Ik heb twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Wel sterk acteerwerk natuurlijk van spaceyquote:
Een sterk team begint bij een betrouwbare keeper die rust uitstraalt over het gehele team.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
jongens ik heb 30 miljoen aan transferbudget en 7 miljoen aan salaris ruimte
maar ik weet niet wat voor speler ik moet kopen
help
Kevin Spacey in American Beautyquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb twee afleveringen gezien. Weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Wel sterk acteerwerk natuurlijk van spacey
Wat stoer als dat lukt. Gaat lekker snel dus met 3 lessen per weekquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jaja, nog 13 lessen te gaan ongeveer. Vrijdag weer. Volgende week weer 3. Hoop dat ik voor 8 april mijn rijbewijs heb. Maar lijkt me wel hoor haha. Dan ben ik 18.
goed, wat jij wil. Ik had graag meer geschreven maar ik ga mijn rust pakken. Gegroetquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk trek jij wel degelijk een verband tussen de motivatie om iets onzinnigs als een serie te kijken en de kijk op het leven. Daar waar dit juist het tegendeel bewijst.
Ik doe liever iets zinnigs dan mij door 7 uur aan fictie heen te worstelen. Daarbij doe je louter uit de hoogte maar dat geheel terzijde.
Daarom had ik het woord 'worstelen' ook extra moeten benadrukken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hiermee is alle fictie dus onzinnig.
Ligt eraan voor welke positie?quote:
heb indi en van dijk al centraalquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan voor welke positie?
Denk dat je Southampton defensief wel wat moet versterken
Netjes. Ik zou echt niet wetenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb indi en van dijk al centraal
Ja, al is het ook wel frustrerend als het ineens niet meer loopt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Ik zou echt niet wetente lang al niet meer gespeeld.
Wel nice spel blijft het
Hoi Clichezell. Wat een leuke woordgrapquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
En je moet zelf de slingers ophangen.
En wie is dat?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, al is het ook wel frustrerend als het ineens niet meer loopt.
Heb wel de nieuwe Messi binnen gehengeld.
Aardige cijfers. Waar heb je hem vandaan?quote:
Valt toch wel mee hoeveel ze op elkaar lijken?quote:
Ach, overmorgen ook en de dag erna en de dag daarnaquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Stuart het volgende:
Morgen weer schaatsen. Zo jammer dat ik dat hier niet kan zien though
Het wordt hier eigenlijk niet uitgezonden en op de momenten dat het er is moet ik werken. Zaterdag ben ik op het vliegveld en in het vliegtuig dus zal ik ook moeten missen helaas. Maar volgende week maandag of dinsdag de 10km moet ik wel kunnen zien. Al vind ik de 10km een beetje saaiquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, overmorgen ook en de dag erna en de dag daarna
Valt mee ja, maar ik vind je nummer echt niks hebben eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
Valt toch wel mee hoeveel ze op elkaar lijken?
Typisch moderne hiphop. Luistert lekker weg maar qua tekst zwak.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt mee ja, maar ik vind je nummer echt niks hebben eigenlijk.
Een beetje is een understatement ja.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het wordt hier eigenlijk niet uitgezonden en op de momenten dat het er is moet ik werken. Zaterdag ben ik op het vliegveld en in het vliegtuig dus zal ik ook moeten missen helaas. Maar volgende week maandag of dinsdag de 10km moet ik wel kunnen zien. Al vind ik de 10km een beetje saai![]()
De 10km is knetter spannend... voor twee rondjes per heatquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het wordt hier eigenlijk niet uitgezonden en op de momenten dat het er is moet ik werken. Zaterdag ben ik op het vliegveld en in het vliegtuig dus zal ik ook moeten missen helaas. Maar volgende week maandag of dinsdag de 10km moet ik wel kunnen zien. Al vind ik de 10km een beetje saai![]()
Hij was wel mee jaquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gezellig. Kon VH nog zwaaien naar zijn eigen school indien hij mee was
Respect voor de die-hards die vanaf rit 1 kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De 10km is knetter spannend... voor twee rondjes per heat
Zit helemaal niks in. Klinkt als een verplicht nummer zolang er maar geen emotie of diepgang in hoeft.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Typisch moderne hiphop. Luistert lekker weg maar qua tekst zwak.
Herkansingquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zit helemaal niks in. Klinkt als een verplicht nummer zolang er maar geen emotie of diepgang in hoeft.
Het is ook zo veelzijdig als een liedje uit de Efteling.
Ik luister overigens wel overwegend metal he. Weet wie hier rap beoordeeldquote:
Inderdaad ja. Duurt geloof ik een kwartier ongeveer. Ik vind de 5km al lang om te kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een beetje is een understatement ja.
nos.nl?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Duurt geloof ik een kwartier ongeveer. Ik vind de 5km al lang om te kijken
Maar de 1500m zou ik graag zien maar die is zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |