Fietser. Dacht het kruispunt sneller te kunnen oversteken dan het stoplicht mij opdroegquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zat jij op een fiets of motor of iets of was je voetganger
Oh dearquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fietser. Dacht het kruispunt sneller te kunnen oversteken dan het stoplicht mij opdroeg
Ik heb mijn fietsleven gebeterd.
Je hebt ook zo'n korte variant, tenminste, dat hadden ze in India. Die duurde maar 2,5 uur ofzoquote:
Dat is nog wel te doenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Je hebt ook zo'n korte variant, tenminste, dat hadden ze in India. Die duurde maar 2,5 uur ofzo
Ik vond het maar raar toen ik hier kwam wonen. Ik was vanuit NL honkbal gewend en vond vooral het bowlen erg raarquote:
Oh dat heb ik gemist.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Is het vanaf 2016 wel. Sevens dan wel.
Ziet er opzich wel spectaculair uitquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het maar raar toen ik hier kwam wonen. Ik was vanuit NL honkbal gewend en vond vooral het bowlen erg raar
Dat klinkt ook wel als een leuke ervaring eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ziet er opzich wel spectaculair uit![]()
Ik raakte geinteresseerd doordat ze het in India overal op straat spelen enzo, en dat ik met een groepje kinderen mocht meedoenToen ook maar meteen besloten om er eens naar te kijken
Daar heb ik nog nooit naar gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb twee geleden naar die Superbowl gekeken, wat een langzame sport is dat American Football.
Was het ook, maar ik werd wel ingemaaktquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel als een leuke ervaring eigenlijk
American Football is wel super vet!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb twee geleden naar die Superbowl gekeken, wat een langzame sport is dat American Football.
Dat is ook niet zo gek natuurlijkquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Was het ook, maar ik werd wel ingemaakt
Schaakspel. De spelers zijn echt pionnen voor de coach inclusief bedenktijd tussen alle zetten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:02 schreef heloef het volgende:
Nadat ik eenmaal begreep hoe het spel in elkaar zat kon het mij eigenlijk niet boeien.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
American Football is wel super vet!
Nou ja, ik had nog wel verwacht die bal een paar keer flink te rakenquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo gek natuurlijk
Ik vind alles raar aan cricket. Het bowlen, de bat, gewoon alles. Ik speel liever honkbalquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:05 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou ja, ik had nog wel verwacht die bal een paar keer flink te rakenIk kon hem eigenlijk alleen blokken
Je hebt wel leuke optredens in de rust!!!quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadat ik eenmaal begreep hoe het spel in elkaar zat kon het mij eigenlijk niet boeien.
Er is 60 minuten speeltijd en een wedstrijd duurt gemiddeld 2,5 uur. Daar heb ik het geduld niet voor.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schaakspel. De spelers zijn echt pionnen voor de coach inclusief bedenktijd tussen alle zetten.
Als je je er in wil verdiepen zal het best interessant zijn, maar als onwetende zoals jij en ik is het echt een verschrikking ja. Die tussen momenten zijn langer dan een pauze in het voetbal
Ik ook niet. Enkel 2 jaar terug gekeken want Nicki Minajquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is 60 minuten speeltijd en een wedstrijd duurt gemiddeld 2,5 uur. Daar heb ik het geduld niet voor.
Ohquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadat ik eenmaal begreep hoe het spel in elkaar zat kon het mij eigenlijk niet boeien.
Ja inderdaad! Rare sport..quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind alles raar aan cricket. Het bowlen, de bat, gewoon alles. Ik speel liever honkbal
Overigens is in het veld staan altijd saai
nee doeiquote:
Eens paar maand willen ze daar wel eens last van hebbenquote:
Als je hier niet tegen kunt, verzoek ik je om nu op te rotten.quote:
Ik ben nog niet ongesteld.quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eens paar maand willen ze daar wel eens last van hebben
Kan me aan mijn anus roesten wat jij allemaal verzoektquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
Als je hier niet tegen kunt, verzoek ik je om nu op te rotten.
OMG er staat ons nog wat te wachtenquote:
Wat kan erger?quote:
DAT DOE IK TOCHquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
Ik ben gvd jarig, behandel me met respect, vlegel.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 22:21 schreef supersof het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |