was. Foute boel, zo leek het. Hals over de kop naar het ziekenhuis gegaan en Paul probeerde positief te blijven. Daar aangekomen drong het ineens tot Paul door: een aantal jaar geleden waren Paul en zij vriendin dronken en toen was zijn vriendin gevallen terwijl Paul haar op probeerde te tillen. Dat was de schade op de rib. Ze had toen waarschijnlijk haar rib gebroken. Niets aan de hand dus. Maar die rit naar het ziekenhuis is traumatisch geweest voor Paul.
Gisterenavond zag ik Lot er mee bezig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kazen zijn voor de verkoop.
Worden ze nog wel gelakt en gedraaid? Volgens mij vergeten ze dat al een paar dagen.
Ik heb ook wel eens hyperventilatie gehad. Ik kon ook niet roken daarbij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als je aan het roken bent dan hyperventileer je niet.
Die kerel simuleert het hyperventileren.
Janken om ellende geloof ik maar de rest niet!
het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef community het volgende:
[..]
Beetje jammer aan het einde. Ik dacht even dat Paul de kanker had veroorzaakt
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik vermoed een
Friet moe twee kér gefietu eh fri eh ja gefritudingesd worre, anders hedde ge die nie krokant
En dan heb je dezelfde friet die ze ook op het station verkopen, die de hele dag boven de frituur hangt en even opgewarmd word in de hete olie
toevalli gisteren nadat ik het al een paar dagen postequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die kazen zijn voor de verkoop en zijn nog niet eetbaar.
Worden ze nog wel gelakt en gedraaid? Volgens mij vergeten ze dat al een paar dagen.
OK, thnx.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:14 schreef jinxer71 het volgende:
[..]
Gisterenavond zag ik Lot er mee bezig.
?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:12 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
[..]
Als je aan het roken bent dan hyperventileer je niet.
Die kerel simuleert het hyperventileren.
Janken om ellende geloof ik maar de rest niet!
Dat is duurzaamheid je kan het voor alles gebruiken, de keuken, de vloer, de plee etc.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:14 schreef beequeen het volgende:
Dat gele doekje is wrs een wonderdoekje. Het wordt voor vanalles gebruikt.
soms 2 x per dag post zonder postbode, andere keer staat hij te bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Die postbode is toch gewoon een figurant van Talpa. Ik neem namelijk niet aan dat de post gelijk van het sorteercentrum naar Utopia gaat. Talpa zit daar eerst nog tussen neem ik aan.
Niet geloofwaardig idd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
soms 2 x per dag post zonder postbode, andere keer staat hij te bellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |