Gewoon de laatste 3 ritten kijken, dat zijn ook de ritten van de Nederlanders en die worden op de 10 km sowieso 1,2,3 dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Duurt geloof ik een kwartier ongeveer. Ik vind de 5km al lang om te kijken
Maar de 1500m zou ik graag zien maar die is zaterdag
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister overigens wel overwegend metal he. Weet wie hier rap beoordeeld
Ook niet echt mijn ding maar wel al een stuk muzikaler in ieder geval
Ik ben zaterdag veel tijd kwijt aan in de metro zitten naar LHR, dan niets doen op het vliegveld en dan naar Schipholquote:
Klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engeland he. Ik geloof dat zo'n Hola applicatie daar niet voor werkt.
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon de laatste 3 ritten kijken, dat zijn ook de ritten van de Nederlanders en die worden op de 10 km sowieso 1,2,3 dus.
nos.nl werkt inderdaad niet vanwege de 'geografische locatie' waar ik mij bevindquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engeland he. Ik geloof dat zo'n Hola applicatie daar niet voor werkt.
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
nos.nl werkt inderdaad niet vanwege de 'geografische locatie' waar ik mij bevind
Nee. Maar BBC valt hier natuurlijk wel gewoon te ontvangen, met het juiste digitale kanaal allemaal zelfs.quote:
Maar geen schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uit
De wereldomroep bedoel jij denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uit
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar BBC valt hier natuurlijk wel gewoon te ontvangen, met het juiste digitale kanaal allemaal zelfs.
Alles goed Ezelltje?quote:
heb m wel vaker gezien met uitgaan, maar nooit gesproken ofzo. tot die laatst me aansprak op grindr en nu praten we best vaak en nu gaan we dinsdag een drankje doenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik wel prima om op de achtergrond aan te hebben.
Jup.quote:
Jij zit wel veel op Grindr of niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb m wel vaker gezien met uitgaan, maar nooit gesproken ofzo. tot die laatst me aansprak op grindr en nu praten we best vaak en nu gaan we dinsdag een drankje doen
Uhu uhu, net tickets geboektquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.Daar?
[..]
Jij zit wel veel op Grindr of niet?
Wel paar keer per dag ja, al is het meer om te checken wel gays allemaal in de buurt zijn en dan kijken wie het zijn. Ben daar altijd wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.Daar?
[..]
Jij zit wel veel op Grindr of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |