nee niet worden .. dat zijn ze alquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Je gaat toch niet serieus beweren dat iedereen, zodra hij de wetenschap in gaat, corrupt wordt?
Het zijn verdorie de Sith niet.
Dan begeef ik me in goede kringen. tofquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nee niet worden .. dat zijn ze al
Geld corrumpeertquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:20 schreef motorbloempje het volgende:
Leg nou eens uit ipv oneliners te roepen. Probeer het eens.
Jep, graag.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dat ik dat nog moet uitleggen.
Weet je hoe slecht wetenschap betaald in vergelijking met het bedrijfsleven?quote:
En dus zijn ze vatbaarder voor corruptie want ze komen geld tekort!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet je hoe slecht wetenschap betaald in vergelijking met het bedrijfsleven?
Nee, want we waren al corrupt voor we er mee begonnen!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:40 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
En dus zijn ze vatbaarder voor corruptie want ze komen geld tekort!
(heb het alvast even ingevuld voor 'biekske)
Maar minder!quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee, want we waren al corrupt voor we er mee begonnen!
Dan doen ze het toch slecht hierquote:
Zeker. Vandaar ook dat 'koren op molen'.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, rotte appels heb je overal hè?
Waarom zou dit geen koren op de molen van de mensen zijn die inzien dat er dus streng gereguleerd wordt door de wetenschap zelf zijn??quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
Koren op de molen van de wetenschap(pers)haters:
Een oud-medewerker van de Universiteit Utrecht heeft zich schuldig gemaakt aan wetenschapsfraude. Hij heeft gegevens gefabriceerd en die gepresenteerd als werkelijke onderzoeksbevindingen.
bron http://www.nu.nl/binnenla(...)tenschapsfraude.html
En dit ja. Anders was 't wel in de doofpot gestopt. Of geprezenquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom zou dit geen koren op de molen van de mensen zijn die inzien dat er dus streng gereguleerd wordt door de wetenschap zelf??
Ik bedoel dus dat dit weer gebruikt-of misbruikt zo je wilt-gaat worden om alle wetenschappers over één kam te scheren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Waarom zou dit geen koren op de molen van de mensen zijn die inzien dat er dus streng gereguleerd wordt door de wetenschap zelf zijn??
(als er veel boeven betrapt worden kun je dat verklaren door de aanwezigheid van veel boeven maar ook door de effectieviteit van de beveiliging)
Snap ik, ik vind het zelf ook wel eens vervelend om al deze berichten te lezen omdat als er één discipline is die erg zelfkritisch is is het wel de wetenschap. Het ligt in de cultuur van wetenschappers om dingen niet voor waar aan te nemen... en van buitenaf worden wetenschappers nu ineens neergezet als mensen die zomaar wat kunnen verzinnen en dat kunnen publiceren.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat dit weer gebruikt-of misbruikt zo je wilt-gaat worden om alle wetenschappers over één kam te scheren.
Wilde dat juist voor zijn.
Nou Biekje, werk aan de winkelquote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Snap ik, ik vind het zelf ook wel eens vervelend om al deze berichten te lezen omdat als er één discipline is die erg zelfkritisch is is het wel de wetenschap. Het ligt in de cultuur van wetenschappers om dingen niet voor waar aan te nemen... en van buitenaf worden wetenschappers nu ineens neergezet als mensen die zomaar wat kunnen verzinnen en dat kunnen publiceren.
Aan iedereen die dat denkt wil ik graag iets wat verzonnen is zien publiceren in een cell of een nature
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |