Je kan ze nog plaatsenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:05 schreef Beach het volgende:
Is het nou al geweest of kan ik nog picks plaatsen
Zeker, er waren ook weinig mensen die Carmont zagen winnen van Philippou maar hij domineerde zelfs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:58 schreef PSYCHEV het volgende:
Eerlijk gezegd zie ik Mousasi of Carmont wel voor een upset zorgen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Half 5 main card.. als je dan om 07.00 op staat kun je denk ik de co-main en main gewoon zien, ik moet toch vroeg op..
Kan me niet veel van die voorspellingen herinneren, maar zagen veel mensen Philippou winnen ja? Eerlijk gezegd vind ik Costas de most overrated UFC fighter op 't momentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeker, er waren ook weinig mensen die Carmont zagen winnen van Philippou maar hij domineerde zelfs.
Hmm, of om 12u naar bed en om half 5 eruit.... Weet nog niet wat ik ga doen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Half 5 main card.. als je dan om 07.00 op staat kun je denk ik de co-main en main gewoon zien, ik moet toch vroeg op..
You sure? Silva en Oliveira matches lijken me dikke squash matches eerlijk gezegd, om daar zo vroeg je nest voor uit te komen...quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hmm, of om 12u naar bed en om half 5 eruit.... Weet nog niet wat ik ga doen.
Heb het even opgezocht: 12/15 had Philippou gepickt.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:47 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
[..]
Kan me niet veel van die voorspellingen herinneren, maar zagen veel mensen Philippou winnen ja? Eerlijk gezegd vind ik Costas de most overrated UFC fighter op 't moment
Maar ik ga ook niet voor twee partijtjes uit m'n nest, dan slaap ik liever uitquote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
You sure? Silva en Oliveira matches lijken me dikke squash matches eerlijk gezegd, om daar zo vroeg je nest voor uit te komen...
Ga je naar de kerk?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
Dat is ook een goeie.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hmm, of om 12u naar bed en om half 5 eruit.... Weet nog niet wat ik ga doen.
Nee, ik moet om 10.00 op het vliegveld zijnquote:
Damn, die blonde ziet er goed uit!quote:
SPT / [Centraal] MMA topic #261 Machidousasiquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:19 schreef PSYCHEV het volgende:
[..]
Damn, die blonde ziet er goed uit!
People are sleeping on Reis!quote:
die gast is een kop groter, manquote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geld in zetten op Carmont
Jullie mogen je geld ook gewoon meteen aan mij geven
op papier.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 21:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja so? Jacare is zoveel beter
Ik verwacht problemen bij de Alcantara fight voor je, but who knowsquote:
Het zou mij niet verbazen als Oliviera voor eigen publiek te hard van stapel gaat. Ik verwacht dan dat Ogle de partij goed afsluit na de eerste minuten/ronde te hebben doorstaan.quote:
Ah, main event tijd!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:20 schreef THEFXR het volgende:
cagewarriors nu live!
http://www.cagewarriors.tv/
cormier niet, machida om 6 uurquote:Op zondag 16 februari 2014 04:07 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wanneer komen Machida en Cormier?
Over half uurtje?
Of is die tijd anders gezien het tijdsverschil?
Told you soquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oliveira
Musoke
Erick Silva
Jacare
Machida
Als je 5/5 wil moet je deze even kopiëren
Veel simpeler als deze card wordt het ook niet om ze allemaal goed te hebben. Snap nog steeds niet waarom mensen dachten dat Jacare in de problemen zou komenquote:Op zondag 16 februari 2014 13:34 schreef n00cL30n het volgende:
Och, met vier uit vijf ben ik ook nogsteeds erg blij.
Als het dan maar waard is geweest.. moet wel een hele lekkere chick zijn om je TUP voor op te gevenquote:Op zondag 16 februari 2014 17:56 schreef Broempoe het volgende:
LOL, ging gisteren onverwachts met een chick mee naar huis, picks niet gepost en nu dus uit de TUPNet de fights gekeken... jammer dat Moose weinig in te brengen had, had stiekem gehoopt dat hij meer als Shogun zou vechten tegen Machida.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |