Blacklist heb ik ook al gezienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Speedball het volgende:
[..]
The blacklist is trouwens ook een goede serie, iets wat onrealistisch maar wel spannend.
Suits ken ik niet ga eensch kijken
The Bridge SE02 vond ik ook weer goed, originele Deens/Zweedse versiequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Blacklist heb ik ook al gezienSuits is wel een goeie
niet de beste, maar dat is ook moeilijk
na Breaking Bad en Six Feet Under.
Vanavond aan seizoen 3 beginnen, verder doe ik geen zak op het momentalleen film kijken
Ik zet hem op mijn lijstjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
The Bridge SE02 vond ik ook weer goed, originele Deens/Zweedse versie
[ afbeelding ]
Wat als ik geen van die series volg? Misschien af en toe eens 1 kijk ....quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik zet hem op mijn lijstjeDankjewel!
Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je een jaar verder voordat je alles gezien hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat als ik geen van die series volg? Misschien af en toe eens 1 kijk ....
Het zal bestquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan ook natuurlijk, maar dan ben je een jaar verder voordat je alles gezien hebt.
Breaking Bad bijvoorbeeld heeft geloof ik 62 afleveringen.
Hoeft toch ook niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal bestIk ga ze echt niet allemaal kijken
Gelukkig maar, weer een hele opluchtingquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoeft toch ook niet?
Ik hoef niet naar Utopia te kijkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig maar, weer een hele opluchting
Ik nog max 2 weken, dan moet ik gewoon weer werkenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik hoef niet naar Utopia te kijken
O jah... heb je er zin in?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik nog max 2 weken, dan moet ik gewoon weer werken
Ja best welquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
O jah... heb je er zin in?
Nee ik ga toch maar niet... Moet hier nog het een en ander doen en regelen...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en nog eerst naar Spanje toch?
Over een maand kan ik er meer over zeggenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah... jammer, maar zaken gaan voor natuurlijk, ik hoop dat het bevalt..
die baan dan heh...
Komt vast goed...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Over een maand kan ik er meer over zeggen
Omdat dit Fok is natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt vast goed...
ik zat dit topic te lezen topic 10.000 ofzo over dit onderwerp LIF / Past dit kapsel bij mij? [+foto's]
iedereen is weer tegen
Ik weet hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Omdat dit Fok is natuurlijk.
Anti-kort en pittig forum
Topic niet gelezen, maar de eerste pic die er nu nog staat, daar vind ik het haar erg cool....beetje zoals Anja in mijn avatar.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Komt vast goed...
ik zat dit topic te lezen topic 10.000 ofzo over dit onderwerp LIF / Past dit kapsel bij mij? [+foto's]
iedereen is weer tegen
deze?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Topic niet gelezen, maar de eerste pic die er nu nog staat, daar vind ik het haar erg cool....beetje zoals Anja in mijn avatar.
Die ja....mooi gezicht en een mooie coupe!quote:Op woensdag 19 februari 2014 09:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
deze?
[ afbeelding ]
Vin ik ook best cool eigenlijkenne... geen idee wie dat is in avatar
écht niet
quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die ja....mooi gezicht en een mooie coupe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |