Gewoon de laatste 3 ritten kijken, dat zijn ook de ritten van de Nederlanders en die worden op de 10 km sowieso 1,2,3 dus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Duurt geloof ik een kwartier ongeveer. Ik vind de 5km al lang om te kijken
Maar de 1500m zou ik graag zien maar die is zaterdag
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik luister overigens wel overwegend metal he. Weet wie hier rap beoordeeld
Ook niet echt mijn ding maar wel al een stuk muzikaler in ieder geval
Ik ben zaterdag veel tijd kwijt aan in de metro zitten naar LHR, dan niets doen op het vliegveld en dan naar Schipholquote:
Klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engeland he. Ik geloof dat zo'n Hola applicatie daar niet voor werkt.
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon de laatste 3 ritten kijken, dat zijn ook de ritten van de Nederlanders en die worden op de 10 km sowieso 1,2,3 dus.
nos.nl werkt inderdaad niet vanwege de 'geografische locatie' waar ik mij bevindquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Engeland he. Ik geloof dat zo'n Hola applicatie daar niet voor werkt.
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uitquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
nos.nl werkt inderdaad niet vanwege de 'geografische locatie' waar ik mij bevind
Nee. Maar BBC valt hier natuurlijk wel gewoon te ontvangen, met het juiste digitale kanaal allemaal zelfs.quote:
Maar geen schaatsenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uit
De wereldomroep bedoel jij denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef arachide. het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n zender, die zendt over heel de wereld dingen van de publieke omroep uit
Ja, dat is waarquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Maar BBC valt hier natuurlijk wel gewoon te ontvangen, met het juiste digitale kanaal allemaal zelfs.
Alles goed Ezelltje?quote:
heb m wel vaker gezien met uitgaan, maar nooit gesproken ofzo. tot die laatst me aansprak op grindr en nu praten we best vaak en nu gaan we dinsdag een drankje doenquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit vind ik wel prima om op de achtergrond aan te hebben.
Jup.quote:
Jij zit wel veel op Grindr of niet?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb m wel vaker gezien met uitgaan, maar nooit gesproken ofzo. tot die laatst me aansprak op grindr en nu praten we best vaak en nu gaan we dinsdag een drankje doen
Uhu uhu, net tickets geboektquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.Daar?
[..]
Jij zit wel veel op Grindr of niet?
Wel paar keer per dag ja, al is het meer om te checken wel gays allemaal in de buurt zijn en dan kijken wie het zijn. Ben daar altijd wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jup.Daar?
[..]
Jij zit wel veel op Grindr of niet?
Waarvan?quote:
Maar praat je dan ook echt tegen ze?quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wel paar keer per dag ja, al is het meer om te checken wel gays allemaal in de buurt zijn en dan kijken wie het zijn. Ben daar altijd wel benieuwd naar.
Oh is voor New York al in Augustusquote:
Die ken ik voornamelijk van hun The Flintstones nummerquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wu-Tang
Opmerkelijk wakker vandaag terwijl ik best weinig slaap had.
Nope. Ik word wel aangesproken, maar als hij lelijk is, negeer ik die of gaat hij de block op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarvan?
[..]
Maar praat je dan ook echt tegen ze?
hoi tjakjequote:
Nice manquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh is voor New York al in Augustus
Omdat m`n broertje met colleges zitquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nice man
Waarom gaan jullie eigenlijk niet buiten de schoolvakanties om
Oh, natuurlijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat m`n broertje met colleges zit![]()
En m`n ma met werk
maar jij bent ook lelijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nope. Ik word wel aangesproken, maar als hij lelijk is, negeer ik die of gaat hij de block op.
bij deze ga ik niet meer met jou in een buidel zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar jij bent ook lelijk
goede match
Nope, eerste keer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk
Ben je er al eens geweest?
Oh die ken ik weer niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die ken ik voornamelijk van hun The Flintstones nummer
Het is ook een heel leuke stad. Hou er rekening mee dat het in augustus waarschijnlijk erg warm is (30+)quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope, eerste keer.
Superveel zin inLijkt me echt megatoffe stad waar ik zeker nog wel vaker heen zou willen.
Maar moeten we allemaal maar zien natuurlijk
7 dagen. Ja klopt. Las ook al op internet dat veel New Yorkers de stad in augustus ontvluchtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook een heel leuke stad. Hou er rekening mee dat het in augustus waarschijnlijk erg warm is (30+)
Hoelang gaan jullie?
Tuurlijk wel. Zo oud ben ik nou ook weer niet hoor.quote:
Ik heb het blijkbaar anders ervaren destijdsquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
7 dagen. Ja klopt. Las ook al op internet dat veel New Yorkers de stad in augustus ontvluchten![]()
Nou ja, geen lange wachtrijen
Ik vond het in ieder geval erg warm, maar ik kan er ook niet zo goed tegenquote:The month of August is characterized by gradually falling daily high temperatures, with daily highs decreasing from 27°C to 25°C over the course of the month, exceeding 32°C or dropping below 21°C only one day in ten.
LR. We staan in die lijst. Ik ben trots.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:04 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 12 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 374 Etsu
02. 323 BlauweTijger
03. 292 Stuart
04. 289 PeZu
05. 281 johannes_vermeer
06. 278 Littlerabbit
Hhmm, Ready To Die is wel een van de beste hiphop albums ooit imo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zo oud ben ik nou ook weer niet hoor.
Notorious B.I.G vind ik echt niks. Tupac heeft ook wel paar prima nummers voor mij.
Wow, veel posts voor mij op een doordeweekse dagquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
LR. We staan in die lijst. Ik ben trots.
Haha ik normaal ook niet. We zullen zien.quote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb het blijkbaar anders ervaren destijds
[..]
Ik vond het in ieder geval erg warm, maar ik kan er ook niet zo goed tegen![]()
Leuk man, een week! Je gaat het vast heel tof vinden. En Central Park in het weekend![]()
`West Side Story tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ik normaal ook niet. We zullen zien.Ik wilde daarom ook per se 7 dagen. Ik wil gewoon alles zien, en veel leuke dingen nog doen. Colombia bezoeken lijkt me tof, en hoofdkantoor van de VN. en musical natuurlijk. Misschien nog naar de Yankees
Ik luisterde juist vroeger naar Eminem/Tupac/Xzibit. Al wisselde die playlisten toen al af met zaken als Black Sabbathquote:Op donderdag 13 februari 2014 00:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hhmm, Ready To Die is wel een van de beste hiphop albums ooit imo.
Ik luister zelf eigenlijk nog helemaal niet zo lang naar hiphop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |