abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136660030
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

... wel eng dat mensen zoals jij het verschil niet zien tussen een moordenaar en mensen in de politiek die een oplossing proberen te vinden en zo min mogelijk slachtoffers proberen te maken. Dat op-1-hoop gooien gaat hier zo ver, dat ik me zelfs af vraag of sommige mensen hier wel in de maatschappij kunnen functioneren.
Anderzijds vind ik het weer wat eng dat er blijkbaar figuren rondlopen zoals jij die, in al hun naïviteit, denken dat een Bush/Verenigde Staten per se het beste voor heeft met onze wereld.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_136660043
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:40 schreef firefly3 het volgende:
mensen in de politiek die een oplossing proberen te vinden en zo min mogelijk slachtoffers proberen te maken
Dat is dus hoe jij de oorlogsmisdadiger George W. Bush die een illegale oorlog gebaseerd op een leugen startte beschrijft? Maak je zorgen om jezelf en niet om mij.
-
pi_136660340
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Anderzijds vind ik het weer wat eng dat er blijkbaar figuren rondlopen zoals jij die, in al hun naïviteit, denken dat een Bush/Verenigde Staten per se het beste voor heeft met onze wereld.
Die anti-vs illuminatie new world order mensen zijn vrij eng, die hebben het de hele tijd over de vs in forums terwijl landen zoals china en rusland veel erger zijn en veel wapens leveren aan dictators en extremisten in afrika en amper aan ontwikkelingshulp doen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136660395
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:
Die anti-vs illuminatie new world order mensen zijn vrij eng
Ja, want alle anti-VS-mensen zijn aluhoedjes.
-
pi_136660513
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Die anti-vs illuminatie new world order mensen zijn vrij eng, die hebben het de hele tijd over de vs in forums terwijl landen zoals china en rusland veel erger zijn en veel wapens leveren aan dictators en extremisten in afrika en amper aan ontwikkelingshulp doen.
Ik ben niet anti-VS. Ik ben alleen niet zo kinderlijk naïef om te denken dat alle acties van de VS voortkomen uit een superheld-achtig verantwoordelijkheidsgevoel. Er wordt gewoon keihard gehandeld in eigenbelang.
pi_136660539
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:43 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Dat is dus hoe jij de oorlogsmisdadiger George W. Bush die een illegale oorlog gebaseerd op een leugen startte beschrijft? Maak je zorgen om jezelf en niet om mij.
Het is niet zo zwart wit als je denkt. Sinds wanneer heeft de president van Amerika alleen-recht zoals een dictator? Voor ieder normaal mens zit jij appels met peren te vergelijken. Maarja, ik moet wel rekening houden dat er veel mensen zijn hier die nog zeer jong en ontwetend zijn.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_136660605
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ben niet anti-VS. Ik ben alleen niet zo kinderlijk naïef om te denken dat alle acties van de VS voortkomen uit een superheld-achtig verantwoordelijkheidsgevoel. Er wordt gewoon keihard gehandeld in eigenbelang.
Dus balkenende = terrorist? :')
pi_136660668
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus balkenende = terrorist? :')
Nee. Maar ik begreep eerlijk gezegd dan ook niet wat die broekenpoeper in dat rijtje deed.
pi_136660687
Het zijn extremistische gedachtes om te vinden dat balkenende en die onthoofdende terrorist even zwaar gestraft zouden moeten worden. :D echt fok weer
pi_136660720
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee. Maar ik begreep eerlijk gezegd dan ook niet wat die broekenpoeper in dat rijtje deed.
Dus blair mag ook de gevangenis in met bush, samen met die terrorist?? :D
pi_136660823
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus blair mag ook de gevangenis in met bush, samen met die terrorist?? :D
Ik wil helemaal niemand in de bajes smijten. Die voorbeelden waren ook niet de mijne.

Waar ik vooral tegen ageer is de houding van bepaalde lieden die deze jongen categoriseren als oorlogsmisdadiger, maar tegelijkertijd in de veronderstelling leven dat de Amerikanen burgerdoden niet valt aan te rekenen omdat dat immers de 'good guys' zijn.
pi_136660837
Ik wordt een beetje moe van die vs discussies terwijl de vs een hoop goede dingen gedaan heeft, zoals meer ontwikkelingshulp dan rusland en china bij elkaar. Zwart wit denkers moeten in hokjes denken blijkbaar, dus dit soort dingen zijn te lastig.
pi_136660907
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 12:58 schreef firefly3 het volgende:
Het zijn extremistische gedachtes om te vinden dat balkenende en die onthoofdende terrorist even zwaar gestraft zouden moeten worden. :D echt fok weer
Niet even zwaar, zwaarder. Miljoenen doden, gewonden, weduwen, wezen, vluchtelingen, en hele landen vernietigen is erger dan één moord plegen. George W. Bush is een misdadiger.
-
pi_136660917
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik wil helemaal niemand in de bajes smijten. Die voorbeelden waren ook niet de mijne.

Waar ik vooral tegen ageer is de houding van bepaalde lieden die deze jongen categoriseren als oorlogsmisdadiger, maar tegelijkertijd in de veronderstelling leven dat de Amerikanen burgerdoden niet valt aan te rekenen omdat dat immers de 'good guys' zijn.
Maak je geen zorgen, ik denk in kleur. Maar een opmerking als gelijke behandeling is zo enorm zwart-wit tot zelfs hilarisch
pi_136660944
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:04 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Niet even zwaar, zwaarder. Miljoenen doden, gewonden, weduwen, wezen, vluchtelingen, en hele landen vernietigen is erger dan één moord plegen. George W. Bush is een misdadiger.
looool waar komen die trauma's vandaan? :D
pi_136660957
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:05 schreef firefly3 het volgende:
looool waar komen die trauma's vandaan? :D
Jij had het net over jong en onwetend, maar je gedraagt je als een kleuter.
-
pi_136661004
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef firefly3 het volgende:
Ik wordt een beetje moe van die vs discussies terwijl de vs een hoop goede dingen gedaan heeft, zoals meer ontwikkelingshulp dan rusland en china bij elkaar. Zwart wit denkers moeten in hokjes denken blijkbaar, dus dit soort dingen zijn te lastig.
Dat is toch gelul man? Dat heeft meer weg van je schuld afkopen. Maffiabazen staan vaak ook bekend om hun vrijgevigheid. Al Capone was daar een goed voorbeeld van. Maakt dat dat hun misdaden onbestraft moeten blijven of niets voorstellen?
pi_136661120
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:06 schreef Charismatisch het volgende:

[..]

Jij had het net over jong en onwetend, maar je gedraagt je als een kleuter.
Je bent als een mug dat 1 dimensionaal denkt en telkens "de vs is evil" roept. Elke oorlog heeft zijn redenen gehad met meerdere betrokken partijen. Welkom in de multidimensionale wereld.
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:11:17 #94
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_136661127
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt de VS erbij moeten slepen in een discussie over deze terrorist? Deze terrorist heeft niets met de VS van doen. Hun wanstaltige acties praten de actie van deze vent niet goed, en andersom ook niet.
pi_136661173
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is toch gelul man? Dat heeft meer weg van je schuld afkopen. Maffiabazen staan vaak ook bekend om hun vrijgevigheid. Al Capone was daar een goed voorbeeld van. Maakt dat dat hun misdaden onbestraft moeten blijven of niets voorstellen?
Landen hebben goede en slechte dingen. En ik heb liever Amerika als leider dan Rusland of China. In kleur denken. It works :)
pi_136661221
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Waarom zou je überhaupt de VS erbij moeten slepen in een discussie over deze terrorist? Deze terrorist heeft niets met de VS van doen. Hun wanstaltige acties praten de actie van deze vent niet goed, en andersom ook niet.
Omdat diezelfde mensen die nu roepen dat deze mafketel moet worden opgesloten, vaak met twee maten meten en er geen problemen mee hebben dat Afghanistan of Irak naar de kankertering wordt geschoten.
pi_136661235
Vs bashen hoord bij alternatief hippie en apart zijn. Communismeeeee
pi_136661321
quote:
1s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef firefly3 het volgende:
Je bent als een mug dat 1 dimensionaal denkt en telkens "de vs is evil" roept. Elke oorlog heeft zijn redenen gehad met meerdere betrokken partijen. Welkom in de multidimensionale wereld.
Jij bent als VS-cheerleader zijnde blijkbaar niet in staat om in te zien dat George W. Bush een misdadiger is. Waar heb je mij Poetin zien ophemelen of China? Of Saddam en Assad? Jij bent degene die eendimensionaal denkt.
-
  donderdag 13 februari 2014 @ 13:16:58 #99
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_136661358
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Omdat diezelfde mensen die nu roepen dat deze mafketel moet worden opgesloten, vaak met twee maten meten en er geen problemen mee hebben dat Afghanistan of Irak naar de kankertering wordt geschoten.
Dat is hun probleem, dat zij niet zo veelzijdig kunnen denken. Dat maakt het echter nog steeds niet relevant voor deze discussie.
pi_136661398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat is hun probleem, dat zij niet zo veelzijdig kunnen denken. Dat maakt het echter nog steeds niet relevant voor deze discussie.
Wel degelijk. Een beetje perspectief en context kan in deze geen kwaad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')