lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 06:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Vroeger veel Mortal Kombat gespeeld.
De waarheid is echter anders... --> Domme TTquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:16 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Daarom in de TT: 'man uit Nederland'
Welke? Mohammed? Of Jezus? Beiden hebben ze iets dusdanigs gezegd....quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Manke het volgende:
[..]
lol
en niet omdat ze de profeet willen nadoen? (sla hun nekken enzo)
Noem je jouw rebellen in Syrië nu echt terrorist?quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Het zijn extremistische gedachtes om te vinden dat balkenende en die onthoofdende terrorist even zwaar gestraft zouden moeten worden.echt fok weer
Je hebt gelijk, bush is een terrorist!quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Jij bent als VS-cheerleader zijnde blijkbaar niet in staat om in te zien dat George W. Bush een misdadiger is. Waar heb je mij Poetin zien ophemelen of China? Of Saddam en Assad? Jij bent degene die eendimensionaal denkt.
Waar heb ik die redneck een terrorist genoemd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:33 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt gelijk, bush is een terrorist!
Waarom is de waarheid anders?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:57 schreef Kenju het volgende:
[..]
De waarheid is echter anders... --> Domme TT
[..]
Welke? Mohammed? Of Jezus? Beiden hebben ze iets dusdanigs gezegd....
Niet allemaal. Er zijn ook een hoop gematigde strijders. Iets dat zwart wit denkers niet kunnen zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Noem je jouw rebellen in Syrië nu echt terrorist?
Het inzicht komt langzaam, maar we komen er wel! De westers gesteunde islamistische 'gematigder' rebelletjes van Ahrar as-Sham, Vrij Syrisch Leger, Islamitisch Front onthoofden ook alawieten, sjiieten, christenen, druzen, hoor. Indien ze hen in de handen vallen.
Mensen met een Nederlands paspoort zijn gewoon Nederlanders. Dat ze een ander kleurtje hebben maakt niet dat ze dat opeens niet zijn. Al denken veel mensen op basis van een andere huidskleur daar al snel anders over, en houden ze er compleet andere normen op na.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:42 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Waarom is de waarheid anders?
Ik zeg toch feitelijk niks verkeerd?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:44 schreef Kenju het volgende:
[..]
Mensen met een Nederlands paspoort zijn gewoon Nederlanders. Dat ze een ander kleurtje hebben maakt niet dat ze dat opeens niet zijn. Al denken veel mensen op basis van een andere huidskleur daar al snel anders over, en houden ze er compleet andere normen op na.
'Man uit Nederland' zet je er neer omdat je graag wil ontkennen dat het gewoon een Nederlander is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:06 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik zeg toch feitelijk niks verkeerd?
Dat maak jij er van, ik benadruk het liever niet inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef Kenju het volgende:
[..]
'Man uit Nederland' zet je er neer omdat je graag wil ontkennen dat het gewoon een Nederlander is.
Dat maak ik er niet van. Jij stelde eerder dat je het om die reden hebt gedaan. En feitelijk zeg je dat nu weer. De factor van verschil is dat het iemand met een andere huidskleur is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, ik benadruk het liever niet inderdaad.
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Alleen maar omdat het een vieze terrorist is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef Kenju het volgende:
[..]
Dat maak ik er niet van. Jij stelde eerder dat je het om die reden hebt gedaan. En feitelijk zeg je dat nu weer. De factor van verschil is dat het iemand met een andere huidskleur is.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:49 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
[..]
Dit geldt net zo goed voor de autochtonen die naar Syrië zijn gegaan om te strijden.
En daarnaast heb je ook Nederlanders die niks met de islam te maken hebben, en zoiets doen:
Raymond P., oud-ambtenaar van het ministerie van Buitenlandse Zaken, is veroordeeld tot twaalf jaar cel voor spionage voor Rusland.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)tot-twaalf-jaar-cel/
Hoe weet ik dat jij loyaal bent aan Nederland?
Maar toch wordt ik altijd een beetje moe van die Europeanen en hun gezeik. Amerika heeft slechts het (imperialistische) stokje overgenomen van de westerse mogendheden en heeft ons (en grote delen van Azië) laten baden in enorme welvaart én vrijheid. Zij doen het werk ('het slechte'), wij profiteren én mogen ons ook nog eens moreel superieur voelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben niet anti-VS. Ik ben alleen niet zo kinderlijk naïef om te denken dat alle acties van de VS voortkomen uit een superheld-achtig verantwoordelijkheidsgevoel. Er wordt gewoon keihard gehandeld in eigenbelang.
Hij die miljarden mensen voor een EEUWIGHEID (dus realiseer je ff... voor ALTIJD... ) laat branden en lijden?quote:
Dat maakt niet dat hij geen Nederlander is. Maar laten we eerlijk zijn er wordt gewoon en verschil gemaakt in hoe we gedrag beoordelen aan de hand van de huidskleur. Als ik je andere posts zo bekijk, doe hij daar vol aan mee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is het helemaal niet. Alleen maar omdat het een vieze terrorist is.
Sluit me hierbij aan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:13 schreef SpecialK het volgende:
Als Nederlander op eigen houtje vechten in een oorlogszone voor een vreemde factie lijkt mij gewoon landverraad. Dan ben je wat mij betreft je paspoort kwijt en als je je gezicht hier laat zien dan mag het volk wat mij betreft uit het volgende lijstje kiezen.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog
Ligt er maar net aan voor wie je gaat vechtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:13 schreef SpecialK het volgende:
Als Nederlander op eigen houtje vechten in een oorlogszone voor een vreemde factie lijkt mij gewoon landverraad. Dan ben je wat mij betreft je paspoort kwijt en als je je gezicht hier laat zien dan mag het volk wat mij betreft uit het volgende lijstje kiezen.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Tweede_Wereldoorlog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |