I wanna gooo hohohoooomequote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Meest gedraaide artiest-gegevens van 07-02-2014 18:00 tot 12-02-2014 23:00.
Aantal keer Artiest
18 Coldplay
18 Kings Of Leon
12 Anouk
12 Red Hot Chili Peppers
11 Justin Timberlake
10 Adele
10 John Mayer
10 Keane
10 Muse
10 Pink
10 u2
9 Black Eyed Peas
9 Franz Ferdinand
9 Green Day
9 Snow Patrol
8 Blof
8 Eminem
Kan iemand bevestigen dat er kaartjes voor KoL worden weggegeven?
core artiestquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:12 schreef Pino112 het volgende:
Meest gedraaide artiest-gegevens van 07-02-2014 18:00 tot 12-02-2014 23:00.
Aantal keer Artiest
18 Coldplay
18 Kings Of Leon
12 Anouk
12 Red Hot Chili Peppers
11 Justin Timberlake
10 Adele
10 John Mayer
10 Keane
10 Muse
10 Pink
10 u2
9 Black Eyed Peas
9 Franz Ferdinand
9 Green Day
9 Snow Patrol
8 Blof
8 Eminem
Kan iemand bevestigen dat er kaartjes voor KoL worden weggegeven?
Godallejezusquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
46inch en ik schat dat ik er hooguit 2.5m vanaf zit
die moet op neflixNL verdorie!quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga via netflix usa nog even 24 season 8 kijken
groetjesgroetjes aan de cavia
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ga via netflix usa nog even 24 season 8 kijken
groetjesgroetjes aan de cavia
alles gezien alquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Bakker
Moet jij niet OS samenvattingen kijken ofzo
gr
unlocator.comquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die moet op neflixNL verdorie!
veel plezier
werkt dat ook op PS3?quote:
een Philips 47pfl4307h_12 volgens mij..... is dus nog een inch groter dan ik dachtquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:17 schreef wolfrolf het volgende:
Rock, welk model tv heb jij dan trouwens
Ja.quote:
hoe dan?? dat ga ik ff uitzoeken! en heb je dan wel overal engelse subs bij?quote:
je verwart inch met cmquote:
Gewoon in je IPConfig de DNS van Unlocator zetten en via de website de gewenste regio instellenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoe dan?? dat ga ik ff uitzoeken! en heb je dan wel overal engelse subs bij?
staat genoteerd. ga ik binnenkort wel mee klooien. ik neem aan dat als ik de dns weer op normaal zet dat ik dan weer in mijn NLnetflix kan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Gewoon in je IPConfig de DNS van Unlocator zetten en via de website de gewenste regio instellen
De NL Netflix kan je via de website van Unlocator ook selecteren.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
staat genoteerd. ga ik binnenkort wel mee klooien. ik neem aan dat als ik de dns weer op normaal zet dat ik dan weer in mijn NLnetflix kan?
thnx babe! vooral dat er subs bijzitten vind ik handig. maakt het niet iets makkelijker volgenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De NL Netflix kan je via de website van Unlocator ook selecteren.
Het antwoord is overigens ja. Je fopt Netflix eigenlijk gewoon in welk land je zit.
mmm, voor mijn gevoel zit ik dichter bij de mijne. ff kijken of ik dat kan cappen....quote:
Jouw kat(ten)quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Je ava staat naast je tv![]()
Pinguïns
Voorkant tv tot achterkant bank is hier precies 2,5m.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, voor mijn gevoel zit ik dichter bij de mijne. ff kijken of ik dat kan cappen....
ja idd! hoge tv's vind ik ook niks hoor. net als schermen in de bio die te hoog hangen. in LWD is er volgens mij 1 waar je zelfs op de achterste rij nog omhoog moet kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:33 schreef ddx het volgende:
Prima hoogte toch, snap dat nooit zo mensen die tv op 2 meter hoogte hangen.
Je hebt pc monitor toch ook op ooghoogte ?
apartquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef ddx het volgende:
Mijn tv staat wel op standaard waardoor hij wat schuin naar achteren staat.
Vraagt er dus ook om laag te staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat design betreft...deze Sony'squote:Op woensdag 12 februari 2014 23:37 schreef ddx het volgende:
Mijn tv staat wel op standaard waardoor hij wat schuin naar achteren staat.
Vraagt er dus ook om laag te staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb wel een beetje met je te doen Piñoquote:Op donderdag 13 februari 2014 07:59 schreef Pino112 het volgende:
Lekker wakker worden met Train op Sky
Het is vreselijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb wel een beetje met je te doen Piño
Niet eens 14quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tv is maar liefst 13,77 Inch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Back to Black![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schaamteloos.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
Altijdquote:
Hij is groot genoeg om er wat op te zetten en ook nog tv te kunnen kijkenquote:
SC!quote:
Nou.quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben een echt zonnestraaltje.
Die was godzijdank nog niet bekend in de zeroes.quote:
Verkeerde topic Pinoquote:
een bloempotje?quote:Op donderdag 13 februari 2014 10:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij is groot genoeg om er wat op te zetten en ook nog tv te kunnen kijken
quote:
Uhm, Jij bent een lama en ik een muis...quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm, Jij bent een lama en ik een muis...
LB1, want FIRE in LB2quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:02 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Satisfaction - Rolling Stones
Dark Horse - Katy Perry
Lunchbox 2
Things We Lost In The Fire - Bastille
Highway To Hell - AC/DC
O ja, we hebben ze een week niet kunnen draaien.![]()
quote:
13:02:03 Avicii Hey Brotherquote:
SvNquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:20 schreef Pino112 het volgende:
15:02:28 Adele Someone Like You
15:07:03 Bruno Mars Locked Out Of Heaven
15:11:04 Madonna American Pie
15:15:26 Labrinth Ft Emile Sande Beneath Your Beautiful
15:19:29 Armin Van Buuren Ft Trevor Guthri This Is What It Feels Like
15:23:01 Toto Stop Loving You
15:33:04 Sandra Van Nieuwland Hunter![]()
15:36:04 James Blunt Bonfire Heart
15:39:51 Michael Jackson Black Or White
15:43:03 Train Mermaid
15:46:20 The Fray How To Save A Life
15:50:52 Eminem Ft Rihanna The Monster Edit
15:53:24 Maroon 5 Daylight
WEER Train!!
dat had ik twee weken geleden met mn handtekening onder het koopcontract van het nieuwe huisquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vliegtiegticket geboekt. Dat maakt het altijd zo definitief.
Geen directe naar Portugal?quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef ieniminimuis het volgende:
En dat blijkt dat Transavia helemaal niet de goedkoopste is met vliegtickets
Ik ga nu met een lijnvlucht: 1) het is goedkoper 2) geen bijbetaling voor ruimbagage 3) drinken en hapjes inclusief.
Nadeel alleen is dat het geen directe vlucht is, nou jammer dan.
Niet serieus antwoord: via de maanquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen directe naar Portugal?!
Via waar dan?
Ja sorry, nadat ik gisteravond de Sesamstraat-versie langs zag komen (Flappy Bert) kon ik 't niet laten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:28 schreef MarijeH het volgende:
Goedemiddag
http://live.3fm.nl/data/flappybart/
Dus wel een directe naar Portugal.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet serieus antwoord: via de maan
Serieus antwoord: Portugal heeft meerdere vliegvelden he? Ik moet naar zuiden van Portugal dus overstap in Lissabon.
Ja maar niet naar eindbestemming.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus wel een directe naar Portugal.
Mijn waardering voor Sander is de afgelopen jaren echt steeds meer toegenomen. Bij het begin van de C&S show vond ik het maar matigjes, maar ik luister er met plezier naar, en dat komt vooral door Sander.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:53 schreef J83 het volgende:
Sander en Michiel, een nieuw topduo is geboren
Sersj kom d'r maar in.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 13-02-2014 om 17:22:55Held Jacob de Greeuw (Johan) net aan de lijn gehad, hij werkt (weer) aan een solo-album. Razend benieuwd! #3FM reageer retweet
Ja hoi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:26 schreef borisz het volgende:
Sersj kom d'r maar in.twitter:michielveenstra twitterde op donderdag 13-02-2014 om 17:22:55Held Jacob de Greeuw (Johan) net aan de lijn gehad, hij werkt (weer) aan een solo-album. Razend benieuwd! #3FM reageer retweet
Je werd eind van de ochtend/begin van de middag nog met naam en toenaam genoemd bij Bran van 3000!quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja hoi.
Niet dat ik het gehoord heb, maar er is al contact geweest met Michiel en ik ben weer op de hoogte. Gelukkig zijn we als Johan-fans wel wat gewend qua wachten op nieuw werk.
Dat had ik dan weer wel gehoord. Maar Johan mis ik weer, zoals te doen gebruikelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Je werd eind van de ochtend/begin van de middag nog met naam en toenaam genoemd bij Bran van 3000!
Iddquote:
Vrouw belde over haar man die in de zeroe's terminaal was en haar destijds verzocht een nieuwe partner te vinden. 4maand na z'n overlijden beviel ze nog van een kind van hem. En vond later toch een nieuwe man.quote:
Wow.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vrouw belde over haar man die in de zeroe's terminaal was en haar destijds verzocht een nieuwe partner te vinden. 4maand na z'n overlijden beviel ze nog van een kind van hem. En vond later toch een nieuwe man.
Nouja. luister het maar terug.
Gevalletje jankend in de vangrail maar dan echt![]()
Mwah, valt wel mee. Het had zomaar een 3voor12-request ten tijde van Corton kunnen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Sirolf het volgende:
twitter:
Ik heb zo'n vermoeden waarom dit niet op 3FM wordt gedraaid, wat een herrie...
Hij heeft iets te veel naar de tweets van Martijn gekeken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Sirolf het volgende:
twitter:
's Avonds laat is het inderdaad al wel ietsje anders (al is dit nog steeds erg hard)... maar zie jij dit al rond de middagspits op 3FM voorbij komen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee. Het had zomaar een 3voor12-request ten tijde van Corton kunnen zijn.
Als je Slayer draait, kan dit ook.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
's Avonds laat is het inderdaad al wel ietsje anders (al is dit nog steeds erg hard)... maar zie jij dit al rond de middagspits op 3FM voorbij komen?
Godsamme. Wat een ellende. Nog liever Happy op repeat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:40 schreef Sirolf het volgende:
twitter:
Tofquote:
Oh ja valentijnsdag... even mijn brievenbus weer vergrotenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen nog even 3 Valentijnscadeau's scoren voor mijn vriendjes
Verwacht je zoveel kaartjes danquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Oh ja valentijnsdag... even mijn brievenbus weer vergroten
Het worden er elk jaar meer, sinds ik hier woon heb ik al 3 keer m'n brievenbus moeten verbouwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verwacht je zoveel kaartjes dan![]()
Ik heb een date met 3 mannen morgenavond.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het worden er elk jaar meer, sinds ik hier woon heb ik al 3 keer m'n brievenbus moeten verbouwen
Doe je goedquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een date met 3 mannen morgenavond.
Dat is verboden door de wet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doe je goed
Gaan ze je ook airlocken achteraf?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb een date met 3 mannen morgenavond.
Al opgegeten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
Hoi plintje
Ik heb vandaag een bamboe fruitmand gekocht
Je vergeet de kat.quote:
Ik ben tegen dierenliefdequote:
Gobbledigook is ook zo'n 3voor12central plaatje. Was toen mijn absolute favorietquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gobbledigook is ook zo'n 3voor12central plaatje. Was toen mijn absolute favoriet
topic gezien in OWS?quote:
Wil jij mijn valentijn zijn?quote:
Oh kut is het die dag jaquote:
Morgen dus even bij het tankstation langs voor je mokkeltjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:26 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh kut is het die dag ja
Nou, vooruit dan maar
Maar nu ga ik eerst pitten
Zonet onderweg in de auto was het wel lekker ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:07 schreef ddx het volgende:
Zijn er nou echt mensen die van de mixen genieten ?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:40 schreef Pandaplint het volgende:
GodsammeMevrouw Pang voor het startschot
Op zich wel opvallend hoe een lijst die eigenlijk elk jaar hetzelfde is (want uit hetzelfde decennium met dezelfde stemmethode) toch elk jaar weer anders is, en soms ook behoorlijk grote verschillen kan vertonen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:52 schreef Marcoss het volgende:
Verrassende nummer 1, die stond vorig jaar nog op 41
Dat mensen daarop stemmenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:52 schreef Marcoss het volgende:
Verrassende nummer 1, die stond vorig jaar nog op 41
Voorspelbare postquote:
quote:
Geen bellyshots doen...loopt soms nogal slecht af voor blonde meisjes die dichtbij het strand wonenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Dansen aan de zee
Nog 2 weken dan woon ik op nog geen km van de zee![]()
![]()
Ik ga er heen om te werken, niet om plezier te hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Geen bellyshots doen...loopt soms nogal slecht af voor blonde meisjes die dichtbij het strand wonen
Allemaal biologen codetaal dat:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga er heen om te werken, niet om plezier te hebben.
Dus ik ga data invoeren, vogels ringen, landschap beschrijven, plantjes tellen, vlinders tellen.
Ik zal foto's maken als bewijs.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Allemaal biologen codetaal dat:
"Data invoeren"
"Vogels ringen"
"Landschap beschrijven"
"plantjes tellen"
"Vlinders tellen"
We weten dondersgoed wat je van plan bent met Juan Pablo etc
Data invoeren --> spreekt voor zichquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:56 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Allemaal biologen codetaal dat:
"Data invoeren"
"Vogels ringen"
"Landschap beschrijven"
"plantjes tellen"
"Vlinders tellen"
We weten dondersgoed wat je van plan bent met Juan Pablo etc
Denk dat dat een ban zal opleverenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken als bewijs.
Ze heeft zojuist toegang aangevraagd in KPDquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Denk dat dat een ban zal opleveren
Allemaal schijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie
Ik ben een van de braafste meisjes ter wereld.
Het is echt zo. Moet ik je even in contact brengen met mijn moeder? Die kan dat beamen.quote:
Alsof moeders enig idee hebben hoe een slet hun dochter isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is echt zo. Moet ik je even in contact brengen met mijn moeder? Die kan dat beamen.
Ik zou het mijn moeder vertellen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alsof moeders enig idee hebben hoe een slet hun dochter is
Hoe vaak ik gehoord heb "Dat zou mijn dochter nooit doen"
manmanman... Naïef soms die ouders
twitter:Pandaplint twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 10:44:12En zo werd ik vanochtend gewekt.. #datmochtbestwatminder #valentijn #valentijnsdag @PostNL http://t.co/rnfz3Jze56
reageer retweet
PostNL reactietwitter:PostNL twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 11:07:47@Pandaplint Dit is nog maar het begin. Na de lunch komt de middagploeg met de rest! ^Annet reageer retweet
Heldin de twittervrouw van de post.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:10 schreef Pandaplint het volgende:
twitter:Pandaplint twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 10:44:12En zo werd ik vanochtend gewekt.. #datmochtbestwatminder #valentijn #valentijnsdag @PostNL http://t.co/rnfz3Jze56[ afbeelding ] reageer retweet
PostNL reactietwitter:PostNL twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 11:07:47@Pandaplint Dit is nog maar het begin. Na de lunch komt de middagploeg met de rest! ^Annet reageer retweet
ik dacht al, waarom hoor ik ergens iemand praten terwijl ik alleen thuis benquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |