Mijn leren jas is 430 euro waard.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Omdat jullie mij niet steunde in mijn jassen opzet heb ik weer een leren jas besteld. Daar gaat jullie kans invloed op mijn leven uit te oefenen
Leuk kaartjequote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is ook eigenlijk de enige mondiale sport.
[ afbeelding ]
Te weinig rugby..quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Voetbal is ook eigenlijk de enige mondiale sport.
[ afbeelding ]
Oh dan ben ik er waarschijnlijk ookquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
willen we ook doen, 3,5 week. in augustus.
Schande ook dat het niet Olympisch is.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Oh dan ben ik er waarschijnlijk ookhalf juli tot half augustus ofzo
Rugby leeft hier wel flink trouwens, net als cricket maar rugby nog meer naar mijn meningquote:
Tja, merk. Ik kan het missen.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
430 euro... Voor 430 euro doneer ik een stukje rug voor iemands leren jas.
Wel vaker één gehad. Nooit een nieuwe gekocht alleen nadat ik werd aangereden en mijn jas er minder aan toe was dan ik.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet je echt een beetje het type voor zijn vind ik, voor een leren jas
Gaan we dan samen op de foto bij de Chinese Muur?quote:
JAAAAquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Gaan we dan samen op de foto bij de Chinese Muur?
Misschien had je wel geluk dat je die jas aanhad? Ik bedoel qua bescherming van je bovenlichaamquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vaker één gehad. Nooit een nieuwe gekocht alleen nadat ik werd aangereden en mijn jas er minder aan toe was dan ik.
Die dan dan wordt rongehupst in de buidel van een kangarooquote:
Kan best kloppen aangezien enkel mij knie een week lang 3x zo dik was en de rest enkel stijf.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien had je wel geluk dat je die jas aanhad? Ik bedoel qua bescherming van je bovenlichaam
Stoer hoorquote:
Is het vanaf 2016 wel. Sevens dan wel.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Schande ook dat het niet Olympisch is.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rugby leeft hier wel flink trouwens, net als cricket maar rugby nog meer naar mijn mening
Nouja, daarvoor heeft ze een kangaroo niet voor nodig.quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die dan dan wordt rongehupst in de buidel van een kangaroo
Zat jij op een fiets of motor of iets of was je voetgangerquote:Op woensdag 12 februari 2014 21:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan best kloppen aangezien enkel mij knie een week lang 3x zo dik was en de rest enkel stijf.
[..]
Stoer hoorDeze jas is 200 voor 160 overigens. Dit keer maar niet laten aanrijden.
om rond te hupsen?quote:Op woensdag 12 februari 2014 21:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, daarvoor heeft ze een kangaroo niet voor nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |