Ik dacht al dat jij langer wasquote:
Langer,quote:Op maandag 24 februari 2014 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht al dat jij langer wasIk moet echt jurkjes boven de knie hebben wil het leuk staan.
Die groene met dat kraagje is ook erg leuk.
Hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:11 schreef sacha het volgende:
ook leuk voor Soury http://www.verycherry.nl/
Prima ik maak mijn rekening nummer wel overquote:
Post je d'r dan wel met Trek & Trees optie?quote:Op maandag 24 februari 2014 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Prima ik maak mijn rekening nummer wel over
Neequote:Op maandag 24 februari 2014 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Post je d'r dan wel met Trek & Trees optie?
Nee daar moet ik niks van hebbenquote:Op maandag 24 februari 2014 20:59 schreef MadMaster het volgende:
Kijk je nog steeds Utopia nu er in gewipt wordt?
Nee, van een boom (in de woestijn)quote:Op maandag 24 februari 2014 18:52 schreef sacha het volgende:
[..]
heb je niet eens een tetten screensaver?
Het is watquote:Op maandag 24 februari 2014 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft dat programma eindelijk een hoogtepunt, weer niet goed...
Ik word er niet warm van ofzo.quote:
Jaquote:Op maandag 24 februari 2014 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van dat hele programma toch niet?
Zaaddodend saai...
Dat zijn trainings pakkenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:15 schreef sacha het volgende:
ik ben meer van deze jurkieshttp://www.zendee.nl/
Mooi is andersquote:
Oh is het echt zo boers daarquote:Op maandag 24 februari 2014 21:24 schreef sacha het volgende:
[..]
als het maar makkelijk is, mooi heb ik niet zo vaak nodig op mijn eiland
Rockin' Billyquote:Op maandag 24 februari 2014 21:27 schreef sacha het volgende:
[..]
ja, over het algemeen loop ik in mijn overall
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef sacha het volgende:
Leuk dat je de foto van je avatar post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat you zelf?
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:29 schreef sacha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een mooie jurk past je ook
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee van de buurvrouwquote:Op maandag 24 februari 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk dat je de foto van je avatar post.
Is dat you zelf?
Dat is een must in de kastquote:
nee, van de buurvrouwquote:Op maandag 24 februari 2014 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk dat je de foto van je avatar post.
Is dat you zelf?
Ik ken Sascha niet, dus als dit mijn eerste kennismaking met haar is, dan is dat een aangename.quote:
die foto rouleert al sinds 100 jaarquote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Sascha niet, dus als dit mijn eerste kennismaking met haar is, dan is dat een aangename.
Aangenaam!
Ja te laat.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken Sascha niet, dus als dit mijn eerste kennismaking met haar is, dan is dat een aangename.
Aangenaam!
Zo oud ben ik nog niet en zo lang kom ik hier nog niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:43 schreef sacha het volgende:
[..]
die foto rouleert al sinds 100 jaar
Ik ga worst etenquote:Op maandag 24 februari 2014 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om te leren...
jah, newbiequote:Op maandag 24 februari 2014 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nog niet en zo lang kom ik hier nog niet.
Zelfs in 40+ kan je een newbie zijn...
Van de andere dames hier had ik wel al plaatjes gezien, van jou dus niet.quote:Op maandag 24 februari 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, newbie![]()
ik wacht nog op een topic van Tong voor 100 plussers
Blond hoort toch bij een eiland meisje ...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Van de andere dames hier had ik wel al plaatjes gezien, van jou dus niet.
Had me je heel anders voorgesteld...
Hoeveel 50 plus topics heeft hij nou al en hoeveel mensen naast hijzelf en pietpiraat mogen daar nu komen?quote:Op maandag 24 februari 2014 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
jah, newbie![]()
ik wacht nog op een topic van Tong voor 100 plussers
quote:Op maandag 24 februari 2014 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had me je heel anders voorgesteld...
euh...quote:Op maandag 24 februari 2014 22:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoeveel 50 plus topics heeft hij nou al en hoeveel mensen naast hijzelf en pietpiraat mogen daar nu komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |