quote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Ok... is net zoiets als ik in het zangeres-met-gitaar topic ga klagen dat iemand een meisje post dat op een gitaar speeltAls ik dat niet goed vind is het blijkbaar minder standaard dan gemiddeld. Ofzo.
was niet als klacht bedoeld hoorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:38 schreef Felagund het volgende:
Ik begrijp echt niet waarom je nu loopt te klagen, ik vind/vond het gewoon saai. Van mij mag iedereen erover te posten en het leuk vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Inverted_World op 15-02-2014 19:21:01 ]It's you my love, you who are the stranger
Ok, dan begreep ik je verkeerd. Overigens is mijn smaak niet heel consistent, Apneu vond ik dan wel weer leuk. En dat is een soortgelijk bandje.quote:
Respect hoor, zo lang is mijn aandachtspan niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 19:58 schreef Darkestrah het volgende:
Is de nieuwe plaat van Shocking Pinks hier al voorbij gekomen? Indie pop / neo-psychedelica / dream pop, met heel veel uitstapjes naar andere genres. Twee en een half uur lang.![]()
Arctic Monkeys - AM valt bij mij wel in die categorie. Maar dan kijk ik vervolgens in de spiegel en beland ik weer in de harde realiteit, uiteraard.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens heren, wat is het meest smooth album dat jullie kennen? Albums die je luistert en je denkt van damn, ik ben echt een sexy motherfucker. Ik ben benieuwd.
Aandachtspan.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Respect hoor, zo lang is mijn aandachtspan niet.
Bill Withers - Just as I am maakt een goede kans.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:34 schreef Kerftminister het volgende:
Trouwens heren, wat is het meest smooth album dat jullie kennen? Albums die je luistert en je denkt van damn, ik ben echt een sexy motherfucker. Ik ben benieuwd.
Ik zie nu pas dat het waarschijnlijk een typo is.quote:
Ik noem het altijd attentieboogquote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maak er maar aandachtsspanne van.
Ik maak niet alleen mijn eigen spreekwoorden en uitdrukkingen, maar ook eigen woorden voortaan.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:01 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Maak er maar aandachtsspanne van.
Het is blij maken, met een spatie ertussen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:02 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik maak niet alleen mijn eigen spreekwoorden en uitdrukkingen, maar ook eigen woorden voortaan.
Had gisteren ook een mooie, iemand met een dooie hond blijmaken.
Dit is niet het topic om de spellingschecker uit te hangen.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Het is blij maken, met een spatie ertussen.
"Ergens automatisch op letten" kan volgens mij niet. Als je "automatisch" weg laat, is het beter. Grammar Nazis is wel weer perfect gedaan op z'n Engelsquote:Op zondag 16 februari 2014 21:05 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Dit is niet het topic om de spellingschecker uit te hangen.
Ik bedoel ik ben geen paper aan het schrijven hier, dus daar let ik automatisch ook niet zoveel op. En Grammar Nazis zijn gruwelijk irritant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
"Ergens automatisch op letten" kan volgens mij niet. Als je "automatisch" weg laat, is het beter. Grammar Nazis is wel weer perfect gedaan op z'n Engels
Mijn Engels taalgebruik is doorgaans ook beter dan mijn Nederlands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En is geen contaminatie volgens mij, maar weet dat niet zeker.Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/
Ah, strijkers. Ga 'm meteen opzoekenquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nieuwe album van Lost In The Trees is fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |