Heb er de hele dag over nagedacht, en ik ben eruit. Ik stop met studeren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar met het mes op de keel dwingen tot het plegen van belastingfraude! Je ontkomt er niet aan als afgestudeerde/gepromoveerde.
Dat zal je kansen vast verhogen jaquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb er de hele dag over nagedacht, en ik ben eruit. Ik stop met studeren.
Nee, de vrijheid om te kiezen is te groot en er wordt te weinig verantwoordelijkheid neergelegd bij degene die keuzes maken om tot werkeloosheid opgeleid te worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie kan het echt permiteren?
Mijn broertje heeft een leuke studie genoten... maar heeft ondertussen wel een schuld van 40k. Maar nog geen baan. Die generatie heeft GIGA-schulden voordat ze uberhaupt op de markt komen. Je hebt niets echt geleerd en kans op een baan is nul.
Het onderwijs is compleet ontspoort.
Dit rijmt niet helemaal met elkaar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wie kan het echt permiteren?
Mijn broertje heeft een leuke studie genoten... maar heeft ondertussen wel een schuld van 40k. Maar nog geen baan. Die generatie heeft GIGA-schulden voordat ze uberhaupt op de markt komen. Je hebt niets echt geleerd en kans op een baan is nul.
Het onderwijs is compleet ontspoort.
Dus als iemand een slecht salaris krijgt met weinig kansen op een vaste instelling, is het werk dat hij desondanks toch nog doet van een slechte kwaliteitquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:24 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
zie wetenschappers zijn domgehouden nietsnutten (volgends de maatschappij aangezien ze voor wegwerpartitel worden behandeld) die aangezet worden tot (belasting)fraude. En zelf maar denken dat ze wat weten. Tssk. En als je kennis hebt dan kom je nergens aan de bak. Welkom in Vernederland.
Mooi man maar ondertussen wordt het recht op onderwijs omgetoverd tot een zeer dwangmatige indoctrinatiegevangenis.
Dat waarschijnlijk niet, maar dwingen tot belastingfraude zal ik geen last van hebben nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat zal je kansen vast verhogen ja
Leuke studie <> nuttige studiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dit rijmt niet helemaal met elkaar.
Mijn ex deed keltisch/oud-germaans, voorbeeld van leuk maar niet nuttigquote:
Zijn er nog geschriften uit die tijd die vertaald moeten worden?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn ex deed keltisch/oud-germaans, voorbeeld van leuk maar niet nuttig
Geloof dat er uiteindelijk 1 plek was in Engeland waar je die studie daadwerkelijk toe kon passen (op voorwaarde dat degene die dat nu deed dood zou neervallen).quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zijn er nog geschriften uit die tijd die vertaald moeten worden?
En die wordt natuurlijk 180quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:33 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Geloof dat er uiteindelijk 1 plek was in Engeland waar je die studie daadwerkelijk toe kon passen (op voorwaarde dat degene die dat nu deed dood zou neervallen).
dat die groep dus arrogant en minder weten dan ze denken. >> tunnelvisie.quote:
Dat boek gaat alleen over de evolutietheorie en wetenschappers op dat specifieke gebied. Het laat verder alle andere takken van wetenschap onbesproken en is meer een kritiek van de schrijver op de evolutietheorie in haar huidige vorm. Dat zegt niet echt iets over wetenschappers in het algemeenquote:
Achja, dat kan van iedereen gezegd worden. Ik vind dat jij jezelf overschat. Je denkt alles beter te weten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat die groep dus arrogant en minder weten dan ze denken. >> tunnelvisie.
dat klopt.. maar de term arrogant is voor ALLE disciplines van toepassing.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat boek gaat alleen over de evolutietheorie en wetenschappers op dat specifieke gebied. Het laat verder alle andere takken van wetenschap onbesproken en is meer een kritiek van de schrijver op de evolutietheorie in haar huidige vorm. Dat zegt niet echt iets over wetenschappers in het algemeen
Leg uit, waarom denk je dat?quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat klopt.. maar de term arrogant is voor ALLE disciplines van toepassing.
.. dat ik dat nog moet uitleggen.quote:
Graagquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
.. dat ik dat nog moet uitleggen.
Pot > Ketelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 23:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
dat die groep dus arrogant en minder weten dan ze denken. >> tunnelvisie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |