Nog iets van 700 Euro in kas en 1200 op de bankquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:05 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wacht nog steeds tot het geld op is daro
Ik heb het écht nog nooit gezien, dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind heeft het 2 weken volgehouden, toen zei hij: 'die mensen sporen niet!'![]()
ik lees de streamverslagen en af en toe een cosje
Ik ga gewoon binnenkort werken dus dat helpt...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef sacha het volgende:
[..]
mijn kind heeft het 2 weken volgehouden, toen zei hij: 'die mensen sporen niet!'![]()
ik lees de streamverslagen en af en toe een cosje
dat gaat de goede kant op!quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Nog iets van 700 Euro in kas en 1200 op de bank
Dat je dat überhaupt weet...quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En als dat op is moeten ze stoppen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet doen Fann. Ik heb gratis streams tot eind maart, maar denk dat ik daar steeds minder gebruik van ga makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb het écht nog nooit gezien, dus ik zou het niet weten![]()
Dus lezen heeft ook weinig zin dan...
Zeker als je binnenkort moet werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook niet doen Fann. Ik heb gratis streams tot eind maart, maar denk dat ik daar steeds minder gebruik van ga maken
3 maartquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zeker als je binnenkort moet werkenwanneer gaat het in?
Ik hou het ook op de cent na. Dan gaat het leuk worden. Shoot mequote:
maar denk je nou echt, echt, echt dat ze zonder geld komen te zitten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hou het ook op de cent na. Dan gaat het leuk worden. Shoot me
Jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef sacha het volgende:
[..]
maar denk je nou echt, echt, echt dat ze zonder geld komen te zitten?
Met een beettje mazzel wel jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooi! dat is al snel, kan je nog nét even naar Spanje dus
echt gebeurd enzo...?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een beettje mazzel wel ja![]()
Volgend weekend is er feest ... Een Spaanse versie van Romeo en Juliet, maar dan echt gebeurt en zo ..
Komt goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef sacha het volgende:
[..]
met wat ik tot nu toe heb meegekregen van dezen en genen help ik je het hopen
Als Johnny de Mol dat wil, zal hij wel een maniertje vinden denk ik zoquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 3 dagen of zo en dan stroomt het weer binnen ...
Romeo en Juliet was een Shakespeare fictie ... Los Amantes de Teruel gaat verder het verleden in ..quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
echt gebeurd enzo...?dat was Romeo en Juliet toch ook?
Of was dat fictie?weet ik niet eens
Ah! weer iets geleerd vandaag, ik dacht altijd dat het echt was gebeurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Romeo en Juliet was een Shakespeare fictie ... Los Amantes de Teruel gaat verder het verleden in ..
het is in ieder geval de langste commercial in de geschiedenis tot nu toequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als Johnny de Mol dat wil, zal hij wel een maniertje vinden denk ik zo
commercial voor wat dat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:24 schreef sacha het volgende:
[..]
het is in ieder geval de langste commercial in de geschiedenis tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |