quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:08 schreef Maxerazzi het volgende:
Is er een dokter in het topic?! Eerst was er spraakverwarring, en nu slaat Z ook nog eens wartaal uit. Hellup!
Lekkah lekkahquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Arn0 het volgende:
Ahh, mooi nieuws, Angus & Julia Stone gaan terug samen optreden dit jaar en ik veronderstel ook een nieuw album uitbrengen. Al weer vier jaar sinds hun laatste album en drie jaar sinds de laatste optredens, tijd vliegtSolo was het wel oké maar samen zijn ze zo ontzettend goed.
Hoho, die heeft nog rond plek 1100 gestaan in de Top-2000 een tijdje geleden.quote:
Goed nieuws. Als duo zijn ze idd het leukst.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Arn0 het volgende:
Ahh, mooi nieuws, Angus & Julia Stone gaan terug samen optreden dit jaar en ik veronderstel ook een nieuw album uitbrengen. Al weer vier jaar sinds hun laatste album en drie jaar sinds de laatste optredens, tijd vliegtSolo was het wel oké maar samen zijn ze zo ontzettend goed.
Ja leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:33 schreef DeMessias het volgende:
Was deze al eerder gepost?
Wel leuk om te lezen! Het nieuwe album van Sun Kil Moon uitgelegd.
http://pitchfork.com/thepitch/234-sun-kil-moon-benji-glossary/
Hopelijk breekt Thom Yorke zijn pols niet, anders gaan het aantal posts hier ook achteruitquote:If you’re a regular Jessie J fan what’s the most extreme you’d go to in order to be more like the singer? Put on some black nailpolish or don a leopardskin bra? Maybe go as far as shaving your head? One girl - whose name the press couldn’t reveal for legal reasons - went to unprecedented lengths to mimic her idol when she broke her own leg like The Voice star. When Jessie - who fell off stage last year causing herself an injury - saw the girl’s picture and a message saying "I will do anything to be just like you”, she understandably upped security. Brrrr! Brrrr!
Hmm. Nee.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:27 schreef Moody het volgende:
Nieuwe album van Stephen Malkmus & The Jicks doet me soms een beetje erg denken aan Wilco.
Jij vindt dat ik het niet soms als Wilco doet denken? Moet niet gekker wordenquote:
Ik heb die associatie ook niet. Maar van mij mag je aan Wilco denken bij Malkmus & The Jicks hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:50 schreef Moody het volgende:
[..]
Jij vindt dat ik het niet soms als Wilco doet denken? Moet niet gekker worden
Dat is iets te kort door de bocht. Ik zeg dat ik na 4-5 nummers wel iets van Wilco in hoor. Ik luister vrij weinig Americana, dus ik associeer al snel iets met Wilcoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb die associatie ook niet. Maar van mij mag je aan Wilco denken bij Malkmus & The Jicks hoor.
Zoals alle Stephen Malkmus platen ja. Al is dit wel zijn beste sinds zijn solo-debuut.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:53 schreef Felagund het volgende:
Ik vind het album wel aardig, maar volgens mij geen blijvertje.
Ik zie al geen diepte meer met een oog dicht, vind ik ver zat gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Arn0 het volgende:
Leuk artikel over te obsessieve fans:
http://www.nme.com/blogs/(...)gths-mega-fans-go-to
[..]
Hopelijk breekt Thom Yorke zijn pols niet, anders gaan het aantal posts hier ook achteruit
het wordt nog wel eens wat met die 90s britpop en jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:56 schreef Moody het volgende:
Mag ik dit trouwens geniaal vinden?
Jawel toch?
Tss... '90 Britpop was mijn eerste liefde op muziekgebied. Eerste grote concerten waren van Radiohead en Oasis. Veel geniale verwante bands ben ik pas leren kennen toen internet een algemeen goed werd, zoals bij vele hedendaagse muziekliefhebbers. Jij had de mazzel dat je ietsie ouder was in de '90 en wellicht (?) vaker bij platenzaken langs ging voor de laatste trends gok ik. Ik probeer veel in te halenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:01 schreef ranja het volgende:
[..]
het wordt nog wel eens wat met die 90s britpop en jij
Een nieuw album zou echt heel erg goed nieuws zijn. Down the Way is echt fantastisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:04 schreef Arn0 het volgende:
Voor mij is de volgorde:quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een nieuw album zou echt heel erg goed nieuws zijn. Down the Way is echt fantastisch.
Solo is het ook wel prima, hoewel een heel album met alleen maar Julia een beetje teveel van het goede is. Vond het album van Angus beter.
Ik heb juist meer met Julia solo, alleen Angus is mij wat te saai voor een heel album.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een nieuw album zou echt heel erg goed nieuws zijn. Down the Way is echt fantastisch.
Solo is het ook wel prima, hoewel een heel album met alleen maar Julia een beetje teveel van het goede is. Vond het album van Angus beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |