Ja ik zag het idd.. Beetje vaag.. Ik kon geen indicatie vinden of en wanneer er dan patronen online zouden komen. Ik hou het in de gatenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:06 schreef HannaHaak het volgende:
[..]
Je kan je op de mailinglist laten zetten om op de hoogte gehouden te worden: http://www.karabouts.com/information.html
Ja die vond ik ook wel heel gaaf! Ik zag ook wat suffe popjes, maar alles is wel heel knap ontworpenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:09 schreef PaarsBeestje het volgende:
Zelfde maker:
[ afbeelding ]
Briljant!
Veel zijn een beetje standaard maar deze en de lobster man vind ik erg leuk. Zou ze zo kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:11 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja die vond ik ook wel heel gaaf! Ik zag ook wat suffe popjes, maar alles is wel heel knap ontworpen
Die zijn wel heel origineel iddquote:Op zondag 16 februari 2014 22:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Veel zijn een beetje standaard maar deze en de lobster man vind ik erg leuk. Zou ze zo kopen
erg vrolijk die steekquote:Op zondag 16 februari 2014 11:46 schreef Sunnythesun het volgende:
Het broddelwerkje van gister![]()
[ afbeelding ]
Zit nu erg te denken wat ik nog meer met deze steek kan maken, vind het zo'n tof effect hebben
heel gaaf! Hoeveel bollen zitten er nu in en yie groot is hij? Staat gezellig zo en ook nog lekker warmquote:Op zondag 16 februari 2014 17:06 schreef Bijou het volgende:
Ik zag een vrolijke steek van Sunny, een volgens mij zeer tijdrovende deken van BT, mooie wollies van Susie en een coole kat van Arual
Zelf heb ik gisteren deze deken afgemaakt, krijg er een lentegevoel van:
[ afbeelding ]
1.60 x 1 meter, ongeveer 12 bollenquote:Op zondag 16 februari 2014 22:32 schreef CREADO het volgende:
[..]
heel gaaf! Hoeveel bollen zitten er nu in en yie groot is hij? Staat gezellig zo en ook nog lekker warm![]()
en die oorbellen, wow respect voor het repriegel
leuk zoquote:Op maandag 17 februari 2014 09:51 schreef DonnaRush het volgende:
Ja, het is niets kaarsrecht, maar ik had gedacht dat het scheef zou gaan lopen zeg maar, 1 kant op en dat wou ik niet.
1 vierkantje/pixel is bij mij 4 stokjes heen en 4 stokjes op de terugweg, dus heb het patroon nogal vergroot, anders zou het maar 62 lossen breed worden en dat is niet echt dekentje waardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben een sjaal aan het haken met Katia JaipurHeb een ergonomische haaknaald gekocht en ik ga als een speer:
[ afbeelding ]
Wauw, mooi!quote:Op maandag 17 februari 2014 12:24 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben een sjaal aan het haken met Katia JaipurHeb een ergonomische haaknaald gekocht en ik ga als een speer:
[ afbeelding ]
Diagrammetje, kun je hier wat mee?quote:Op maandag 17 februari 2014 20:25 schreef Hoookie het volgende:
[..]
Wauw, mooi!
Heb je hier een patroon van?
lief!quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vorig jaar ergens in de zomer maakte iemand hier Cotton uit de tekenfilm Oblivian Island. Ik besloot de film te zien en Cotton zelf te maken.
Ik begon er ook aan, maar al snel had ik ruzie met het pluisgaren...en gaf het op.
Afgelopen week had ik niets te doen en besloot hem toch maar eens af te maken
Cotton wil niet echt goed op de foto, maar hij is echt leuk en heel zacht
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/pr(...)from-oblivion-island
wah! dat had ik niet gedacht nee!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
bedankt! Had ik al gezegd dat hij heel groot is? zo ongeveer 40cm hoog
![]()
wow!quote:Op maandag 17 februari 2014 19:41 schreef Tyler-Girl het volgende:
bedankt! Had ik al gezegd dat hij heel groot is? zo ongeveer 40cm hoog
![]()
Dat het k open zijn bedoel je? Ja dat "hoort" zo. Had natuurlijk ook veiligheidsoogjes kunnen pakken, maar dit is echt naar het voorbeeld. Al zijn mijn knopen niet helemaal zoals gewenst.quote:Op maandag 17 februari 2014 22:26 schreef -Spring het volgende:
Wat gaaf, TG! En dapper, met dat garen! Die ogen horen zo, toch? Ik vind het zo zonde nl. Maar ik ken de film dan ook niet.
SQ, muts is leuk! Ik ga m morgen uithalen.Ik maak m met dikker(e) garen en naald en ben zodra ie breed genoeg was simpelweg gestopt met meerderen. Helemaal niet aan gedacht dat die naden dan natuurlijk scheef gaan lopen. Lomplomplomp.
je kunt daar natuurlijk allerlei steken voor gebruiken, en zelf bepalen hoe breed je 'm wil hebben. sla bijv. dit boek eens open en kies iets uit!quote:Op maandag 17 februari 2014 18:43 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben dezelfde sjaal als arual aan het maken, maar dan met een afschuwelijke kleur royal melé
ik vind het zonde om te stoppen, maar ik weet nog niet of ik hem wil dragen, hoewel het al begint te wennen.
heeft iemand toevallig een leuk patroon voor een sjaal die geen stolamodel heeft? (een rechte lap dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Wat heb je gebruikt dan? Ik heb Partner 6 gebruikt en met strak haken kom ik precies goed uit met het patroonquote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:44 schreef Dottey het volgende:
ik heb ook weer eens wat gemaakt![]()
[ afbeelding ]
het is een vestje die net onder de boobs stopt..
NIce welk patroontje heb je genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van drops?
By DMB
Nee niet van drops... 80% maggie wrap 20% van mijzelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 08:15 schreef CREADO het volgende:
[..]
NIce welk patroontje heb je genomenvan drops?
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:07 schreef Tyler-Girl het volgende:
Vorig jaar ergens in de zomer maakte iemand hier Cotton uit de tekenfilm Oblivian Island. Ik besloot de film te zien en Cotton zelf te maken.
Ik begon er ook aan, maar al snel had ik ruzie met het pluisgaren...en gaf het op.
Afgelopen week had ik niets te doen en besloot hem toch maar eens af te maken
Cotton wil niet echt goed op de foto, maar hij is echt leuk en heel zacht
[ afbeelding ]
http://www.ravelry.com/pr(...)from-oblivion-island
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 02:44 schreef Dottey het volgende:
ik heb ook weer eens wat gemaakt![]()
[ afbeelding ]
het is een vestje die net onder de boobs stopt..
Heel goed gelukt, ik ben slecht met dat soort dingen...altijd te klein....of te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |