Laten we allemaal geleerden volgen die allemaal wat zeggen, laten we overleveringen geloven die niet door Allah is gestuurd, laten we niet zelf lezen en onderzoeken en zelf dingen bepalen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Laten we allemaal mufassir zijn zonder opleiding, enige achtergrondkennis, kennis van geschiedenis, kennis van ahadith, kennis van tafsir, kennis van arabisch.
Dat zal geen goede islamitische gemeenschap worden die hecht zal zijn.
Dat is je recht. Ik informeer je slechts over hetgeen men zich op baseert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Die erken ik niet.
Nou. Toen waren we uitgepraat.
Dank je welquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat is je recht. Ik informeer je slechts over hetgeen men zich op baseert.
Nou, het klopt redelijk. Ik kan een lange tijd incasseren en daarna ontplof ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was een grapjen.![]()
Meende ik niks van in ieder geval.
We gaan er te lang over doorquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil uitdelen, maar kan niet incasseren. Deze jidde is zelf alles behalve heilig
Ik bèn ook alles behalve heiligquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wil uitdelen, maar kan niet incasseren. Deze jidde is zelf alles behalve heilig
Ik ontplof meteen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou, het klopt redelijk. Ik kan een lange tijd incasseren en daarna ontplof ik.![]()
Jouw ui.
Het gaat niet meer over dat andere toch. Echt vermakelijk hoe die nu zo heilig en zielig speeltquote:
Nou het is meer een kwestie van: I don't give a fuck.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het gaat niet meer over dat andere toch. Echt vermakelijk hoe die nu zo heilig en zielig speeltje bent blijkbaar onbekend met hem
Hahhaha mad?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:17 schreef Weissman het volgende:
Konustukca batiryorsun aq, Che
Vertaling: hoe meer je praat, hoe meer je zakt, zetten op je kut.
Ja man, ik zie hier paars en groen van woede.quote:
dezen chickquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Altijd lache die cyberimams op internet. Geloven in iets waar ze vrede en rust in zouden moeten vinden maar keer op keer bevestigen dat ze hypocriete haatzaaiers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje anderen proberen te beledigen en dan menen dat het een grapje of helemaal niet zo bedoeld was. Chapeau!
Heb je Grave of the Fireflies wel eens gezien? Ik kijk normaal gesproken geen anime, maar omdat deze in de IMDb Top 250 staat gekeken en geen spijt van gehad.quote:
Voor t eerst zijn we het eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Altijd lache die cyberimams op internet. Geloven in iets waar ze vrede en rust in zouden moeten vinden maar keer op keer bevestigen dat ze hypocriete haatzaaiers zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is. Beetje anderen proberen te beledigen en dan menen dat het een grapje of helemaal niet zo bedoeld was. Chapeau!
Je klinkt zo wijs - ben je een buitenaards wezen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Wat grapje. Heb nergens gezegd dat het grapje is of niet zo bedoeld. Ik vroeg waar de aanval was in mijn post.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:20 schreef Unlabeled het volgende:
Was die post voor jou. Bij cyberimam dacht ik aan die andere.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat grapje. Heb nergens gezegd dat het grapje is of niet zo bedoeld. Ik vroeg waar de aanval was in mijn post.
Voor de rest schijt aan. Weissman die jankt om beledingentypische jidde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |