Dat is de korte versiequote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou isa zegt dan doodleuk om jullie niet te storen anders krijg ik dat weer over me heen.
Andrea uitgelult
Zo zou het moeten gaan dan he
dan zal ze er niet bij vertellen dat dit voor de herrie is, maar ze moet het gewoon doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Clank het volgende:
Andrea ziet dat de melkmachine nog niet is schoongemaakt. 'Geweldig' zegt ze. Heeft ze weer wat om Isa op te pakken.
9.13quote:
Zou Paul van de psy sigaretten voorgeschreven krijgen? Als ie niet mag roken trekt Paul het helemaal niet meer denk ik..quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:12 schreef renevanlaaren het volgende:
ongelofelijk hoeveel die paul rookt,pakje lijkt niet op te gaan
O jee jankt Paulquote:
Ja precies, ze kan ook dat melkapparaat gelijk schoonmaken, dan zijn ze allemaal in een keer wakker lekker vroeg! Maar die zeik Andrea heeft altijd wat, die nep christen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:11 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou isa zegt dan doodleuk om jullie niet te storen anders krijg ik dat weer over me heen.
Andrea uitgelult
Zo zou het moeten gaan dan he
Nou...ik kan het niet duidelijk zien...maar hij staat op springenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee jankt Paul
Weet iemand al wat er in die brief stond van gisteren?
Hij moet nog even wachten hoor tot 10.32quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nou...ik kan het niet duidelijk zien...maar hij staat op springen
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja precies, ze kan ook dat melkapparaat gelijk schoonmaken, dan zijn ze allemaal in een keer wakker lekker vroeg! Maar die zeik Andrea heeft altijd wat, die nep christen!
Wat een ontevreden gezicht (wilde geen smoelwerk schrijven) Kan dat mens niet meer horen de griezel!
Dan moet Billy 'm maar melkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kloptquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.
Dit is gewoon zijn gebruikelijke gerochelquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ach, er zullen al wel mensen zijn die alweer gemaild hebbenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik meen gister ook begrepen te hebben van Sjon dat die machine na gebruik direkt gereinigd moest worden.
Om de rest niet wakker te maken. De tere zieltjes hebben hun nachtrust hard nodig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef schizolientje het volgende:
waarom staan de dames in de keuken te fluisteren/
Jawel dan is het gelijk oorlog, bij die luie figuren daar!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ze hebben daar nu een machine voorquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan moet Billy 'm maar melken
Getver, heb zo raar beeld bij het intieme gedeelte van Paul momenteelquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Koeien zijn al gedaan door Isaquote:
Hij moet nog een zithoek makenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:16 schreef 5thencounter het volgende:
Paul raakt eindelijk een beetje uitgeklust lijkt het wel.. tijd voor zijn Exit
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal die machine er snel weer weggaan, want ze gaan er echt hun nacht ochtend middagrust niet voor op gaan geven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ruud, als-ie niet teruggefloten wordtquote:
Laminaat op schroeven, is gelijk een heel ander gezichtquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:20 schreef Poezewoes het volgende:
Als ze die tafels wel eenns schuren en lakken, vind het nu een vies gezicht die tafels!
Ja nu je dit zegt ............inderdaadquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Weinig drukte nog om de verjaardag van Laura, een heel verschil met mastrubeertje haar verjaardag.
Nicoline hoeft zich niet veel zorgen te maken denk ik. Volgens mij heeft de groep haar al omarmd. En wie het waagt op haar te stemmen krijgt het met Paul aan de stokquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:18 schreef Bestweldonker het volgende:
Gaat iedereen op 19 februari zijn stemmen inzetten op Nicoline, of is zij uitgesloten van deze stemming?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 02:10 schreef bull1966 het volgende:
aan wie doet me dat wit hondje toch denken ??????
[ afbeelding ]
Lau zal niet zo'n poeha willen, heel ander type.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:19 schreef Dotteke het volgende:
Weinig drukte nog om de verjaardag van Laura, een heel verschil met mastrubeertje haar verjaardag.
20 Kramen, en Nicolienesoepjes..jôh ze gaan binnenlopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:21 schreef HiDiHo het volgende:
Zoals ik het zie blijft het altijd armoede daar
Dacht dat dat een week uitgesteld wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoe dat zal verlopen![]()
Het "restaurant' is nog niet eens klaar. Heeft ze al een menukaart, weet ze überhaupt wel wat ze de mensen wil voor schotelen?
Is er al gesproken over wie haar gaat helpen met serveren, of gaat ze alles alleen doen?
O ik moet er niet aan denken die menskes die daar gaan eten![]()
![]()
En...................ze mogen alcohol verkopenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
20 Kramen, en Nicolienesoepjes..jôh ze gaan binnenlopen
O dat heb ik gemist .......is dat zo ?quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:24 schreef Brabopapa het volgende:
Dat gaat hem niet lukken, nu ze hun tanden buiten moeten gaan poetsen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |