geef aan mijquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
Ik heb zijn nummer. Maar ga er niks mee doen.
Hoe groot is dat werkelijk in Europaquote:
Ik kan zo snel inderdaad niks bedenken. Maar ze domineren wel heel veel (niet mondiale) sporten.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welke sport is dat wel![]()
Nederland is goed in hockey, relatief goed in honkbal, volleybal, schaatsen.
In welke 'mondiale' sport blinkt de VS uit
Ja serieusquote:
Best groot in Spanje en Italie hoorquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe groot is dat werkelijk in Europa
Ja, vind het gezien het relatief lage aantal inwoners best knap. Ook op het gebied van voetbal doet Nederland nog altijd aardig meequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan zo snel inderdaad niks bedenken. Maar ze domineren wel heel veel (niet mondiale) sporten.
In hockey is Nederland sterk. Het honkbal succes is vooral te danken aan de Antillianen en volleybal zit al jaren in een redelijke dip volgens mij.
Maar voor een land met maar 16 miljoen inwoners presteren ze in een flink aantal sporten inderdaad belachelijk goed.
cooolllll.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieusAls ik geen herkansingen heb van de uni
[..]
Best groot in Spanje en Italie hoor
Maar in Duitsland, Engeland, Frankrijk? Hoe mondiaal is basketbal dan? Is er wel zoiets als een mondiale sport? Misschien voetbal dan nog het meestquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja serieusAls ik geen herkansingen heb van de uni
[..]
Best groot in Spanje en Italie hoor
DM me.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:45 schreef supersof het volgende:
Ik heb zijn nummer. Maar ga er niks mee doen.
Neequote:
Vetquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
cooolllll.
bij mij is t afhankelijk of mn neef vrij kan krijgen van zn werk, dan gaan we.anders niet
dus hoop dat het kan.
waarschijnlijk wordt het Beijing en hongkong.
Volgens mij in Frankrijk en Duitsland ook nog wel redelijk hoor. Maarja mondiale sport: Voetbalquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar in Duitsland, Engeland, Frankrijk? Hoe mondiaal is basketbal dan? Is er wel zoiets als een mondiale sport? Misschien voetbal dan nog het meest
hoiquote:
Ja, I guess. Al is dat weer niet groot te noemen in de VS en Canadaquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet
Mja, ik wil graag een maand rondtrekken dus dan van Beijing tot Hong Kong ofzo
[..]
Volgens mij in Frankrijk en Duitsland ook nog wel redelijk hoor. Maarja mondiale sport: Voetbal
Moet je echt een beetje het type voor zijn vind ik, voor een leren jasquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat jullie mij niet steunde in mijn jassen opzet heb ik weer een leren jas besteld. Daar gaat jullie kans invloed op mijn leven uit te oefenen
Voetbal is ook eigenlijk de enige mondiale sport.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar in Duitsland, Engeland, Frankrijk? Hoe mondiaal is basketbal dan? Is er wel zoiets als een mondiale sport? Misschien voetbal dan nog het meest
willen we ook doen, 3,5 week. in augustus.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vet
Mja, ik wil graag een maand rondtrekken dus dan van Beijing tot Hong Kong ofzo
Mijn leren jas is 430 euro waard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat jullie mij niet steunde in mijn jassen opzet heb ik weer een leren jas besteld. Daar gaat jullie kans invloed op mijn leven uit te oefenen
Leuk kaartjequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is ook eigenlijk de enige mondiale sport.
[ afbeelding ]
Te weinig rugby..quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is ook eigenlijk de enige mondiale sport.
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik er waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
willen we ook doen, 3,5 week. in augustus.
Schande ook dat het niet Olympisch is.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er waarschijnlijk ookhalf juli tot half augustus ofzo
Rugby leeft hier wel flink trouwens, net als cricket maar rugby nog meer naar mijn meningquote:
Tja, merk. Ik kan het missen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
430 euro... Voor 430 euro doneer ik een stukje rug voor iemands leren jas.
Wel vaker één gehad. Nooit een nieuwe gekocht alleen nadat ik werd aangereden en mijn jas er minder aan toe was dan ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je echt een beetje het type voor zijn vind ik, voor een leren jas
Gaan we dan samen op de foto bij de Chinese Muur?quote:
JAAAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gaan we dan samen op de foto bij de Chinese Muur?
Misschien had je wel geluk dat je die jas aanhad? Ik bedoel qua bescherming van je bovenlichaamquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vaker één gehad. Nooit een nieuwe gekocht alleen nadat ik werd aangereden en mijn jas er minder aan toe was dan ik.
Die dan dan wordt rongehupst in de buidel van een kangarooquote:
Kan best kloppen aangezien enkel mij knie een week lang 3x zo dik was en de rest enkel stijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had je wel geluk dat je die jas aanhad? Ik bedoel qua bescherming van je bovenlichaam
Stoer hoorquote:
Is het vanaf 2016 wel. Sevens dan wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Schande ook dat het niet Olympisch is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rugby leeft hier wel flink trouwens, net als cricket maar rugby nog meer naar mijn mening
Nouja, daarvoor heeft ze een kangaroo niet voor nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dan dan wordt rongehupst in de buidel van een kangaroo
Zat jij op een fiets of motor of iets of was je voetgangerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan best kloppen aangezien enkel mij knie een week lang 3x zo dik was en de rest enkel stijf.
[..]
Stoer hoorDeze jas is 200 voor 160 overigens. Dit keer maar niet laten aanrijden.
om rond te hupsen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, daarvoor heeft ze een kangaroo niet voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |