Zondag eerst maar eens kijken hoe het bevalt met stokken en krijg dan meteen een clinic en alles. Heb zondag een Ultratrail-dag van MST. Gewoon de hele dag in Nijmegen, met eten en alles erbij. Clinics van een paar van NLs betere trailrunners en lekker buiten de heuvels in enzo. Erg gaaf lijkt me dat!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
Voor Jero: http://www.accelerateuk.c(...)g-Trail-Blaze-Poles/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En stiekem maakt het me niet uit wat het weer zondag doet. Ik ga gewoon nog een rondje lopen.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Thanks, ik ga kijken. Zondag veel plezier bij de clinic/workshop. Misschien kom ik je nog wel tegen, het ligt maar een klein stukje naast de route die ik van plan was te gaan lopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:07 schreef Jero_nimo het volgende:
Voor de mensen die graag met Injinji-sokken lopen. Stipstreep, Tarahumara etc, ze zijn nu dus eindelijk echt te krijgen in Nederland.
http://www.anyonesrunshop.nl/catalogsearch/result/?q=injinji
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:00 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Jaah? Je mocht nog meedoen met de sallandtrail?Tof!!!
Wordt een leuk dagje, nog maar 3 weekjes!
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja een man op de reservelijst die gaat de week erna al een HM doen, dus Bertus heeft mijn mail aan hem gedaan zodat ik zijn bewijs kan overnemen.
Gaat zwaar worden man.. 15km door de heuvels en ik ben kapot!
Tof!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:54 schreef Daywalk3r het volgende:
Haha ook gewoon echt Jero, Wolve en Moblo op de rij af. Maarja dat was wel makkelijk te raden heAaaaaaahw yeeeaahh!
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:18 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Tof!
Dat wordt lekker rondbaggeren over drie weken. Ik ben benieuwd hoe zwaar het parcours is.
Vergeet niet dat het ver is. Wordt voor mij m'n verste afstand tot nu toe.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor jullie wel mee valt.
Er was weinig speed aanquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:49 schreef _MvN_ het volgende:
[..]
Dus jij gaat echt naar een hardloop-speeddate?
Ik wilde ook komen om aan te moedigen, maar met dit weer..quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:53 schreef Zwabberhark het volgende:
De wind buldert hier werkelijk om het huis. Zo meteen via Delft naar HAAG om daar de CPC testloop te gaan doen. Er is ook een gedeelte wind mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |