Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Ja, op zich wel. Ik merk dat het vorig jaar wat soepeler ging, maar toen begon ik al echt fit aan de voorbereiding. Maar het is me wel duidelijk dat er goede vooruitgang in zitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:08 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
tevreden met je trainingsvoortgang tot nu toe YUR?
Nee, dat is het niet denk ik...Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat ik die marathon goed kan lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
ook misschien vanwege het feit dat je weet wat je te wachten staat??
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:19 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik moet eigenlijk gaan lopen, maar ik zit vol verbazing de Super G te kijken op de NOS site. De een na de ander vliegt de baan uit. De 9de starter is nu onderweg en er is nog maar één tijd gezet
Ah, zij finisht wel. Dat lijkt haast al een hele opgave, finishen!
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Nu wordt het saai...al 2 op rij die finishen
3 gefinisht alquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
Ik zal oplettenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
Haha, ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ben wel afhankelijk van een maat van mij, die ik na afloop weer terug zou brengen naar Delft. Als het in zijn agenda past dan gaat het vast lukken.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:05 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zag dat jullie om 10 uur starten...ik vertrek zelf al om half 10, en zal ergens tussen half12 en 12 in de kantine terug zijn. Regel jij vast een warme kop thee?
Nummer 11 valt ookquote:
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:23 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik zal opletten![]()
Loopze, ook YUR
Wat houdt die testloop eigenlijk in?
Oh en de Amerikanen starten in oude pakkenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Best wel sneu eigenlijk. Het moment van je leven en dan heb je zo'n ruk-piste omdat ze het zo nodig in een zowat tropisch gebied moeten organiseren :")
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doetquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:21 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Booorring!! Als zij ook finisht schakel ik over naar het curlen![]()
I know!!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh en de Amerikanen starten in oude pakken!
Dat, ter voorbereiding van de CPC. Worden in de aanloop een aantal testlopen gedaan. Mijn vader liep bij de vorige testloop 10km, nu 15km. Gewoon kijken hoe het ervoor staat, op tempoquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Rondjes van 7,5 km vanaf HAAG door de duinen. Ik ga er 2 doen.
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaatquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
I know!!Nu gaan ze veul harder, want 'Muricaaaa!!
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjesquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:26 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kijk alleen curling als Anna Sidorova mee doet
Ik vind het eigenlijk bijna een beetje jammer dat ik vanmiddag ga shoppen en uit etenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat het dan nog steeds zo slecht gaat
vergeet de pakjes, Anna isquote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik alleen als Noorwegen speelt, want pakjes![]()
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 08:32 schreef GotC het volgende:
Ik hou je wel op de hoogte via de WhatsApp![]()
Onze agenda is leeg met die reden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |