SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Echt wel stoer!quote:Op maandag 24 februari 2014 11:40 schreef sacha het volgende:
[..]
hutten en schommels bouwen van juthout![]()
[ afbeelding ]
Scrabl op je mobiel ... Ja nee dat doe ik nietquote:Op maandag 24 februari 2014 17:32 schreef Speedball het volgende:
argh waarom begon ik ooit aan wordfeud als ik toch alleen maar verlies !
Dus nu zit je niet mobielquote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben mobiel zo ver begaafd dat ik kan scrabbbbblen en bellen, verder ga ik niet
heb je niet eens een tetten screensaver?quote:Op maandag 24 februari 2014 18:38 schreef Speedball het volgende:
[..]
ben mobiel zo ver begaafd dat ik kan scrabbbbblen en bellen, verder ga ik niet
We hadden hutten op palen, vuurtje stoken en aardappels poffen in vuur. Die hutten gingen de fik inquote:Op maandag 24 februari 2014 11:40 schreef sacha het volgende:
[..]
hutten en schommels bouwen van juthout![]()
[ afbeelding ]
Is dit je smaak?quote:Op maandag 24 februari 2014 19:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou ja de eerste... Maar toch wel een modelletje uit de Wehkamp-gids
Joh ik heb deze website gevonden. Helemaal blij. Deze jurk is ook tof http://www.ilovevintage.n(...)s-by-hell-bunny.htmlquote:
Meer dan één is ook niet de bedoelingquote:Op maandag 24 februari 2014 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ze er nu nog in zou passen, zeg ik geen nee .
Dat zijn inderdaad leuke jurkjes, maar daar moet je wel het type voor zijn en dat ben ik niet, want met mijn 1.68 maken die jurken mij al heel snel meutig.quote:Op maandag 24 februari 2014 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh ik heb deze website gevonden. Helemaal blij. Deze jurk is ook tof http://www.ilovevintage.n(...)s-by-hell-bunny.html
Ik ben er verliefd opquote:Op maandag 24 februari 2014 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad leuke jurkjes, maar daar moet je wel het type voor zijn en dat ben ik niet, want met mijn 1.68 maken die jurken mij al heel snel meutig.
Leuke prijzen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |