abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136727138
Ik heb volgens mij nog nooit in zulke storm gelopen, is dat goed te doen? Ik ga maar niet langs het Amsterdam Rijn kanaal lopen, op zich ben ik geen licht veertje maar toch een beetje bang om er in te waaien :o
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:17:08 #202
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136727424
http://www.gofundme.com/thecolorrunsuedme

Redelijke Color Run fail, als dit waar is :+
  zaterdag 15 februari 2014 @ 09:19:32 #203
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136727451
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 08:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit in zulke storm gelopen, is dat goed te doen? Ik ga maar niet langs het Amsterdam Rijn kanaal lopen, op zich ben ik geen licht veertje maar toch een beetje bang om er in te waaien :o
Hi :+ Succes! Gaat echt wel, kost alleen best veel meer energie.

Gisteravond vol tegen de wind in gelopen en toen ben ik gewoon mijn haarbandje verloren! :o En da's best zo'n oerdegelijk stay-in-hair-Zenner-bandje.
pi_136727966
Een poging tot loopjes toevoegen (sorry als het niet goed is):

9 mei 2014 - Bergrace by Night (Wageningen-Rhenen)
• Reflectionne - 7.6 km

1 juni 2014 - Ladiesrun (Rotterdam)
• Reflectionne - 7.5 km

Tevens mijn eerste wedstrijden ooit, spannend!
pi_136728740
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:56 schreef Reflectionne het volgende:

• Reflectionne - 7.6 km

• Reflectionne - 7.5 km

Zeker spannend. Maar wat een aparte afstanden. Was het meetlint op :+ ?
pi_136728791
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Devv het volgende:

[..]

Zeker spannend. Maar wat een aparte afstanden. Was het meetlint op :+ ?
Haha, ik denk het :P Het is van de markt in Wageningen naar Ouwehands dierenpark en dat zou wel precies zover zijn ;)
pi_136728834
Net weer geprobeerd te lopen, maar nog te veel last van m'n bovenbeen. Vanaf maandag had ik rust gehouden en sinds gisteren deed m'n been minder pijn dus ik hoopte wel een rustig rondje te kunnen lopen vandaag. Bij de eerste twee stappen hardlopen meteen weer pijn dus maar gestopt -O- Ik wil graag hardlopen! :(
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 10:52:25 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_136728926
Dit is trouwens ook een erg leuke loop! Heb ik vorig jaar gedaan :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  ESF Reporter zaterdag 15 februari 2014 @ 11:50:55 #209
87554 Cee
Welluk?
pi_136730535
Vanochtend wilde ik gaan lopen, super veel zin in, de temperatuur is heerlijk en de bossen ruiken al naar lente en de wind woei. Maar al bij de eerste paar meters voelde ik pijn in m'n rechterbovenbeen. Vorige week heb ik een sprintje getrokken en daarbij schoot het er even in, maar dat was eventjes, verder deze week weinig last van gehad. De hele week niet gelopen en net dus wel, na 2,5km af moeten breken omdat het echt niet goed zit in mijn bovenbeen. Alsof een spier goed verrekt is. Strompelend nog wat gelopen, geprobeerd te rennen, afgebroken vanwege pijn. :(

En terwijl ik dit typ lees ik Reflectionne's post. We kunnen de hand schudden.
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 11:51:45 #210
155227 crew  Guppy
dus
pi_136730558
Wat een blessureleed in een keer weer -O- beterschap allemaal!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 15 februari 2014 @ 11:58:30 #211
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_136730824
Straks een crossje. 4 rondjes om een plas(je) van 2.5km. Hopelijk blijft de wind een beetje liggen anders is 't koud denk ik. Heb ook geen idee wat ik aan moet doen. Gevoelstempratuur rond de 5 graden.

Sterkte mensen met blessures.

En Moblo en Wolve (quoten werkt niet).. Het is idd wel de langste afstand voor jullie maar bij jullie met die heuvels enzo lijkt het me toch wel wat makkelijker. Voor mij gaat het echt zwaar worden, maar ik heb karakter en dat gaat mij er hopelijk doorheen slepen. HM is ook alweer meer dan een maand terug en dat was mijn langste en ik denk niet zo zwaar als de sallandtrail. Maar bij Egmond had ik wel wat over dus dat is wel positief voor de trail.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_136731375
Afgezien van die herfstwind lijkt het wel lente! :)

Heerlijk rondje gelopen, tegen de wind in door het bos, klein stukje open veld tegen de wind in (zwaar!) en vervolgens met wind in de rug rustig terug terug naar huis.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136731703
Het is warm, in kan me niet herinneren dat het ooit zo warm was op mijn verjaardag. Dus ik heb net weer eens echt gezweet tijdens de intervaltraining. En ik ging voor mijn gevoel niet eens zo hard als de vorige keren. Ik O+ hardlopen, wie had dat ooit gedacht :)

Straks zelfgemaakte (door mijn mevrouw) pudding kruimel vlaai :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door Nirak op 15-02-2014 14:08:15 ]
pi_136731722
De bergrace lijkt mij ook leuk! Maar heb al zoveel die maand, dus denk dat ik hem een andere keer ga doen.

Ik heb weer tien kilometer in de benen! De laatste keer die afstand was al weer twee maanden geleden en ondanks dat ik het weet dat het tijdens de CPC echt wel gaat lukken wilde ik het wel weer een keer gelopen hebben. Na kip-zonder-kop-stress thuis omdat ik m'n oortjes niet kon vinden ("en ik ga toch niet zo lang zonder muziek lopen, dan ga ik me vervelen!" riep ik tegen mossel) uiteindelijk met mossels oordopjes en Quoi's happy-hardcore-lijstje op pad. Ging lekker! In de tweede kilometer ging ik wat harder dan m'n normale duurlooptempo, maar later lukte het beter om een mooi tempo te lopen. Het waaide hard, maar niet te, ja, echt lekker gelopen!

SPOILER
En gefeliciteerd Nirak! Gitaar spelen is leuk, ben benieuwd wanneer je eelt op je vingers krijgt. ;)
pi_136731830
Pfff wat een wind hé :D
Sommige stukken werd ik zelfs weggeblazen in de polder.
Maar.. Geen regen!! _O_
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:38:46 #216
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136731975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef Gogo83 het volgende:
De bergrace lijkt mij ook leuk! Maar heb al zoveel die maand, dus denk dat ik hem een andere keer ga doen.

Ik heb weer tien kilometer in de benen! De laatste keer die afstand was al weer twee maanden geleden en ondanks dat ik het weet dat het tijdens de CPC echt wel gaat lukken wilde ik het wel weer een keer gelopen hebben. Na kip-zonder-kop-stress thuis omdat ik m'n oortjes niet kon vinden ("en ik ga toch niet zo lang zonder muziek lopen, dan ga ik me vervelen!" riep ik tegen mossel) uiteindelijk met mossels oordopjes en Quoi's happy-hardcore-lijstje op pad. Ging lekker! In de tweede kilometer ging ik wat harder dan m'n normale duurlooptempo, maar later lukte het beter om een mooi tempo te lopen. Het waaide hard, maar niet te, ja, echt lekker gelopen!

SPOILER
En gefeliciteerd Nirak! Gitaar spelen is leuk, ben benieuwd wanneer je eelt op je vingers krijgt. ;)
:D ^O^ Mooi!
Was het wat? Ik ga er altijd heerlijk van lopen.

Nirak, geniet van je verjaardag w/
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:39:25 #217
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136731995
Gefeliciteerd Nirak! *O* Geniet van de vlaai :9

En weer 10km in de benen voor Gogo ^O^ Geen last meer van je schenen?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:43:31 #218
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_136732129
quote:
10s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 09:56 schreef Reflectionne het volgende:

• Reflectionne - 7.6 km

• Reflectionne - 7.5 km

Done! ^O^
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
  Moderator zaterdag 15 februari 2014 @ 12:43:43 #219
155227 crew  Guppy
dus
pi_136732138
Goed bezig Gogo!

En Nirak ook gefeliciteerd!
pi_136732306
Een week niet gelopen door een heupblessure, maar zojuist weer lekker kunnen trainen :)
pi_136732641
Gefeliciteerd Nirak!

En succes met gitaarspelen :)
pi_136733152
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

:D ^O^ Mooi!
Was het wat? Ik ga er altijd heerlijk van lopen.

Nirak, geniet van je verjaardag w/
Het liep echt lekker ja... Ik kakte op een gegeven moment een beetje in, schreeuwt ineens Scooter in m'n oor to 'move my ass!!!' :+ Ga denk ik wel m'n eigen lijstje maken gebaseerd op deze, Robert Miles doet het niet helemaal voor me, maar ben tijdens het lopen te lui om m'n telefoon te pakken en door te zappen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:39 schreef GotC het volgende:
Gefeliciteerd Nirak! *O* Geniet van de vlaai :9

En weer 10km in de benen voor Gogo ^O^ Geen last meer van je schenen?
Nope, de pijn was ontstaan toen ik, na op zondag de Safarirun te hebben gelopen, op maandag op de baan ging trainen. Wel redelijk rustig gedaan toen, maar ik moet gewoon geen twee dagen achter elkaar lopen, zéker niet een wedstrijdje en een baantraining. Een weekje rust was gelukkig voldoende om de klachten te laten overgaan.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:15:28 #223
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136733299
Van harte Nirak *O*

Vanmorgen lekker 24 kilometer weggetikt. Zo voelde het ook echt O+
F means you're fucked
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:28:52 #224
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136733849
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Het liep echt lekker ja... Ik kakte op een gegeven moment een beetje in, schreeuwt ineens Scooter in m'n oor to 'move my ass!!!' :+ Ga denk ik wel m'n eigen lijstje maken gebaseerd op deze, Robert Miles doet het niet helemaal voor me, maar ben tijdens het lopen te lui om m'n telefoon te pakken en door te zappen.

[..]

Nope, de pijn was ontstaan toen ik, na op zondag de Safarirun te hebben gelopen, op maandag op de baan ging trainen. Wel redelijk rustig gedaan toen, maar ik moet gewoon geen twee dagen achter elkaar lopen, zéker niet een wedstrijdje en een baantraining. Een weekje rust was gelukkig voldoende om de klachten te laten overgaan.
Gelukkig maar! En fijn dat je de oorzaak hebt gevonden.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 13:52:35 #225
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136734730
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:11 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

[..]

Die CPC gaat m echt wel worden voor je *O*
F means you're fucked
pi_136735430
Eindelijk weer een loop die lekker ging! Endorfine here we come.

Heb ook besloten om in ieder geval 1x per week 1.5 uur of meer te lopen, want dat vind ik uiteindelijk toch het lekkerste, en dan doe ik het doordeweeks gewoon rustig aan :o

http://www.endomondo.com/workouts/296971799/11367364
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_136736081
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:50 schreef Cee het volgende:
Vanochtend wilde ik gaan lopen, super veel zin in, de temperatuur is heerlijk en de bossen ruiken al naar lente en de wind woei. Maar al bij de eerste paar meters voelde ik pijn in m'n rechterbovenbeen. Vorige week heb ik een sprintje getrokken en daarbij schoot het er even in, maar dat was eventjes, verder deze week weinig last van gehad. De hele week niet gelopen en net dus wel, na 2,5km af moeten breken omdat het echt niet goed zit in mijn bovenbeen. Alsof een spier goed verrekt is. Strompelend nog wat gelopen, geprobeerd te rennen, afgebroken vanwege pijn. :(

En terwijl ik dit typ lees ik Reflectionne's post. We kunnen de hand schudden.
Zelfs hetzelfde been :(

Nog tips voor snel herstel? Behalve niet hardlopen?

[ Bericht 1% gewijzigd door Reflectionne op 15-02-2014 14:45:32 ]
pi_136736488
Wat is het winderig buiten zeg, maar het is alles behalve koud. Als je tenminste aan het lopen bent..
Net lekker 2x 4km gelopen en dat ging best lekker. Tempo rond de 6:30 en 6:40 min/km gehouden en HR was redelijk stabiel, ondanks de windstoten.

Tegen het einde van de eerste interval dacht ik wel eventjes het scheenbeen weer te voelen, maar nadat daar een windstoot weer voor wat afleiding zorgde, heb ik er niks meer gevoeld. Toch best vreemd, ben redelijk onzeker wat dat betreft nu en denk al gauw iets te voelen. Althans, dat denk ik.

Anyway, in totaal dus weer 8km gelopen en ik voel me top nu :D
pi_136736556
quote:

SPOILER
Netjes gelopen, gaat helemaal goed komen met de cpc.

YUR, 24 km in 1 ochtend, daar zou ik zoveel langer over doen ;) Fijn dat het zo goed voelt!

En dank voor de felicitaties :) Ik heb duidelijk nog geen eelt op mijn vingers: auw :X
pi_136736939
Straks een klein 5 of 6K rondje als opwarmer voor morgen, dan morgenochtend een 5M race waar we 1.5km heen dribbelen. Daarna vanaf daar nog 6M rondje en dan naar huis weer terug omhoog. Hopelijk een totaal van 20/22km. Met wat pauzes, maar echt zitten zullen we niet doen! Morgen ook perfect renweer naar het schijnt :9
Ja doei.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 15:10:18 #231
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_136737377
Heeft er hier iemand ervaring met forefoot running? Collega van me doet het en zegt dat het een stuk beter loopt, maar dat het wel lang trainen is om er aan te wennen.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 15:25:25 #232
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136737944
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Eraser127 het volgende:
Heeft er hier iemand ervaring met forefoot running? Collega van me doet het en zegt dat het een stuk beter loopt, maar dat het wel lang trainen is om er aan te wennen.
Echt forefoot? Of stiekem toch een beetje midfoot? En of het beter loopt....da's persoonlijk. Ik geloof dat 90% van de lopers een gewone hiellanding maakt, en dat zal ook niet voor niets zijn.

En ja, het is een andere belasting op vooral je kuiten en achillespees. Die worden door middenvoetslanding (en voorvoetslanding) wat "korter" gehouden....en dat vraagt wel wat tijd om daar aan te wennen.

En als je je landing wilt aanpassen, moet je eigenlijk direct je complete houding en loopstijl aanpassen
F means you're fucked
pi_136741187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 11:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Straks een crossje. 4 rondjes om een plas(je) van 2.5km. Hopelijk blijft de wind een beetje liggen anders is 't koud denk ik. Heb ook geen idee wat ik aan moet doen. Gevoelstempratuur rond de 5 graden.

Sterkte mensen met blessures.

En Moblo en Wolve (quoten werkt niet).. Het is idd wel de langste afstand voor jullie maar bij jullie met die heuvels enzo lijkt het me toch wel wat makkelijker. Voor mij gaat het echt zwaar worden, maar ik heb karakter en dat gaat mij er hopelijk doorheen slepen. HM is ook alweer meer dan een maand terug en dat was mijn langste en ik denk niet zo zwaar als de sallandtrail. Maar bij Egmond had ik wel wat over dus dat is wel positief voor de trail.
Ah joh, we gaan er gewoon van genieten, toch? 't Is ook geen wedstrijd, dat scheelt!
Ja doei.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:08:10 #234
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136742225
Route voor morgen in mijn kop aan het prenten. Poef! :o Toch best af en toe even opletten welke afslag en welke kant vd weg.

Toch verantwoordelijk voor een groepje van 10.
Scheelt dat ik daar in de buurt heb gewoond (Scheveningen O+ ).

Yur, als je nog tips hebt.... iig op de Scheveningseweg links eindigen, dacht ik zo :)

en zeg nu niet: maak je niet druk, ik ben nu eenmaal een 1eklasdruktemakerpursangenzo
pi_136742230
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:28 schreef Nirak het volgende:
Het is warm, in kan me niet herinneren dat het ooit zo warm was op mijn verjaardag. Dus ik heb net weer eens echt gezweet tijdens de intervaltraining. En ik ging voor mijn gevoel niet eens zo hard als de vorige keren. Ik O+ hardlopen, wie had dat ooit gedacht :)

Straks zelfgemaakte (door mijn mevrouw) pudding kruimel vlaai :)

SPOILER
Gefeliciteerd Nirak. Gitaarles O+ Het is voor mij alweer heel veel jaartjes geleden en ik ben volgens mij de helft alweer vergeten. Zere vingers inderdaad en voor je eelt krijgt gaat de boel eerst nog een paar keer vervellen. ;)

Alle hardlopers van vandaag zijn wat mij betreft toppers. Ik kwam net bij een vriendin vandaan en zag behoorlijk wat fietsers knokken tegen de wind in. Nou zal het niet overal even hard waaien maar toch. _O_
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_136742254
Wie is hier bekend met House of Running in Amsterdam? Ik wil mij hier misschien bij aansluiten, omdat ik alleen hardlopen een beetje doelloos vind.
pi_136742260
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 14:50 schreef Nirak het volgende:

[..]
En dank voor de felicitaties :) Ik heb duidelijk nog geen eelt op mijn vingers: auw :X
Ook nog gefeliciteerd!!! *O*

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 15:10 schreef Eraser127 het volgende:
Ik loop vooral met een voorvoetlanding. Soms ook midvoet. Ik heb ook eigenlijk nooit met een haklanding gelopen, dus kan je niet vertellen of het beter loopt. Zoals YUR al zegt kan het wel zwaarder zijn voor je kuiten en achilles. Daarentegen schijnt het wel weer beter te zijn voor je knieën en rug. Zelf vind ik de theorie erachter wel duidelijk en positief. Dat je met haklanding elke stap 'afremt' en weer over je zwaartepunt heen moet, bij voorvoetlanding (met bijbehorende correcte houding) is dat niet zo.
Het makkelijkst om te proberen is een metronoom-app te downloaden op je telefoon en die op 180 bpm te zetten en daarmee te gaan lopen. Als je rond dat aantal passen per minuut zit heb je vanzelf een kortere pas, korter grondcontact en land je vanzelf meer vooraan je voet of midvoet. Probeer het wel rustig op te bouwen ;).

Zelf net terug van een heerlijk rondje (4 rondjes zelfs) hardlopen. 20 kilometer weggetikt met ook weinig moeite. Hartslag was ik wel tevreden mee, schoot alleen wat omhoog als ik dat lekkere windje tegen kreeg :P . Maar dat is dan ook weer logisch. Voor de rest was het erg lekker weer! Nog wel iemand zien lopen met een trainingspak aan 8)7 , ik had het zelf al warm in kort/kort. Was alweer genieten in ieder geval! ^O^
http://www.endomondo.com/workouts/297098566/2368823
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:18:56 #238
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136742565
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:08 schreef Quoi het volgende:
Route voor morgen in mijn kop aan het prenten. Poef! :o Toch best af en toe even opletten welke afslag en welke kant vd weg.

Toch verantwoordelijk voor een groepje van 10.
Scheelt dat ik daar in de buurt heb gewoond (Scheveningen O+ ).

Yur, als je nog tips hebt.... iig op de Scheveningseweg links eindigen, dacht ik zo :)

en zeg nu niet: maak je niet druk, ik ben nu eenmaal een 1eklasdruktemakerpursangenzo
Maak je niet druk :P
F means you're fucked
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:20:55 #239
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136742622
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:18 schreef YUR het volgende:

[..]

Maak je niet druk :P
Doe ik gewoon wel :P Ik ken 'm uit mijn hoofd. BAM!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:22:31 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136742686
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:20 schreef Quoi het volgende:

[..]

Doe ik gewoon wel :P Ik ken 'm uit mijn hoofd. BAM!
^O^
F means you're fucked
pi_136742740
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef Devv het volgende:
Wie is hier bekend met House of Running in Amsterdam? Ik wil mij hier misschien bij aansluiten, omdat ik alleen hardlopen een beetje doelloos vind.
Ze laten daar niemand toe die de 5km niet binnen 20 minuten aflegt. Vinden ze sjokkers...
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:25:01 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136742750
terwijl MrQ een Garmin 310XT heeft waar 'ie de route gewoon inzet :{ die loopt met de echte snellerds
pi_136743101
Nirak gefeliciteerd! Veel plezier met gitaarspelen!
pi_136743378
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:09 schreef Devv het volgende:
https://www.facebook.com/groups/runningjunkies/

en

https://www.facebook.com/runningjunkies?fref=ts
pi_136743448
Waar op Scheveningen heb jij gewoond Quoi?

Ik heb in de Wassenaarsestraat, net naast de Oude Kerk gewoond!

Zo, 7.4km heen-en-terugje gedaan. Kwam érg donkere lucht aan, dus rondje heb ik er niet van gemaakt (zou anders 10km ofzo geworden zijn, en dat was eigenlijk ook al niet de bedoeling...) en nu lekker warme chocolademelk O+
Ja doei.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:56:12 #246
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_136743685
quote:
99s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:24 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ze laten daar niemand toe die de 5km niet binnen 20 minuten aflegt. Vinden ze sjokkers...
_O_
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_136744167
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 13:15 schreef YUR het volgende:
Van harte Nirak *O*

Vanmorgen lekker 24 kilometer weggetikt. Zo voelde het ook echt O+
Deze week alweer bijna 60km zie ik, echt netjes man! _O_ Mooi dat het ook allemaal nog soepel gaat! Morgen de kilometers nog aanvullen of rustdagje?

quote:
*O* Goed bezig! Erg fijn ook dat je van je pijntjes af bent! Goede muziekkeuze trouwens! :D

Voor de rest ook lekker bezig, cafca, spiritus, kluis, nirak, L_T, levitas (ook nog pijnvrij! *O* ) etc.. ^O^

Cee en Reflectionne beterschap met jullie benen! Hoop dat jullie ook snel weer pijnvrij kunnen lopen! :*
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:14:58 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_136744178
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Deze week alweer bijna 60km zie ik, echt netjes man! _O_ Mooi dat het ook allemaal nog soepel gaat! Morgen de kilometers nog aanvullen of rustdagje?

[..]

*O* Goed bezig! Erg fijn ook dat je van je pijntjes af bent! Goede muziekkeuze trouwens! :D

Voor de rest ook lekker bezig, cafca, spiritus, kluis, nirak, L_T, levitas (ook nog pijnvrij! *O* ) etc.. ^O^

Cee en Reflectionne beterschap met jullie benen! Hoop dat jullie ook snel weer pijnvrij kunnen lopen! :*
Ik zou niet weten waarom ik de kilometers aan zou moeten vullen
F means you're fucked
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:15:09 #249
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_136744182
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 17:48 schreef motorbloempje het volgende:
Waar op Scheveningen heb jij gewoond Quoi?

Ik heb in de Wassenaarsestraat, net naast de Oude Kerk gewoond!

Zo, 7.4km heen-en-terugje gedaan. Kwam érg donkere lucht aan, dus rondje heb ik er niet van gemaakt (zou anders 10km ofzo geworden zijn, en dat was eigenlijk ook al niet de bedoeling...) en nu lekker warme chocolademelk O+
Seinpoststraat. Ik keek óp zwembad De Blinkert(d?) :) Wil wel weer naar dat buurtje terug :Y Jij?
pi_136744187
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:14 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom ik de kilometers aan zou moeten vullen
Nee hoeft ook niet, maar misschien had je nog een herstelloopje op het program :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')