Ok, dus je negeert de mening van Z gewoon?quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef DO2 het volgende:
Ja, die meid is wel een ontdekking voor mij. En ik ga d'r zien in Rotterdam.
( Maar het is echt te straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K. )
Dan staat er alsnog: 'Maar het is echt straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K'quote:Op maandag 17 februari 2014 14:29 schreef Felagund het volgende:
Ah, ik lees over het woordje "te" heen.
Het woord "voor" had ik ook overgeslagen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:33 schreef DO2 het volgende:
[..]
Dan staat er alsnog: 'Maar het is echt straightforward voor een 9 ( of hoger ). Ook voor P4K'
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het woord "voor" had ik ook overgeslagen.
huh, hoezo? Probeer je dat nu uit te lokken ofzo?quote:Op maandag 17 februari 2014 14:37 schreef Maxerazzi het volgende:
Maar als ik 't goed begrijp, wordt dit topic geteisterd door een epische battle tussen Team P4K en Team Pat-Sounds. Als jullie even wachten, dan zet ik mijn magnetron aan.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2014 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
huh, hoezo? Probeer je dat nu uit te lokken ofzo?![]()
quote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Norrage het volgende:
Ach, Z en DO2, een pot natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Mwah, ik mis ook bij de nieuwe plaat weer een beetje de klik. Is goede muziek, maar ik kan er op de een of andere manier niet zoveel mee.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:43 schreef Slobeend het volgende:
Angel Olsen kan me niet zo bekoren. De nieuwe Lost in Trees daarentegen
Ik ben nergens aan het afknappen op ze, ik maak alleen de vergelijkingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |